/Bucuresti/Optica

Shoptic

Dr. Codruța Popescu, Șoseaua Mihai Bravu 123-135, București 021314, România

Shoptic
Optica
3.1
12 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C4QP+M7 București, România
+40 21 250 0194
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–7
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Deyutz gd
Deyutz gd2 ani în urmă
NU RECOMAND. Am avut parte de CONSULTATII GRESITE!! Doamna doctor NU isi asuma greselile facute iar clientul ramane doar cu MII de lei LIPSA dupa ce primeste niste ochelari scumpi si nefolositori din moment ce sunt gresiti inca din reteta. In momentul in care am cerut politicos sa fie reparata greseala deoarece apartine doamnei doctor, am fost agresata verbal si de catre sotul doamnei doctor care se prezinta a fi administratorul magazinului,domnul Sașa devine foarte agresiv incercand sa acopere neregulile care se fac la consult si sa goneasca clientul cat mai rapid. Mai mult de atat, consultatia trebuie sa fie CONFIDENTIALA, iar domnul Sașa a spus ca a auzit toata consultatia. Deci se incalca si un drept al pacientului aici. Greseala e umana, daca ar recunoaste ca au facut o eroare si ar repara problema nu ar fi nimic grav. Acesti indivizi care par a fi foarte blanzi devin foarte AGRESIVI atunci cand sunt trasi la raspundere.
-
Continui aici cu raspuns pt replica dvs: CONTINUATI SA MINTITI CU NERUSINARE!
Ati gresit atat DIOPTRIILE cat si SFERA si CILINDRUL pe reteta si implicit pe ochelar.
VA FACETI DE RAS MAI RAU DECAT ATI FACUT-O CONTINUAND SA GAFATI ACUM SI CU MINCIUNI NU DOAR PRIN PURTAREA DIN CABINET SI PRIN GRESELI dpdv MEDICAL.
Regret ca v-am recomandat atator oameni in ultimii ani. Referitor la SESIZAREA SCRISA: am refuzat sa fac o reclamatie pe motiv ca in anii trecuti va faceati meseria foarte corect (pentru mine, caci am observat si alte pareri negative acum,nu sunt singura pațită) si ca nu as vrea sa va fac rau prin reclamatii pt ca am vrut sa fiu om chiar daca nu am avut cu cine. Deci dvs ati gresit la consultatie atat DIOPTRIILE cat si SFERA si CILINDRUL! Am avut dureri de cap groaznice si ameteli incercand sa ma acomodez cu ochelarii facuti la dvs pana am decis sa merg la alti medici care toti mi-au confirmat ce banuiam, ca ati gresit consulatia. Dvs continuati sa mintiti. Daca nu puteti sa recunoasteti greseala si sa suportati consecintele adica sa innapoiati miile de lei pe care le-ati primit pt ceva ce ati gresit atunci mai bine va abtineti. In cabinet domnul administrator a deventi foarte agresiv. La prima vedere sunteti oamni calzi, pana deventiti agresivi ca ajungeti in punctul in care faceti o greseala si nu sunteti capabili sa o recunoasteti si sa o indreptati si preferati sa usuiti clientii si sa ii atacati verbal intr-un mod jalnic.
Gheorghe Ionescu
Gheorghe Ionescu2 ani în urmă
Am dat un review acestui magazin, dar mi-am dat seama, după răspunsul lor, că nu cumpărasem de la ei. Scuze!
ALECSANDRA PANAETE
ALECSANDRA PANAETE4 ani în urmă
eu am avut experiente placute cu aceasta optica. consultul a fost ok si recomandarile de rame si lentile la fel. sotului meu cand i-a rupt fetita ochelarii i-au fost inlocuite ramele in cadrul garantiei, nu reparate ci inlocuite cu unele noi. pentru noi a fost totul ok.
Adriana Negut
Adriana Negut4 ani în urmă
Experiența mea este una pozitivă. Sunt clientul lor de mulți ani. Nu am fost la consultație oftalmologică aici, deci nu pot evalua acest aspect. Însă de ani de zile ochelarii mi-i achiziționez de aici și nu am avut probleme. Aici am găsit cea mai variată ofertă de rame, simple sau colorate, dar cu personalitate :)
Vali Barhala
Vali Barhala5 ani în urmă
Buna ziua, as vrea sa va comunic experianta mea neplacuta din punctul de vedere al garantiei produselor dupa vanzare. Rama ochelarilor mei, mentionez ca nu a fost o rama ieftina, necesita o reglare periodica.......pentru care in curand o sa ma las pagubasa. De fiecare data primesc aceleasi explicatii puerile cum ca nu utilizarea este de vina, insa la un moment dat, verbal au recunoscut defectul..... dar asta e.... banii au fost incasati. Iar de curand, mergand cu ochelarii sotului meu, sa li se completeze elementele de plastic care stau pe nas, asa zisele "pernute", ni s-a adus la cunostinta ca lentilele au inceput sa fisureze, tipul de lentila fiind o solutie nepotrivita ramelor. In urma discutiilor cu vanzatorul, in baza garantiei primite, rezolutia a fost cea banuita "Cumparatorul este de vina, totul este perfect, nu au fost utilizati corespunzator". As putea continua cu o reclamatie la ANPC, insa stiind ca e de durata si ar fi o mare pierdere de timp/nervi, vreau doar sa aduc la cunostinta posibililor cumparatori, experienta negativa avuta, vis-a-vis de garantia produselor comercializate.
Gratiela Dobrila
Gratiela Dobrila6 ani în urmă
Foarte buni! Consult profesionist,amabilitate,recomandari si sfaturi in alegerea ramelor si lentilelor astfel ca poti face cele mai bune alegeri!
Zen Float Spa
Zen Float Spa7 ani în urmă
Fiți foarte atenți la ce cumpărați, doamnele nu prea își cunosc marfa si nici nu își dau interesul; în plus devin irascibile dacă pui prea multe întrebări. O experienta neplăcută.
Dinu Const
Dinu Const7 ani în urmă
Am facut programare pt consult oftalmologic iar cand am ajuns acolo nu aveau decat un magazin de ochelari.
Locații recomandate