Mobelhaus
Moticica, Calea Lugojului, Timișoara, Calea Lugojului nr 2, Ghiroda 307200, România
4
173 recenzii
11 comentarii
Q7CG+9F Ghiroda, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Am cumpărat trei produse de la ei
Doua paturi pe care le-am transportat eu și nu am avut probleme cu ele
Al ttreilea produs a fost un colțar de living destul de scump
Fiind voluminos nu l-am putut transporta eu si am ales serviciul lor de transport
Surpriza la dezambalare si montarea coltarului
A venit rupt intr-un colț
Mai jos Explicațiile lor pentru acest lucru
Menționez faptul ca a fost perfect ambalat la predarea coletelor
Cred ca va trebui sa va montati mobila in strada in fata șoferilor ca dacă semnați preluarea nu mai puteți face nimic
Buna ziua domnule Marian Ricu,
Ne pare rau sa auzim ca aveti o problema cu un produs care a fost achizitionat de la noi.
Este foarte important ca un produs voluminos sa se verifice inainte de a fi transportat in interiorul locuintei. Ne asiguram ca specificam acest lucru atat verbal prin intermediul consultantiilor nostri in showroom cat si in scris mentionand pe Procesul Verbal pe care l-ati atasat.
Datorita faptului ca produsele voluminoase sunt dificil de manipulat si de introdus pe caile de acces (fiind si foarte grele) solicitam ca verificarea sa se faca la preluare de fata cu soferul.
Noi nu putem sa controlam manipularea marfii de la masina pana in interiorul locuintei Din aceasta cauza la preluare produsele trebuie verificat sa nu aiba vreun defect fizic (lovitura, zagarietura, ruptura…).
Daca la preluare se constata vreun defect fizic se refuza primirea si produsul se intoarce in depozitul nostru, sau se mentioneaza pe scrisoarea CMR defectele constatate.
Dumneavoastra ati confirmat la preluarea din masina faptul ca produsul corespunde atat din punct vedere calitativ cat si cantitativ prin semnarea scrisorii de transport (CMR).
Stim ca nu este ceea ce doriti sa auziti, dar in cazul de fata nu prea mai avem ce face.
Va multumim pentru intelegere!
Cu stima, Echipa Mobelhaus
Am achiziționat de la dumneavoastră din magazin un dormitor in valoare de 9800 de lei
Se poate verifica. Informați-vă va rog înainte de a comenta ceva greșit.
Pot atasa si o factură + poza daca este cazul
A lipsit din cutie sitemul de iluminat , șuruburi
Am încercat sa rezolv problema dar fără succes din păcate.
Va rog sa păstrați pentru dumneavoastră și vulpea si strugurii
Stim si noi cum merge in România ..
După 1 an de utilizare a ieșit o ușă de pe șină, am încercat să fac sesizare, mi-au dat cel puțin trei adrese de mail greșite. În sfârșit am reușit să găsesc o adresă bună pentru sesizare, dar nu răspund.
Produse și servicii proaste la prețuri mari.
Am cumparat in luna decembrie un dulap cu 2 usi ONYX. Am ajuns sa-l montam doar acum. Nu ne-am luat decat 4 ore sa montam 1 usa. Una dintre parti pur si simplu nu a incaput in profil. A fost nevoie ca persoana care l-a montat ( specializata) sa slefuiasca acea parte.
Nu inteleg de unde atata lauda cu calitatea!! Cel mai prost dulap pe care l-as fi putut cumpara. Si iar nu inteleg de ce aveti atatea stele pentru transport. Transportul este mai scump decat mobila.
Personal foarte amabil si înțelegător.
Calitatea canapelelor si coltarelor net superioara fata de alte magazine de profil.