/Bucuresti/Magazin de geamuri

B&B Collection

Unirea Shopping Center - Parter, Bulevardul Unirii nr.1, București 030167, România

B&B Collection
Magazin de geamuri
3.3
146 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
C4H3+5V București, România
+40 727 227 657
bbcollection.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Stefan1 an în urmă
Am achizitionat de la BB un ceas automatic Longines la 5300 RON – cadou aniversar pentru sotie. Dupa 14 luni (inca in garantie) s-a desprins o parte din cheita (remontoar), pur si simplu. Un produs de calitate slaba. L-am trimis la BB service; au „evaluat” ca e lovit ceasul, nu acopera garantia, costul reparatiei fiind de peste 800 RON…Am decis sa nu mai cheltui nimic extra pentru un produs de proasta calitate.
MELANIA ILEANA GADALEANU
MELANIA ILEANA GADALEANU2 ani în urmă
Este minunat! Personalul este foarte dragut, amabil, rabdator, foarte comunicativ si se poarta foarte frumos cu clintii si te ajuta foarte mult in alegerea unui cadou pentru cei dragi! Sunt super incantata si de cate ori voi avea nevoie sa cumpar ceva deosebit voi reveni cu mare drag.
Multumesc mult!
Luiza H.
Luiza H.2 ani în urmă
Inele de proasta calitate dupa 3 ore de purtat i-a cazut o piatra, si surpriza la magazin "nu se poate inlocui decat daca este sigilat de la service" in conditiile in care nu trecusera nici 24 de h de la achizitionare, service care e tocmai pe dorobanti (unirii-dorobanti), cu siguranta pentru a te face sa renunti la inlocuire fiind mai ieftina achizitionarea altui inel. Un mare dislike. Evitati acest magazin!
Matei Catalin
Matei Catalin2 ani în urmă
Am cumparat un ceas de la aceasta firma cu renume....fara renume si neserioasa si la primul contact cu apa (chiar daca rezista la 50ATM) s-a aburit ecranul. Am dus mizeria de ceas in service si imi cer 80 RON (chiar daca este inca in garantie) pe motiv ca a fost neconform in relatia cu apa:)))))))) Ce dracu o inemna asta nu stiu, probabil sa i-l las pe mal sau pe pian in baie cand ma spal pe maini.
Nu recomand achizitie de produse de la acest magazin, deoarece service-ul isi bate joc de noi pe banii nostri.

Raspunsul lor ingenios formulat sau bine pregatit in caz de eventuale reclamatii este atasat mai jos in ideea de a nu mai trece si alti oameni prin situatii de genul.

Buna ziua,

Gasiti mai jos informarea aferenta procesului verbal numarul 147812.

Produsul marca CASIO identificat prin cod WCSO00489, a fost verificat in unitatea de service a produsului autorizata de producatorul international al marcii.

In urma verificarii s-au constatat urmatoarele: Ceas purtat, carcasa zgariata, rama lovita H1/3/8/9, lateral H9, curea deteriorata, condens in interior, luminova cadran afectat de actiunea apei, test etanseitate 10 Bari pozitiv, utilizare necorespunzatoare in relatia cu apa. Produsul nu prezinta lipsa de conformitate.

Gasiti in atasament oferta de prestari servicii pentru ceas: WCSO00489

Asteptam prin e-mail acordul /dezacordul dumneavoastra cu privire la realizarea interventiei service in conditiile comunicate anterior si luand in considerare detaliile cuprinse in oferta de prestari servicii.

Cu stima,

Echipa Service Ceasuri
Claudia Oncescu
Claudia Oncescu2 ani în urmă
BATAIE DE JOC! Doamna de la service-ul din Unirii nu are ce cauta acolo!
Am fost sa duc o brățară acum o săptămână, pe lângă faptul ca nu era absolut nimeni la receptie si am asteptat mai bine de 20 de minute sa vina, timp in care am tot sunat la sonerie, ca într-un final sa vina si sa zică recalcitranta "Da' de ce sunați atata?"
A trecut o saptamana si nu am primit nici un mesaj pentru a merge sa ridic brățara. Am sunat la service de 7 sau 8 ori pana acum si nu răspunde nimeni!
Am sunat in magazin si mi s-a zis "mai insistati putin ca noi nu avem ce sa facem".

De ce mai exista service-ul asta daca nu e nimeni la receptie si nimeni nu răspunde la telefon?
Sonia
Sonia2 ani în urmă
Nu recomand sa cumparati produse de la ei sau din lantul lor de magazine. De 2 saptamani incerc sa ii contactez, pe mail si prin telefon, la reclamatii, si nu raspunde nimeni ca sa gasim o rezolvare pentru problema mea. Produsele nu se pot returna, desi pare o firma serioasa, avand in vedere numarul de magazine pe care il detin. Produsele reduse nu se pot inlocui, dar nu te anunta nimeni, "scrie pe bon", pe care il vezi abia dupa ce platesti si ei se vad cu banii in cont, iar singura lor explicatie este ca "asa e politica magazinului", cu toate ca nu gasesti nicaieri politica magazinului fizic, care e diferita de politica magazinului online. Daca accepta inlocuirea, vor sa mai pui niste bani ca sa iti poti cumpara ceva decent, in cazul meu pana si vanzatoarele au zis ca "in banii astia nu gasiti nimic la noi in magazin". Ceea ce inteleg eu, prin faptul ca nu raspund nici la telefon, nici la mesaje, este ca refuza cu orice pret sa rezolve problemele clientilor.
Mai bine cumparati de la Pandora, ei nu ajung la sapa de lemn daca returnati un produs.
Aveti cifra de afaceri de 407 996 467 de lei si profitul net de 40 602 343 de lei (2019). Chiar nu puteti sa incercati sa va multumiti clientii?
Izabel Kalamar
Izabel Kalamar2 ani în urmă
Personal arogant și prost instruit. Am făcut o comanda online iar produsul nu a venit cu ambalaj de cadou, motiv pentru care m-am oprit la magazinul din Unirea. Am solicitat o punga de cadou, am arătat dovada că produsul este comercializat de aceeași firmă chiar daca online, însă nu puteam oferi un cadou in punga de plastic transparenta. După multe insistențe și contra cost am primit o punga cu brandul firmei iar cat despre o cutie nici nu s-au putut discuta.... "Că și așa m-a ajutat cu o punga" ( pe care am plătit-o). Daca acesta este felul în care vă tratați clienți cu siguranță va sufla vântul prin magazinele b&b collection. Comparativ am comandat de la Pandora, am primit produsul in cutie și cu punga inclusa și fără să solicit. Pe viitor recomand să faceți cadouri de la Pandora sau oricare alt comerciant care pentru micile detalii știe să-și fidelizeze clienții.
OGgamer
OGgamer2 ani în urmă
Cele mai proaste bijuterii!!! Am cumparat un inel pentru iubita mea de 1500 ron in 3 zile i-au picat 2 pietre, dupa ce am fost cu inelul la service si l-au reparat, surpriza! Dupa inca 3 zile inca o piatra. A trebuit sa platesc service-ul de fiecare data de parca a fost vina mea ca este un chici ordinar.
Doamna Claudia de la service unirii foarte recalcitranta cu toti ce asteptau acolo.
1 martie toate produsele la reducere dar nimeni nu iti spune ca produsele aflate la reducere nu se pot returna!!! Aflii asta cand vrei sa returnezi dar nu poti
NU RECOMAND!!!
Sabina Hondru
Sabina Hondru2 ani în urmă
Staff-ul are o atitudine complet dezagreabilă, invocând varii motive pentru a nu onora garanția pentru produs. După ce ne-au comunicat că nu e suficientă factura produsului, că e musai să îl aducem în ambalajul original, că service-ul nu are încărcător (e vorba de un smartwatch) și e obligația noastră să îl aducem, până la urmă au acceptat produsul în service, dar ca o favoare, nu pentru că am fi avut dreptul să beneficiem de acest serviciu. Nu recomand, nu voi mai cumpăra niciodată produse de la ei.
Locații recomandate