/Timis/Magazin de mobila

Mobelhaus

Moticica, Calea Lugojului, Timișoara, Calea Lugojului nr 2, Ghiroda 307200, România

Mobelhaus
Magazin de mobila
4
173 recenzii
11 comentarii
Indicații de orientare
Q7CG+9F Ghiroda, România
+40 256 455 555
mobelhaus.com
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Mihaela ursu210 zile în urmă
Am cumpărat 3 produse iar după ce am plătit m am dus la depozitul din Giarmata unde mi s-a comunicat că un produs nu îl au și trebuie să aștept o lună (probabil nu cumparam nimic daca imi spunea că nu le au pe toate )iar după o lună m-au sunat să merg că a ajuns produsul dar d-l de la depozit a fost supărat că el nu a pregătit produsul că nu știa că merg să-l ridic.Concluzia e că nu comunica între ei si eu aștept. Probabil și produsele sant de aceiași calitate ca și personalul încă nu pot să mă pronunț .
Clarisa1 an în urmă
Nu recomand aceste produse , sunt de cea mai proasta calitate !!!
Marian Ricu1 an în urmă
Nu va recomand
Am cumpărat trei produse de la ei
Doua paturi pe care le-am transportat eu și nu am avut probleme cu ele
Al ttreilea produs a fost un colțar de living destul de scump
Fiind voluminos nu l-am putut transporta eu si am ales serviciul lor de transport
Surpriza la dezambalare si montarea coltarului
A venit rupt intr-un colț
Mai jos Explicațiile lor pentru acest lucru
Menționez faptul ca a fost perfect ambalat la predarea coletelor
Cred ca va trebui sa va montati mobila in strada in fata șoferilor ca dacă semnați preluarea nu mai puteți face nimic


Buna ziua domnule Marian Ricu,
Ne pare rau sa auzim ca aveti o problema cu un produs care a fost achizitionat de la noi.
Este foarte important ca un produs voluminos sa se verifice inainte de a fi transportat in interiorul locuintei. Ne asiguram ca specificam acest lucru atat verbal prin intermediul consultantiilor nostri in showroom cat si in scris mentionand pe Procesul Verbal pe care l-ati atasat.
Datorita faptului ca produsele voluminoase sunt dificil de manipulat si de introdus pe caile de acces (fiind si foarte grele) solicitam ca verificarea sa se faca la preluare de fata cu soferul.
Noi nu putem sa controlam manipularea marfii de la masina pana in interiorul locuintei Din aceasta cauza la preluare produsele trebuie verificat sa nu aiba vreun defect fizic (lovitura, zagarietura, ruptura…).
Daca la preluare se constata vreun defect fizic se refuza primirea si produsul se intoarce in depozitul nostru, sau se mentioneaza pe scrisoarea CMR defectele constatate.
Dumneavoastra ati confirmat la preluarea din masina faptul ca produsul corespunde atat din punct vedere calitativ cat si cantitativ prin semnarea scrisorii de transport (CMR).
Stim ca nu este ceea ce doriti sa auziti, dar in cazul de fata nu prea mai avem ce face.
Va multumim pentru intelegere!
Cu stima, Echipa Mobelhaus
DORINA MARCHIS
DORINA MARCHIS2 ani în urmă
Nu recomand...preturi foarte mari în raport cu calitate ...
Am achiziționat de la dumneavoastră din magazin un dormitor in valoare de 9800 de lei
Se poate verifica. Informați-vă va rog înainte de a comenta ceva greșit.
Pot atasa si o factură + poza daca este cazul
A lipsit din cutie sitemul de iluminat , șuruburi
Am încercat sa rezolv problema dar fără succes din păcate.
Va rog sa păstrați pentru dumneavoastră și vulpea si strugurii
Stim si noi cum merge in România ..
DAZ Andrei
DAZ Andrei2 ani în urmă
Nu Va recomand, am cumparat o masa destul de scumpa si nu au livrat-o complet, am o bucata lipsa la masa si nu o pot folosit din cauza ca cei care au livrat-o au pierdut piesa lipsa... chestia este ca nu vor nici cum sa`mi trimita alta piesa , tot paseaza vina , pentru o bucata de lemn.... o companie care se respecta, isi respecta si clienti...
Eduard Weiss
Eduard Weiss2 ani în urmă
Experienta mea cu Mobelhaus a fost extraordinara!!! Calitate premium si livrare mai rapida decat termenul de livrare standard👍
Laura Huple
Laura Huple2 ani în urmă
Nu recomand! Am comandat un dulap cu uși glisante și polițe suplimentare. La livrare au venit fără polițe, după multe insistențe pentru a le livra, a trebuit să merg personal după ele la sediul lor, deși greșeala era a lor și plătisem și livrare + montaj (prețul livrării și al montajului nu a fost mic).
După 1 an de utilizare a ieșit o ușă de pe șină, am încercat să fac sesizare, mi-au dat cel puțin trei adrese de mail greșite. În sfârșit am reușit să găsesc o adresă bună pentru sesizare, dar nu răspund.
Produse și servicii proaste la prețuri mari.
Alina-Ionela Avram
Alina-Ionela Avram2 ani în urmă
Serviciile au fost unele ireproșabile ! Am fost serviți de doamna Cristina, o doamna de un profesionalism rar întâlnit ! Suntem foarte multumiți ! Recomandam cu drag ! Comunicarea a fost una excelenta , chiar și telefonic !
Loredana Simon
Loredana Simon2 ani în urmă
Acum inteleg de ce nu oferiti si montaj!! Ati mai avea nevoie de o armata de oameni pentru montaj, mai ales daca este nevoie sa muti atelierul la tine acasa.
Am cumparat in luna decembrie un dulap cu 2 usi ONYX. Am ajuns sa-l montam doar acum. Nu ne-am luat decat 4 ore sa montam 1 usa. Una dintre parti pur si simplu nu a incaput in profil. A fost nevoie ca persoana care l-a montat ( specializata) sa slefuiasca acea parte.
Nu inteleg de unde atata lauda cu calitatea!! Cel mai prost dulap pe care l-as fi putut cumpara. Si iar nu inteleg de ce aveti atatea stele pentru transport. Transportul este mai scump decat mobila.
Lavinia Flavia Fabri
Lavinia Flavia Fabri2 ani în urmă
Foarte mulțumită de produse și personal . Totul la superlativ !
Plesa Andreea
Plesa Andreea2 ani în urmă
Am ajuns aproape la ora închiderii pt a comanda un coltar ( alegere culoare, picioare, etc).
Personal foarte amabil si înțelegător.
Calitatea canapelelor si coltarelor net superioara fata de alte magazine de profil.
Locații recomandate