/Timis/Salon de infrumusetare

BeautyBox

Piața Mărăști nr.1-2, Timișoara 300086, România

BeautyBox
Salon de infrumusetare
4.6
105 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q65H+PH Timișoara, România
+40 356 176 299
beautyboxtimisoara.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 9–22
Duminică: 12–22
Scrie o recenzie
Monica Ardelean
Monica Ardelean4 ani în urmă
Un mediu placut si curat, personal foarte amabil. Am testat aparatul de epilare definitiva si este unul extraordinar, sunt la a treia sedinta picioare lung (am facut doua pana acum) si chiar mi-a disparut mult din parul ce-l aveam. Am cumparat doua pachete la oferta pentru picioare lung si sunt foarte multumita ! Pana sa vin la voi am incercat si la alt salon anul trecut si eram dezamagita, multumesc :* !
Alex megh
Alex megh4 ani în urmă
Parul s-a redus semnificativ dupa o sedinta de epilare definitiva la laserul Soprano, foarte multumita , felicitari pentru achizitie ati devenit salonul meu preferat. Fetele super, ma simt minunat la voi!
Oana Fuicu
Oana Fuicu2 ani în urmă
Andreea e super. E fr răbdătoare si profi, recomand.
Camelia Nicoleta
Camelia Nicoleta2 ani în urmă
Bun, împărtășesc și eu experiența mea de anul trecut deoarece am mai avut recent prietene care s-au plâns de așa zisa “domnișoara” Ionela Ursulescu. In primul rând nu mi-au fost Comunicate prețurile . In al doilea rând, o mare lipsa de profesionalism din partea acestei manichiuriste . Mi-am făcut programare din timp ca orice om normal fiind un salon destul de renumit in timisoara, eu dorind o manichiura-pedichiura semipermanenta . Nu ma deranjat sa mai aștept puțin pana sa înceapă sa se ocupe de mine dar aici vine partea interesantă . Eu fiind cu doua joburi ma gândeam ca de la ora doua pana la ora 15.30 maxim as fi gata cu unghiile . Nici in ruptul capului nu mi-am imaginat ca plec la ora 17.30 din acel salon. A început frumos sa lucreze , pana într-un punct. Aparent avea program peste programările făcute . După ce mi-a terminat pedichiura , ma pus sa aștept pana o colega o spală pe cap! Ok, fie am zis. Avem nevoie mare de manichiura făcută și nu aveam de ales decât sa aștept “5 minute”. După vreo 20 -30 min , de auzit cum rad ele acolo la chiuveta și mai știu eu ce discuții de colege , își reamintește ca are client și vine sa înceapă manichiura. Timp in care acea zisa colega o usca pe par! Tot aerul din uscătorul de par îmi zbura mie in fata și trebuia sa se mai tot oprească din lucru pentru a putea sa o usuce , se mai oprește puțin din lucru ca ii suna telefonul etc.. nici măcar un minim de scuze ca am stat de la ora 14.30 pana la ora 17.30 pentru o munca de maxim o ora jumate! Nu aveam alta oja semipermanenta decât la picioare deci nu are scuza ca ar fi durat și ar fi fost o munca in plus. Pe lângă ca opera ei de arta ma ținut 3 zile, după care se desprindea efectiv oja , mi-a și trântit o suma de 250 lei pe așa ceva !!! Inuman , și foarte urat. In primul rând , e prima oară din viața mea când îmi tranteste cineva un preț de genul la o oja semi-permanenta , și am fost la n saloane inclusiv București și nu mi-a cerut nimeni așa sume pentru acest tip de serviciu. In al doilea rând , nu ți se comunica telefonic nici un preț, faci programarea și aia e. In al treilea rând mi se pare absurd sa stau atâtea ore într-un salon pentru ceva atât de simplu, in timp ce ea își vedea liniștita de “îngrijirea parului”. In al patrulea rând , lipsa de respect pentru client , nici minimul de scuze nu mi sa acordat și nici măcar minimul de bun simt SA ÎȘI FACĂ TREABA APOI SA O REZOLVE PE A EI. Din cauza acelei programări din ziua aia a trebuie sa îmi refac tot programul și am pierdut doua contracte la munca din cauza ca am amânat întâlniri . Sa nu zic ca la finalul acestei povesti, forța nota și ma împingea sa “sa fac acum următoarea programare ca altfel va avea plin” ... poftim?! Deci având in vedere ca sunt client nou, întâi nu ma intrebi dacă vreau sa vin din nou la tine? Sau măcar sa îți ceri scuze pentru toată neglijența oferită serviciului suprataxat , și super absurd . Când am văzut ca după primele 3 zile oja se duce .. eram extrem de bucuroasa ca măcar știam unde NU o mai apelez vreodată . Nu ma interesează părerea altora despre aceasta domnișoara , eu doar am împărtășit ce am patit eu.
Andreea Drăgan
Andreea Drăgan2 ani în urmă
Nu am nimic de comentat legat de serviciile făcute și de locație, dar nu mi se pare corect să zici un anumit preț și după să îl dublezi. Mi-au zis că o să mă coste tunsul între 45-55 în funcție de lungimea parului și la casă mi-au cerut 110 lei. Nu mă deranjează că am dat 110 lei, mă deranjează lipsa de sinceritate.
P.s. pe bon apare 220 pentru că este pentru 2 persoane.

Pentru că nu pot răspunde la răspunsul dat de cei de la Beauty Box de la recenzia mea o sa-l scriu aici pentru căam observat că nu le place critica și nu accepta când fac greșeli și bineînțeles aruncă cu noroi în clienți. Sincer e un lucru pe care nu îl înțeleg, pe mine m-a sunat proprietarul și si-a cerut scuze și a zis că a citit conversația pe care am avut-o cu pe pagina de facebook a salonului si a recunoscut că fetele au fost de vină și că trebuia să anunțe de la început că ele trebuie neapărat să și spele. Când le-am întrebat au dat clar de înțeles că pot să îmi aleg, dar când am ajuns acolo numai de ales nu am avut.
1. În primul rând nu ne-a întrebat nimeni dacă vrem spălat sau nu, ni s-a băgat efectiv pe gât spălatul și sora mea i-a zis că noi nu vrem spălat. 2. Cum se poate să se ziceti că am avut par murdar când coafeza zicea într-una "vai ce par frumos aveți, si sănătos, se vede că nu v-ați vopsit și nu băgați în el placa/ondulator" și că vin cliente care vor să se vopsească în nuanțe similare pe care le avem noi și nu le iese culoarea. 3. Cum să ziceți că avem bubițe în cap? Vreți să vă fac vreo reclamație si sa mergem la un dermatolog să vedem care are bube în cap? Dacă era așa, de ce a zis coafeza că avem un scalp sănătos și nu este afectat? Atunci nu a mai văzut bubele? Nu știa cum să ne mai linguseasca? 4. Nu am zis niciodată că nu și-au făcut treaba, am zis clar că a fost o neseriozitate venită din partea lor când nu au fost sincere și nu au zis că e obligatoriu spălatul sau au avut alte intenții, poate sa îl facă pe om sa vina la ele crezând că serviciile prestate de ele au un anumite preț și după să îi trântească în fața prețul dublu față de cât au zis? 5. Ni s-a întins părul pentru că tipa ne-a zis că trebuie sa il îndrepte neapărat că altfel nu isi da seama dacă a tăiat drept și chiar a precizat că nu as avea nevoie să mi se îndrepte părul cu placa.
P.s. Beauty box o să fie salonul despre care o să le zic la oameni că este cel mai neserios salon și care atunci când este criticat nu este în stare să își asume greșelile și își jignește peste tot foștii clienți ce au avut ceva de spus care nu a fost tocmai pe placul salonului, chiar dacă era una adevărata.

V-am zis foarte clar că nu doresc să mi se dea nici o diferență de bani. Și sunt foarte curioasa ce o să zică protecția consumatorului despre faptul că expuneți pe site-uri publice posibile afecțiuni ale clienților dvs. Nu ați auzit de confidențialitatea datelor și informațiilor personale? Ce ați scris în răspuns nu este pe deplin adevărat, după ce că ați mințit în legătură cu anumite aspecte si pe altele le-ați modificat după bunul plac.
Adelina Jeflea
Adelina Jeflea2 ani în urmă
O recomand pe Prangate Anita pentru profesionalismul de care a dat dovada în meseria ei de cosmeticiana. Am fost tratata ff frumos, mi s-a vb cu profesionalism, m-am simțit ca o printesa în mâinile ei. O iubesc și o sa mai revin cu siguranță 🙏
Emanuela Biro
Emanuela Biro2 ani în urmă
Servicii excelente si un mediu placut in care iti e drag sa te intorci. Placut surprinsa de interactiunea cu fetele de la receptie cat si cu cosmeticiana.
Loredana Diaconu
Loredana Diaconu2 ani în urmă
Am folosit serviciile de cosmetică.Recomand cu incredere.Profesionalism,curățenie, condiții de igienă de ultima generatie.
Locații recomandate