/Bucuresti/Servicii de mutare

Colete Online

Hala D13, Strada Preciziei nr 34, România

Colete Online
Servicii de mutare
3.6
14 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
CXJG+65 București, România
+40 21 9411
colete-online.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Raucescu valentina
Raucescu valentina2 ani în urmă
Am avut mai multe experiente proaste cu ei, deoarece comunicarea dintre ei si companiile de transport este sub orice nivel. Am zis ca prima data s-a intamplat...s-a repetat si a doua oara iar astazi ultima data cand mai fac comanda la curier prin ei. Scuzele nu ma ajuta cu nimic, banii pe care i-am pierdut din cauza serviciilor voastre nu pot fi recuperati.
Cris H
Cris H2 ani în urmă
Am trimis cateva comenzi cu ei si sunt ft multumita. Ma bucur mult ca am dat de siteul dvs. Am observat multe review-uri de 1 stea, toate avand probleme de fapt cu firma de curierat, nu cu siteul acesta in sine, care e ft bine structurat, usor de folosit si oferte ft bune de transport. Recomand cu incredere!
Constantin Remis
Constantin Remis2 ani în urmă
Serviciul e super bine gandit, dar nu se duce o evidenta, bagati pe cineva sa sune la curieri sa vada daca vine sau nu comanda, verificati.
La cati bani bagat in reclama si servicii va inecati tocmai cand deja e achitat totul. Astepteti 2-3 zile sa vina curierul si auzi tot felul de scuze.
Rezolvati problema si voi schimba iarasi in 5 stele din 5!
Ana-Maria Ciornei
Ana-Maria Ciornei2 ani în urmă
Din păcate pentru mine nu a funcționat acum aplicația. Am făcut comanda vineri la ora 15. În aplicație scria ca vor ridica pachetul vineri pana la ora 17.00. Deși nu prea credeam, am făcut comanda. Am ales DPD, am plătit 14 lei, am asteptat. Nimeni nu a venit, nu am fost anuntata de nimeni nimic. Luni nu am primit niciun mesaj. Dat fiind ca trebuia sa plec din localitate, am început sa sun la curier. Am dat 3 telefoane la curier, dintre care la al doilea operatorul a spus ca adresa era greșită. Am corectat (apăruse în plus cuvântul "intrare" înainte de numele strazii). Dar orișicât, nu primisem niciun telefon de la niciun curier. La serviciul clienți DPD mi se repeta ca pachetul meu va fi ridicat luni, înainte de ora 17.00. La rugămințile mele de a lua legătură direct cu curierul de pe zona mi s-a spus ca asta e imposibil. La ora 17.00 am anulat comanda și am plasat alta, de data aceasta alt curier. Costa 17 lei, am plătit 3 lei în plus și am lăsat coletul sa fie ridicat de la mama mea. În total, o experienta dezamagitoare
Adewdd ssgedff
Adewdd ssgedff2 ani în urmă
seriosi si receptivi la micile probleme aparute, dornici sa rezolve sa fie bine.
Grigore Frantz
Grigore Frantz2 ani în urmă
Colet expediat cu ramburs în cont din 27.03 nici până în ziua de astăzi 09.04 nu am primit banii. Mulțumesc ! 👍
Cristina H.
Cristina H.2 ani în urmă
Recomand cu mare incredere! Folosesc platforma de 6 luni, fara nicio problema.
Stefan alexandru
Stefan alexandru2 ani în urmă
Fără probleme ridicări la timp livrări la timp și rambursări la fel cei mai buni
Locații recomandate