BeautyBox
Piața Mărăști nr.1-2, Timișoara 300086, România
4.6
105 recenzii
8 comentarii
Q65H+PH Timișoara, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 9–22
Duminică: 12–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 9–22
Duminică: 12–22
P.s. pe bon apare 220 pentru că este pentru 2 persoane.
Pentru că nu pot răspunde la răspunsul dat de cei de la Beauty Box de la recenzia mea o sa-l scriu aici pentru căam observat că nu le place critica și nu accepta când fac greșeli și bineînțeles aruncă cu noroi în clienți. Sincer e un lucru pe care nu îl înțeleg, pe mine m-a sunat proprietarul și si-a cerut scuze și a zis că a citit conversația pe care am avut-o cu pe pagina de facebook a salonului si a recunoscut că fetele au fost de vină și că trebuia să anunțe de la început că ele trebuie neapărat să și spele. Când le-am întrebat au dat clar de înțeles că pot să îmi aleg, dar când am ajuns acolo numai de ales nu am avut.
1. În primul rând nu ne-a întrebat nimeni dacă vrem spălat sau nu, ni s-a băgat efectiv pe gât spălatul și sora mea i-a zis că noi nu vrem spălat. 2. Cum se poate să se ziceti că am avut par murdar când coafeza zicea într-una "vai ce par frumos aveți, si sănătos, se vede că nu v-ați vopsit și nu băgați în el placa/ondulator" și că vin cliente care vor să se vopsească în nuanțe similare pe care le avem noi și nu le iese culoarea. 3. Cum să ziceți că avem bubițe în cap? Vreți să vă fac vreo reclamație si sa mergem la un dermatolog să vedem care are bube în cap? Dacă era așa, de ce a zis coafeza că avem un scalp sănătos și nu este afectat? Atunci nu a mai văzut bubele? Nu știa cum să ne mai linguseasca? 4. Nu am zis niciodată că nu și-au făcut treaba, am zis clar că a fost o neseriozitate venită din partea lor când nu au fost sincere și nu au zis că e obligatoriu spălatul sau au avut alte intenții, poate sa îl facă pe om sa vina la ele crezând că serviciile prestate de ele au un anumite preț și după să îi trântească în fața prețul dublu față de cât au zis? 5. Ni s-a întins părul pentru că tipa ne-a zis că trebuie sa il îndrepte neapărat că altfel nu isi da seama dacă a tăiat drept și chiar a precizat că nu as avea nevoie să mi se îndrepte părul cu placa.
P.s. Beauty box o să fie salonul despre care o să le zic la oameni că este cel mai neserios salon și care atunci când este criticat nu este în stare să își asume greșelile și își jignește peste tot foștii clienți ce au avut ceva de spus care nu a fost tocmai pe placul salonului, chiar dacă era una adevărata.
V-am zis foarte clar că nu doresc să mi se dea nici o diferență de bani. Și sunt foarte curioasa ce o să zică protecția consumatorului despre faptul că expuneți pe site-uri publice posibile afecțiuni ale clienților dvs. Nu ați auzit de confidențialitatea datelor și informațiilor personale? Ce ați scris în răspuns nu este pe deplin adevărat, după ce că ați mințit în legătură cu anumite aspecte si pe altele le-ați modificat după bunul plac.