/Brasov/Servicii de mutare

Complex Turistic Max International

Hotel & spa Restaurant Terasa, Strada Brândușelor 32, Râșnov Romacril 505400, România

Complex Turistic Max International
Servicii de mutare
4
859 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
JF28+MG Râșnov Romacril, România
+40 757 165 458
maxinternational.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Cristi Patru
Cristi Patru2 ani în urmă
O experienta jalnică. 2 nopții de cazare, nu am văzut o femeie de la curățenie sa între în camera sa facă curat, sa schimbe prosoapele. Condiții de 2 lei, căldura a fost cu porția, termostatul blocat cu lacăt, întra frigul pe lângă ușa de la balcon și cea de la intrare. La baie un miros urat, cabina de dus funcționa când avea chef, iar când îți faceai un dus, se umplea toată Baia de apa. la wc, se scurgea apa pe lângă el, plus miros urat venind de la wc și pe lângă el. De la recepție sa zis ca avem frigider în camera, o sa fie căldura, tiinand cont ca am fost cu un copil de 3 ani. Păcat de hotel, condiții de 2 lei, dar tarife de 4 stele. Nu vom mai merge la acest hotel niciodată.
Mery Mary
Mery Mary2 ani în urmă
Foarte frumos, personal de nota 11, curățenie nota 11 plus camerele destul de mari încât să facă vacanța plănuita mult mai frumoasă. Recomand cu încredere și ne vom întoarce curând
Alexandrescu Daniel
Alexandrescu Daniel2 ani în urmă
Complexul foarte frumos, dsr de vazut vara cand e cald afara. Pe timp de iarna ar trebui sa vii cu caloriferul dupa tine :)
Barna Balogh
Barna Balogh2 ani în urmă
Personal amabil atât la recepție cat și la restaurant. Facilități peste medie cam atât cu părțile bune. Camera arata că u hotel prăfuit de 2 stele sau chiar de 1 stea. Dotări nefuncționale, totul arată a neîngrijit mai ales baia lasă mult de dorit. Curățenie aproximativa spre slabă. Camera era foarte mare comparativ cu alte hoteluri. Reparatii făcute cu scoch și leocoplas. Una peste alta o camera degradată. Restaurantul de nivel mediu ca sa fiu elegant. Nivel de meniul zilei. Că si o chestie stranie la micul dejun nu ai inclus nici o băutură gen cafea sau apă. Este primul loc unde am văzut asta deși am cel puțin 8 nopți de cazare într-o lună atât intern cât și extern. Ar merge urgenta o renovare amplă.
Tudor Placinta
Tudor Placinta2 ani în urmă
Am fost si am vizitat castelul Râșnov, eram în trecere si am intrat să luăm prînzul.
Am așteptat cam la 35-45 min comanda dar a meritat. Totul a fost foarte gustos si proaspăt.
Mulțumim
Laurentiu Iordanescu
Laurentiu Iordanescu2 ani în urmă
Dezamăgire totală!
Sâmbătă, 14 august 2021
- recepționera nu știe ce e zâmbetul sau amabilitatea; ni s-a cerut să plătim integral sejurul la check-in.
- camera modestă, de 2 stele, nicidecum de 3 stele și 300 lei / noapte; lenjeria pătată; în șifonier un singur umeraș; fără răcitor / minibar, deși la rezervare am fost asigurați ca va fi; baia fără perdea de protecție la cada iar dușul pus în suportul fix „bătea” dincolo de cadă; două pliculețe cu șampon și 2 săpunuri rotunde, mici, pentru mâini; nici vorba de gel de duș. Ca să ai acces la o priză pentru încărcarea telefoanelor trebuie să miști mobilierul.
- meniul la restaurant foarte variat (doar pe hârtie!). La cele mai multe întrebări răspunsul de la ospătar venea sec și apăsat: N-avem! Lipsă totală de amabilitate și profesionalism. Nu se cunosc expresii gen: ne cerem scuze! ne pare rău! etc.. După felul principal am așteptat aproape o jumătate de oră să ne aducă desertul. L-am întrebat pe ospătar ce se întâmplă și a zis dezinvolt că face inventarul și a uitat. Ne-a adus papanașii reci, fără alte explicații.
Duminică, 15 august 2021
- altă recepționeră, amabilă și binevoitoare.
- la ora 20.30 am găsit camera așa cum o lăsasem dimineață la plecarea în oraș. Nu a intrat nimeni să aranjeze, să schimbe prosoapele, etc. I-am comunicat recepționerei care și-a cerut scuze și a promis că rezolvă până ne întoarcem de la masă, prin urmare am mers la restaurant transpirați și plini de praf după o zi de munte.
- la restaurant, altă belea: o singură ospătăriță pentru tot restaurantul (care era plin de clienți). După 20 de minute de așteptare am mers la ospătăriță (amabilă și drăguță, dealtfel) să o întrebăm dacă ne servește și pe noi și a motivat că e singură și face și ea ce poate. Foarte adevărat dar nu era problema mea să asigur personal suficient pentru a servi clienții. Peste alte vreo 20 – 30 de minute o familie de tineri care aștepta dinainte de a sosi noi a renunțat la masă și a plecat să caute de mâncare în altă parte. Ne-am luat bere de la bar și după ceva vreme ne-a venit rândul și nouă. Scuzele și amabilitatea ospătăriței au mai îndulcit oarecum amarul situației.
- în cameră ne așteptau prosoape curate și aceleași pliculețe de șampon și săpunele rotunde. Au apărut și două pahare, puse direct pe masă, nici măcar pe un șervețel (ca să nu mai vorbim de tavă!).
Duminică, 15 august 2021
- micul dejun nu are inclus în preț cafea sau ceai.
- la check-out, recepționera (aceeași din prima zi) ne solicită plata pentru mesele consumate, cu toate că aveam demipensiune. Ne-a mai luat un sfert de oră până s-a pus de acord cu colegii dumneaei ce e de făcut.
- nimic de genul: a fost totul în regulă?, vă mai așteptăm!, ...,etc.
În afara unui dezinfectant urât mirositor de la recepție, nicio măsură anti-COVID 19.
Așa cum am scris și la început: dezamăgire totală! Nu recomand nimănui locația!
Corina Plugariu
Corina Plugariu2 ani în urmă
Restaurantul..zero stele..mancare fara gust si angajati plictisiti si sictiriti,doar Doamna Dana a mai salvat situatia..foarte putini angajati pentru volumul de clienti.
Iar 'hotelul' pe langa ca e foarte scump dotarile sunt de foarte proasta calitate..prin saltele simti toate arcurile,calorifere ruginite..urat!!!
Marius Papadopol
Marius Papadopol2 ani în urmă
Un hotel cochet, care te face sa te simți ca ești acasă, cu personal foarte amabil atât la recepție cât și la restaurantul hotelului. Mâncarea e foarte gustoase și cantitativ îndestulătoare, preturi rezonabile, se așteaptă puțin de când se comandă dar nu mai mult de 15 minute. Cazarea în camere curate, moderne, mari, cu termostat electronic, TV led smart Samsung, la preturi moderate, se poate servi la cerere și micul dejun la 25 de lei de persoana. Animalele de companie sunt acceptate și se percepe o taxa de 60 de lei.
Nouă ne.a plăcut mult și vă recomandăm și vouă, celor care doriți sa vizitați zona Rasnovului și împrejurimile și sunteți în căutarea unui loc de cazare pentru vacanta voastră!
Locații recomandate