Belvedere GSM
Strada George Mihail Zamfirescu 39, București 060246, România
4.6
165 recenzii
8 comentarii
F322+PQ București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: Închis
185 cost baterie și manoperă mi se pare scump, in condițiile in care a fost vorba de un model mai vechi unde nu a fost nevoie decât de desfăcut câteva șuruburi ...
Husa o chinezărie de slabă calitate... A început să crape pe la colțuri după o zi, in plus clapeta nu funcționează cum ar trebui in relația cu ecranul.
* Revin cu un update....
A crăpat husa lu' pește și s-a spart display ul telefonului....
Așa pățești când cumperi lucruri de la magazinul de la colțul blocului cu review-uri bune pe google.
Am asteptat o luna pana sa dau review, ca sa vad cum se comporta telefonul. Merita 5*.
A doua oara: Am dus un samsung cu ecran curbat pentru o folie fata-spate, dar m-au anuntat abia la urma, dupa ce am platit si mi-au pus folia ca o sa se tot desprinda de pe margini si o sa trebuiasca sa dau cu degetul la infinit sa o lipesc la loc. Frumos, aveam pretentii mai mari de la ei dar din pacate totul merge dupa modelul de business Romanesc.
O echipa foarte plăcută și săritoare. Am ajuns aici pentru a cere ajutorul în a reface un contact electric și deși nu este vorba despre specificul lor, s au uitat și m au ajutat cu drag. Totodată am cumpărat o husa pentru Galaxy s9+ plus folie display. Mulțumit de preturi, mulțumit de abordare și calitate.
Am schimbat display-ul de la un model de Samsung - de la momentul predarii pana la ridicare au trecut 3 ore (yep, foarte rapid) - comunicarea cu ei e foarte ok - au inclusiv un tracker in care poti vedea statusul "operatiei".
Recomand, nu am avut experiente prea placute cu alte service-uri in trecut, ma bucur ca mai sunt locuri in care treaba merge cum ar trebui sa mearga si in care angajatii nu au o atitudine de superioritate fata de client.