/Prahova/Optica

NextGen Communications

Bloc, Bulevardul Carol I 23, Câmpina 105600, România

NextGen Communications
Optica
3.3
56 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4PGM+62 Câmpina, România
+40 344 564 400
next-gen.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ionut Bucur
Ionut Bucur2 ani în urmă
Niște hoți....am plecat de la un contract semnat pe 50 de lei iar acum au început să-mi ajungă facturi de 82 de lei.....scumpiri peste scumpiri...sa vezi ce surpriza va fac eu ca nu o sa mai plătesc
Olguta Pavel
Olguta Pavel2 ani în urmă
Profesionalism si amabilitate. Felicitări doamnei Dana. Un om exceptional care știe să și facă meseria. Nota 10
Mihai Marius Preda
Mihai Marius Preda2 ani în urmă
Internetul nu este de mare viteza dupa cum se lauda si in plus mai au obrăznicia sa iti mai si mareasca abonamentul fara sa te anunte !!! Următorul pas este prin a le face reclamatie!!!
Dan Nica
Dan Nica2 ani în urmă
Sub standardele RCS-RDS si UPC.
Personal prefer RCS-RDS dar in Campina inca nu exista. Sigur are legatura cu vreo mafie locala/ fost primar Campina.
Am ales Next-Gen pentru pret/ oferta propusa si grila de sport oferita.
Internetul este fluctuant. Ca apa calda la Bucuresti. :)
Asta este de fapt buba numarul 1.
TV ok, putine posturi HD, si sunt suparat ca au anulat contractul cu Discovery/Eurosport.
Astept sa treaca perioada contractuala pentru a ma muta la UPC.
Cine stie poate aude RCS-RDS si vine Digi si pe aici...
Robert-Toni Dobre
Robert-Toni Dobre2 ani în urmă
Vreau sa știu de ce nu mai aveți în grilă Cinemaraton? Dacă nu introduce ți acest canal în grilă vă promit ca o să mă portez la Digi unde există și Eurosport, Discovery și Cinemaraton. Mulțumesc anticipat.
Echidna Filipide
Echidna Filipide4 ani în urmă
Am fost mulți ani la Nextgen și în general am avut o experiență plăcută cu ei, când aveam probleme veneau chiar repede sa rezolve, însă în ultimii doi ani departamentul tehnic se mișcă chiar greu sa rezolve problemele apărute. Am hotărât să-mi reziliez contractul cu ei după ce mi-au scos posturile Discovery, puteau să-mi zică că le vor scoate din grila, nu sa sa lase să descopăr pe 1 ianuarie că nu le mai am. Pt relația plăcută avută cu ei de-a lungul anilor și promptitudine aș fi dat 5 stele, dar pt scoaterea posturilor mele favorite o stea.
Andrei Sabangeanu
Andrei Sabangeanu5 ani în urmă
Desi semnalul este bun si pretul corect exista o mare problema cu echipa tehnica. Am facut pana acum 4 sesizari ca serviciul meu de internet nu fuctioneaza si ca atare de 48 orestau fara internet si din pacate nimeni nu s-a deranjat sa ia vreo atitudine. De joi noapte de pe data de 14.03.2019 am ramas fara internet, iar de la call center mi-au spus ca echipa tehnica va veni abia duminica pe data de 17.03.2019. De 3 ani de zile platesc facturile la timp chiar si in avans, si este inadmisibil sa primesc asa indiferenta in schimb. Cred ca ma vad nevoid sa fac o reziliere de contract.
DAN ANTONESCU
DAN ANTONESCU2 ani în urmă
Atenție, înșeală clienții !!! În decembrie 2018 am acceptat oferta care includea pachetul HBO GO gratuit, contractul fiind încheiat pentru 24 luni, cu prelungirea automată la sfârșitul termenului, în aceleași condiții. Deși în contract nu se menționa sub nicio formă că pachetul HBO GO este numai pentru 24 luni, în decembrie 2020 serviciul respectiv mi-a fost întrerup abuziv, desi contractul s-a prelungit automat si pretul plătit a rămas neschimbat.
NU RECOMAND NEXTGEN, ÎNȘEALĂ CLIENȚII. ATENȚIE LA OFERTELE PE CARE LE ACCEPTAȚI.
Locații recomandate