/Arges/Service auto

BMW Auto Cobălcescu Pitești

Cartier Prundu, DN65B KM4+240, Pitești 117141, România

BMW Auto Cobălcescu Pitești
Service auto
4.5
65 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
RWFF+68 Pitești, România
+40 747 056 418
bmw-autocobalcescu.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Paul Samarescu
Paul Samarescu2 ani în urmă
Sunt dezamăgit de Bmw Auto Cobalcescu Pitesti! În data de 02.11.2021, autoturismul marca BMW 520 a intrat în service cu următoarele avarii : bara fata sparta, far dreapta spart, aripa dreapta fata înfundata, capota motor înfundata + blocata datorita modului pedestrian! Când am fost la asigurator, acesta a efectuat fotografii doar la ce s a putut vedea, neputând sa deschidă capota! În data de 22.11.2021, m am prezentat sa îmi iau masina! Am constatat ca autoturismul nu avea lichid pentru parbriz ( eroare în bord), lipsea un clips, un senzor de parcare este zgâriat, deci nu a fost înlocuit! L am sunat pe dl Plesa , sa l rog sa vina pana la autoturism sa constate și dumnealui, însă a fost destul de deranjat, spunandu mi ca nu mai au pe stoc lichid de parbriz, iar senzorul acela funcționează! O atitudine de lasă de dorit din partea dumnealor! L am rugat sa mi elibereze și mie devizul eliberat către asigurator și fisa de control final însă mi a spus ca ne auzim la telefon! Am sunat de foarte multe ori , in zile diferite si nu mi a răspuns! Am sunat la numărul afișat Auto Cobalcescu Pitestisi imi au răspuns alți reprezentanți, într un final am făcut rost de numărul de telefon al domnului Ghioca pe care l am rugat sa mi elibereze documentele mai sus menționate! Totodată I am mai adus la cunoștință faptul ca buretele atașat pe capota motor prezintă o tăietură ( înainte era impecabil,) !plus alte elemente( plastice) de către dl Plesa știe dar nu ia nicio măsură! NU RECOMAND!sa nu mai spun de interiorul mașinii, volanul murdar, preșul de la șofer murdar!!!
Alin Voina life
Alin Voina life2 ani în urmă
O lipsa de respect pentru clienti, am fost programat pentru o campanie de rechemare in service, am primit un telefon de la o doamna unde a vrut sa confirme prezenta mea la programare unde teoretic mi se va schimba un cablu de la baterie si ca termenul de asteptare va fi de 60 minute . OK am mers de la Valcea la Pitesti in ziua programarii am ajuns la service acolo ma astepta un domn care se ocupa de campaniile de rechemare, am lasat masina si am vrut sa plec sa ma intorc peste o ora, cand el a spus "aa nu e nevoie sa plecati ca dureaza doar 5 minute sa fac o poza", eu socat am zis pai nu era vb ca o sa schimbati ceva ca doar de aia m-ati chemat am venit de la Valcea, la care domnul foarte relaxat zice " aa nu azi doar facem poza si atat sa comandam piesa". Pe bune am fost chemat de la valcea ca sa imi spui asta la o campanie de rechemare in service cand ei stiu clar pentru ce cheama masiniile. Am plecat nervos si nici nu am mai vrut sa aud de ei, la care domnul zice " mai reveniti peste o saptamana" ..... Timp si bani pierduti aiurea
Beny Porumbel
Beny Porumbel2 ani în urmă
Nota 10+
Oameni deosebiți
Am schimbat la un X6 Fulia si Cureaua de accesori
Recomand cu încredere
Mihai Alexandru Zamfir
Mihai Alexandru Zamfir2 ani în urmă
Am avut un BMW seria 3, 2019 (G20) la reparat pe asigurare CASCO. Mi-a fost inlocuita portiera si indrepatata aripa. La inceput, fiind prima vizita, am fost putin ezitant dar in final mi se pare ca au fost profi si in relatia cu clientul si in ceea ce priveste reparatie. Domnul George Plesa mi s-a parut un profesionist. Per total sunt foarte multumit.
Vladut Alexandru Nitisor
Vladut Alexandru Nitisor2 ani în urmă
Foarte amabili. Marius de la partea de service este un tip foarte bine instruit si amabil, saritor in ajutorul clientului. O sa revin neintrerupt in aceasta locatie, atata timp cat serviciile sunt la nivel inalt. Multumesc!
Silviu I
Silviu I4 ani în urmă
Poate un pic mai bine decat un service de cartier, nimic mai mult.
Masina dupa iesirea din service mi-a fost predata cu o reparatie improprie si incompleta.Fiind inca in curtea reprezentantei, am intors si am revenit in zona in care mi-a fost predata masina. Am incercat sa explic problema persoanei care mi-a predat-o si in timp ce purtam discutia, un mecanic din service a venit si a inceput sa tipe la mine cum ca masina a fost lovita si ce asteptari am ca elementele de caroserie schimbate integral sa mai fie aliniate cu restul masinii. Socat de reactia neasteptata a mecanicului am incercat sa nu intru in detalii cu el, mi-a aratat dintr-o prostie ca inca este stramba o piesa metalica care din comoditate nu a fost si ea schimbata .
Oro Orodel
Oro Orodel2 ani în urmă
Personalul ok, dar la reparatii, am indoieli ca sunt profesionisti (un exemplu a fost ca tot timpul la franare scartaie placutele; explicatia a fost ca se folosesc placute ecologice)
Ionut Popescu
Ionut Popescu2 ani în urmă
De apreciat faptul ca in aceasta perioada apare o investitie notabila in Pitesti, cu un brand auto Premium. Curajul aratat de investitori si increderea acordata pietei locale, denota o abordare diferita si profesionista pusa la dispozitia clientilor de masini premium!
Locații recomandate