Zebrra Beauty Salon
Șoseaua Colentina 22, București 021179, România
4.2
303 recenzii
8 comentarii
F46M+56 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: 8–19
Duminică: 8–14
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: 8–19
Duminică: 8–14
Nota este pentru rezultatul vopsirii, in schimb am apreciat amabilitatea personalului.
Am ezitat mult sa merg la frizer pe pandemie, nu gaseam un loc safe, pana mi a spus sotia ca aici chiar se respecta normele de igiena, masca, etc. Mergeti cu incredere
Recenzia face referire la serviciile de cosmetică la care am apelat astazi.
1. Daca nu va place ceea ce faceti, schimbati- va meseria. Scarba fata de ceea ce faceti se transpune in servicii de proasta calitate!
2. Părerile personale ale cosmeticienei in ceea ce priveste o alegere personală ( epilare definitiva), nu ma intereseaza. Scopul nu cred ca este sa intri in contradictoriu cu un client.
3. Reclama la un alt salon la care lucrează cosmeticiana, de asemenea, nu ma intereseaza .
4. Neconcordanțe intre tariful comunicat si agreat telefonic si tariful care mi s-a calculat la fata locului.
Daca un client agreeaza telefonic un pachet de epilat cu ceara traditionala, inclusiv menționarea procedurilor dorite, macar cosmeticiana ar trebui sa intrebe clientul care poate nu cunoaște diferențele de pret, nu sa foloseasca ceara de unică folosinta, ca e mai usor probabil si apoi sa se perceapa alt tarif. Ce e drept la ceara tradiționala trebuie să ai "mână". Nu oricine se pricepe.
Pentru acuratețe, mentionez ca nu am plătit decât suma agreată inițial. Daca aveti sistem de înregistrare a convorbirilor telefonice, ar fi frumos sa verificați.
5. In concluzie, nu i-as recomanda vreunui apropiat sa apeleze la serviciile doamnei cosmeticiene ( din pacate nu ii stiu numele). Atitudine lipsită de diplomație, chiar grosolană si serviciile nu sunt extraordinare, astfel încât să trec cu vederea. Nicio femeie nu își dorește ca dupa ce pleaca de la un salon, sa se duca la altul pentru retușuri.
6. Nu sunt un client veșnic nemulțumit, dimpotrivă. Apreciez atunci când serviciile sunt bune, spre exemplu Geta manichiura / pedichiura. Nu mi-aș dori să renunț la serviciile doamnei Geta, desi întâmplarea de astăzi mi-a lăsat un gust amar cu privire la acest salon.
Sunt interesată si de a formula o sesizare oficială ( daca imi furnizati o adresa de e-mail), nu doar pe internet.