/Iasi/Magazin

Magazin Braiconf Iași

Strada Palas 7A, Iași 700051, România

Magazin Braiconf Iași
Magazin
4
4 recenzii
4 comentarii
Indicații de orientare
5H4Q+29 Iași, România
+40 742 089 126
braiconf.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Radu Ionut Popa
Radu Ionut Popa4 ani în urmă
Camasi foarte bune si doamnele extrem de amabile !
Rasescu Stefan
Rasescu Stefan4 ani în urmă
Cozmin Abu-Joma
Cozmin Abu-Joma5 ani în urmă
Personal drăguț si ajutător, gama de produse decenta si calitativa
Ana Maria
Ana Maria6 ani în urmă
Luni, pe data de 4 Septembrie am intrat in magazinul Brainconf, din Iasi, Palas in ideea de a cumpara un cadou pentru sotul meu, de ziua lui. Am cumparat o camasa si am zis vanzatoarei ca s-ar putea sa ma intorc inapoi in caz ca nu ii place. Vânzătoarea a zis ca ma pot întoarce oricând dacă nu-i place.
Din nefiricire, soțului nu i-a plăcut cămașă. A doua zi, marți, de ziua soțului m-am întors la magazin, împreuna cu soțul sa returnam/înlocuim produsul.
Cămașă a costat 285 lei. Am găsit o cămașă care sa ne placa și ne-am dus la casa sa facem schimbul. Noua cămașă costa 195 lei.
Vânzătoarea a zis ca ne înlocuiește cămașă dar trebuie sa echilibram diferența, in ideea ca ar trebui sa cheltuim cel puțin 285 lei. I-am explicat ca nu ne-a zis asta ieri și ca pe certificatul de întreținere de la Brainconf pe care l-am primit împreuna cu chitanța scrie ca suntem intreptatiti sa primim banii înapoi.
A sunat managera ei, și am rugat-o sa ne lase sa vorbim la telefon ca sa ii explicam neînțelegerea. Șefa ei nu a dorit sa vorbească cu noi (acest refuz a fost un serviciu de clienți foarte prost) și vânzătoarea, șefa de magazin, Elena nu a putut sa ne convingă altfel.

Având in vedere ca a fost ziua soțului, am încercat sa rezolvam problema cât mai repede și am încercat sa cumpărăm in plus doar ca sa plecam de acolo. Din nefericire, orice alegeam nu nimeream prețul și trebuia sa cheltuim in plus. Nu dorim sa cheltuim bani pe niște produse pe care nu le dorim și am renunțat. Ne-am întors acasă cu cămașă inițială si dorim banii înapoi, așa cum scrie pe certificatul și Websitul dumneavoastră.
As dori sa ma plâng de serviciul foarte prost pe care magazinul ni l-a oferit si, de asemeni de calitatea scazuta a camasilor dumneavostra. Brainconf nu mai este Brainconful care era!
Locații recomandate