TFiber
Strada Peroni 45, București, România
4.9
117 recenzii
8 comentarii
94R4+V4 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 10–21
Duminică: 10–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 10–21
Duminică: 10–21
Intai, vreau sa precizez ca in toti acesti ani nu am avut niciodata nici un fel de probleme, de orice fel de tip. Conexiunea a fost mereu excelenta, constanta, service-ul a fost mereu impecabil si foarte prompt, si intreaga echipa este extrem de profesionista si amabila. Viteza este de-a dreptul impresionanta, mult mai mare decat am nevoie ca utilizator obisnuit si mult peste ce aud de la prieteni care au alti providers)
(urmatoarea parte poate fi interesanta in cazul in care cineva intalneste o situatie similara)
Legat de cea mai recenta experienta de support:
De ceva vreme, cel putin 2 ani, mi se intampla sa pice conexiunea la net cand faceam download cu viteza mare sau cand foloseam aplicatii ce aveau nevoie mai intensia de net. Pierderea conexiunii dura putin si system tray nu aparea iconita cu calculatorul si triunghiul galben, ci acel glob pamantesc.
Am crezut initial ca poate hhd-ul face bottleneck, apoi am citit pe un forum ca ar putea fi o problema intalnita la placi Asus... solutia mea a fost sa limitez vitezele de download pentru toate aplicatiile pentru care puteam fac asta. Chiar si cu limitarea de maxim 20 MB/s aveam mai multa viteza decat un om obisnuit are nevoie asa ca considerat situatia rezolvata. Acum 5 zile, am cumparat Ghost Recon: Breakpoint, joc ce are nevoie constanta de Internet, chiar daca nu joc multiplayer. Acesta a fost momentul in care problema cu conexiunea a reaparut si nu putea fi rezolvata prin metoda de mai sus. Intr-o zi am jucat vreo 6 ore fara intreurpere, in alta zii nu puteam sa stau in joc nici 30 de min.
Am decis sa cer ajutor profesionist, cu ajutorul tehnicienilor de le TFiber am ajuns la suspiciunea ca problema ar fi de la cablul de Ethernet. A fost un diagnostic foarte rapid si m-au ghidat foarte bine sa le ofer informatiile cheie, avand in vedere ca nu ma pricep mai deloc in acest domeniu.
A doua zi, dimineata, unul dintre tehnicieni a venit, a confirmat faptul ca era de vina cablul, si l-a inlocuit. De 3 zile, ma joc Brakpoint cel putin 5-6 ore, fara nicio limitare de download la nici o aplicatie, si nu am mai avut nici o pb. imi pare rau ca am fost tantalau si nu am cerut ajutor de cand am observat prima data acele deconectari random.
Supportul tehnic a fost excelent si foarte rapid!
Probleme nu am avut nici cu internetul nici cu televiziunea.
Cele mai bune prețuri și oferte din zona.
Foarte prompți in rezolvarea problemelor.
Vă recomand din toate punctele sa folosiți serviciile lor.