/Mures/Magazin de mobila

Mobila Kalenda

Strada Predeal 88, Târgu Mureș 547176, România

Mobila Kalenda
Magazin de mobila
3.7
37 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
GHMC+R7 Târgu Mureș, România
+40 753 148 070
kalenda.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–20
Marți: 10–20
Mirecuri: 10–20
Joi: 10–20
Vineri: 10–20
Sâmbătă: 10–20
Duminică: 10–18
Scrie o recenzie
Andrei D
Andrei D4 ani în urmă
Total neprofesioniști !! Dacă se puteau da stele cu minus le dădeam minus 5..

Întâmplarea este următoarea:
Comand in data de 1 Decembrie un scaun cu termen de livrare scris pe site de 15-20 zile pe care îl accept. Sun la ei să confirm data de livrare și mi se zice ca între 15 și 30 Ianuarie se va livra produsul având in vedere sărbătorile, lucru pe care il accept. Sun după data de 14 Ianuarie să verific statusul livrării si mi se spune că pe data de 27 ianuarie va încarca și trimite cu următorul transport dinspre furnizor către ei și că in 3 zile după ce il voi primi ei, am să il primesc eu. Aștept până pe 28 Ianuarie și sun din nou. Surpriză.. nu a fost încărcat produsul și că il voi primi între 15 si 29 Februarie, moment în care decid că e momentul să renunț la comanda pentru că deja e penibil, pentru că trecuseră aproape 2 luni de la plasarea comenzii.
Mi se comunică să aștept 7 zile pentru returnarea banilor... și.. surpriză.. după 7 zile nu au apărut banii in cont. Sun să întreb de ce nu s-au virat și răspunsul a fost mai mult decât jenant.. "Trimiteți IBAN-ul și in 7 zile veți primi banii".. Păi oare nu trebuia să mi se spună acum 7 zile că trebuie contul bancar?? Acum aștept să văd când se vor vira banii și câți..
Concluzia este.. dacă puteți cumpăra din altă parte faceți-o, dacă nu, asigurați-vă că aveți timp de pierdut la telefon.
Dumitru Moldovan
Dumitru Moldovan5 ani în urmă
Buna seara
Fac aceste precizari deoarece as dori sa impiedic alte persoane sa treaca prin neplacerile prin care am trecut eu, cauzate de personalul absolut incompetent al acestei societati.
La inceputul lunii iunie 2018 (undeva in jurul datei de 10) am vizitat magazinul in ideea achizitionarii unui coltar.Dupa ce ne-am inteles cu sotia mea asupra modelului, am verificat cu angajatele de serviciu la aceea ora, disponobilitatea produsului in configuratia dorita( sa fie de dreapta si culoarea aleasa). S-a confirmat ca totul este in regula,am achitat coltarul in valoare de 3200 ron si am intrebat daca ar putea fi depozitat o perioada intrucat in locuinta noastra inca se lucra si nu aveam spatiu necesar.Am primit un raspuns afirmativ si de aceasta data.
In luna octombrie am primit un telefon de la una din angajate , care m-a intrebat daca mai am nevoie de coltar.Desigur i-am explicat ca din moment ce este platit integral , am nevoie de el.
La scurt timp contactez firma in vederea livrarii produsului achizitionat.Stabilim de comun acord data si ora de livrare , ma deplasez in timp sa nu stea soferii dupa mine si bineanteles ca pana la 16.30 ora stabilita nu ma contacteaza nimeni.Revin cu un telefon la magazin si mi se comunica foarte ferm ca soferul a incarcat si va ajunge fara probleme dar intarzie.Intreb cat intarzie intrucat am chemat doi colegi de birou sa ma ajute si nu puteam sa-i retin foarte mult..........Mi se spune sa astept si revine doamna cu un telefon in care ma anunta foarte degajata ca este o mare problema referitor la coltarul meu.De fapt nu aveau pe stoc culoatea comandata de mine .....!!!???? in conditiile in care la momentul platii exista ,dupa verificari de fata cu mine in programul lor de gestiune, precum si telefonic....brusc dupa patru luni( mai precis dupa acel telefon in care ma intrebau daca il mai vreau.....) coltarul meu nu mai exista.
Sunt ferm convins ca a venit cineva si l-au vandut ........cu gandul ca .....lasa fraierul sa astepte pana ne spune ca il vrea aducem altul.....
Am amenintat cu protectia consumatorului,televiziune si chiar actionarea in instanta si am acordat un timp de max.doua saptamani ptr rezolvarea situatiei(ei bineanteles foarte lejeri.......nu aveau ce face , nu aveau de unde aduce etc......)
A doua zi am mers in magazin ,am ales alt coltar mai scump putin dar am convenit ca pentru daune morale si avand in vedere ca e black friday il primesc la pretul platit.
Totul a fost ok,au verificat le-am spus ca vreau de dreapta exact ca cel din magazin, culoarea totul .....si coltarul se afla in stoc la Turda.Am fost informat ca luni il aduc si marti il livreaza,urmand sa,ma sune inainte de livrare.
Nu m-a sunat nimeni, am sunat eu miercuri si mi-au spus ca de fapt au o problema ptr ca nu gasesc o parte a coltarului..........pfuuuuuu conduceam si a trebuit sa trag pe dreapta.
Au spus sa stau linistit ca se incarca in Polonia marfa si il primesc in decembrie.......
M-au sunat apoi ca au gasit piesa si doreau sa stie cand pot livra.Am convenit ziua de joi 16. 30 si in sfarsit am rasuflat usurat coltarul meu avea sa soseasca.....
Am mers cu aceeasi doi colegi, a venit soferul, am descarcat cele doua piese ,soferul a plecat si noi am dus coltarul la etajul 1.
SOCCCCCCCC !!!!!!!! In apartament cand sa-l despachetez observ ca de fapt coltarul meu este de stanga...........nu imi venea sa cred,eram uluit am crezut ca visez dar era real.Am fost batjocorit pentru a treia oara .......
Asa ceva nu este permis,am sunat ,mi-au spus ca nu vad eu bine pana nu il desfac,le-am trimis poze pe whatsupp ..........
Imi vreau banii inapoi si aici se incheie orice vizita de viitor in acest magazin fantoma,neprofesional si neserios.
Am intalnit aici cel mai mare neprofesionalism,cele mai nepregatite angajate si cea mai mare indiferenta fata de un moment conflictual cu un client ......
NU RECOMAND DELOC !!!!!!!! VRETI SA VA SALVATI TIMPUL ,CARBURANTUL,BANII,NERVII -EVITATI KALENDA !!!!!!
Nota 0 aveti din partea mea !!!!!!
Darie Angelescu
Darie Angelescu5 ani în urmă
Livrarea lasa mult de dorit.Aflu ca a ajuns in depozit doar daca dau telefon,cand ajung in magazin sa platesc produsul nu-l gasesc ca nu a fost actualizat nomenclatorul iar in ziua livrarii soferul are intarziere de peste 3 ore cu produsul.
Adrian A
Adrian A5 ani în urmă
Lipsa totala de profesionalism.Au pe site diferite modalitali de contact ,dar degeaba.Dupa ce si-au incasat banii ii doare fix in cot de tine,nu raspund la nici un telefon..e imposibil sa dai de ei.. si cand totusi dupa 10 apeluri iti raspunde cineva , conversatia e plina de sictir.Am comandat o mobila Fever 1 si mi-au fost livrate 4 vitrine in loc de 2...a fost un adevarat chin pana pana am reusit sa rezolv problema ..asta dupa 30-40 de apeluri,e-mailuri...etc.Are mobila la pret ok+altele dar la personal si relatii clienti sunt tamaie..
Alta comanda sigur nu mai fac..prefer sa dau in alta parte cu 200 lei in plus decat sa albesc in cap cu Kalenda.ro.
Relu Florin Serdaru
Relu Florin Serdaru5 ani în urmă
Lipsa de profesionalism , termen de livrare de aproximativ 3 luni de la data comenzii, comunicare deficitară, o experiență total neplăcută.
Molnar monika
Molnar monika5 ani în urmă
Recomand cu mare încredere, sunt foarte mulțumită din toate punctele de vedere!!!
P. S. Dna Florina o angajata de nota 10!!!
Monika Psibil
Monika Psibil2 ani în urmă
Nu recomand! Am comandat mobila pt dormitor în luna august pe 12 din Kalenda Târgu Mureș și de aici surprizele... A durat mai mult de 6 săptămâni până a venit comanda (8octombrie), când au venit coletele erau călcate în picioare(bătaie de joc pe banii clientilor) surpriza mai mare a fost când am deschis coletele și am văzut o placa ruptă. Am sunat, mi-au spus sa duc coletul înapoi ca se rezolvă. A trecut o săptămână, două, trei.... timp în care am tot sunat la magazin da nici poveste sa răspundă.Am fost din nou la magazin sa vad de ce nu mai ajunge comanda. Nici azi nu a ajuns comanda. Mulțumesc, Kalenda.Intre timp am comandat de la Lemns mobila de bucătărie pe comanda și a ajuns mult mai repede, coletele intacte. Felicitări Lemns👍! Kalenda👎👎👎👎👎👎Nu recomand Kalenda!

1
Mihaela Gal
Mihaela Gal2 ani în urmă
NEPROFESIONALISM GARANTAT! Aceasta este caractestica fundamentală care descrie serviciile prestate de această firmă. Timpul de livrare al unui colțar ajunge la 16 săptămâni, mai mult decât dublul termenului menționat în momentul efectuării comenzii. Să nu mai spunem de calitățile de comunicare al personalului angajat, căruia îi este absolut "tot una" dacă clientul este mulțumit sau nu, iar la cea mai mică neplăcere manifestată, aplică replica "puteți să vă luați avansul înapoi dacă nu vă convine" (asta după o așteptare de 10 săptămâni). Să nu mai menționez de cunoștințele matematice pe care le deține (un avans de 1000 RON valorează 100 RON sau plata transportului ajunge să fie efectuată de 2 ori). Atenție maximă! Iar experiența continuă! După entuziasmul că în sfârșit ajunge colțarul.. Surpriză:picioarele sunt greșite (culoare, formă.. Practic TOT). Urmează din nou lungi telefoane, la care nici măcar nu mi se răspund, doar de ce ar face acest lucru!? Și mai mult decât atât. De ce ar face vreun efort să rezolve problema clientului !? Neah. Nu este probabil deviza lor!
Locații recomandate