Livada cu ceai
Soseaua Bucuresti - Ploiesti, Nr. 42D, incinta Mall Baneasa, etaj 1, București 013696, România
3.1
37 recenzii
8 comentarii
G35Q+2M București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
In timp ce scriu aceasta scurta nota incerc sa ma las prins de impresii si ganduri si ajung la aceeasi concluzie ca uneori este interesant sa explorez, sa invat si sa imi dau seama ca sunt multe lucruri pe care nu le stiu despre ceai. Pare banala acesta discutie dar pentru mine a fost intotdeauna cea mai buna parte a unei dimineti reprezentand un moment oportun pentru o meditare, sau a unei seri pentru o scurta lectura inainte de culcare.
Sunt o multime de varietati pe care inca nu le-am incercat si sunt placut surprins de gama vasta oferita. Intr-adevar majoritatea produselor nu au un pret modest, dar incerc sa nu pun o eticheta pe valoare si sa ma axez pe calitate fiindca pana la urma isi atinge scopul si creaza acea bunastare.
Lasand la o parte opinia subiectiva despre varietatea si calitatea ceaiului, as dori sa evidentiez si “elefantul din camera”, un aspect mai putin pozitiv al recenziei fiind legat de interactiunea cu personalul. Oricat de mult se incearca o promovare a magazinului sau a produselor, nu intotdeauna este indicat sa se adopte o politica agresiva de vanzare. Uneori cel mai bine este sa fie lasat clientul sa se decida singur, nu sa se impuna anumite lucruri sau sa se incerce un schimb de etichete de fata cu acesta fiindca un produs nu este pe stoc.
Acestea sunt momente in care se pierd in loc sa se castige clienti. M-am prezentat fizic de doua ori in magazin, am avut parte de acelasi gust amar, nu m-am simtit binevenit si m-am decis ca pe viitor sa restrang colaborarea doar online. De fiecare data am intrat in joc ca sa vad pana unde se poate continua, un studiu de observare. As dori ca pe viitor sa se lucreze mai bine pe partea aceasta, ca sa se evite posibile situatii stanjenitoare, pentru care nu o sa intru mai mult in detalii.
De asemenea as dori sa existe o mai buna transparenta iar pe site sa nu mai fie afisat pretul pentru cantitatea de 50g fiindca poate sa induca in eroare un potential cumparator.
Sa nu se inteleaga gresit, raman in continuare un client dar de la distanta. Cuvintele adresate sunt totusi calde si sincere. Nota finala a fost data cu indulgenta, fiindca sunt o persoana placuta si nu obisnuiesc sa fac o reclama negativa.
Sunt ferm convins ca se poate schimba cu usurinta atitudinea si va urez in continuare mult succes! :)
Am baut apa plata cu mai mult gust.
Bun sa faci poze se le arati la "saraci" ca ai cumparat ceai de tinut in sertar.
Nu se compara nici macar cu ... Carturesti.
Am cumparat un ceai de mango, mai exact "Mango Fiesta" si are un gust dulce si aromat, perfect pentru o dimineata de primavara, iar mai apoi am mancat si bucatele de fructe care au ramas in urma infuziei, sunt foarte gustoase(lucru pe care nu il stiam,doamnele de acolo mi au recomandat), si tot din acest magazin am luat si "Jasmin Pearls", un ceai verde cu iasomie care nu se compara cu nimic altceva de pe piata la momentul actual.
Recomand cu incredere!
Magazinul vinde atat ceaiuri cat si produse pentru preparea ceaiului. Problema nu o reprezinta produsele care sunt expuse spre vanzare ci atitudinea inselatoare a celor care ar trebui sa informeze clientul cu privire la calitatea si pretul acestora.
Eu am intrat din curiozitate si am plecat de acolo lasand suma de 571 lei pentru 3 pachete de ceai - (a se vedea bonul de casa alaturat).
Ceaiurile sunt prezentate in borcane - asteptarea legitima a clientului este ca vor fi ambalate in fata lui. Nici vorba. Pachetele sunt deja ambalate - evident nu cu ceaiurile din borcan - cu ceaiuri despre care nu stim cat sunt de proaspete si in cantitatile decise de proprietar. 200 grame. De ce nu 50 sau 100 gr? Vedeti mai jos.
Nimeni nu ii informeaza pe clienti despre pret, cum ar fi corect. Un pret mediu pentru un pachet de ceai este, de regula, nu mai mare de 30 de lei. Poate 50 lei pentru ceaiurile organice.
La Livada preturile nu sunt afisate. De ce? Pentru ca sunt disuasive. Un kg de ceai black tea dragon costa, de ex. 1695 lei. 1 pachet de 200 gr este, prin urmare, 339.10 lei. Nici celelalte nu sunt foarte ieftine. Dar acest lucru il veti afla la sfarsit,
In plus, pe pachete este lipita o eticheta pe care este scris de mana cuvantul "bio" (a se vedea poza atasata). Ar putea fi scris orice alt cuvant. Nu conteaza. Pentru ca niciun certificat de calitate nu este atasat pachetului de ceai. Deci garantia calitatii ceaiului si a conformitatii cu normele specifice Bio nu exista.
In consecinta, in momentul in care potentialii clienti nehotarati si naivi cad in "infuzorul de ceai" al magazinului, nu mai au scapare.
Culmea lacomiei este ca, la sfarsit, clientul este intrebat daca doreste o punga pentru cumparaturi. Un raspuns pozitiv va costa inca 12.90 lei. Bineinteles ca acest lucru il aflati dupa ce achitati.
Prin urmare, daca vreti sa faceti o fapta caritabila, nu intrati in Livada cu ceai. Donati banii cuiva care are nevoie cu adevarat. Sau folositi-i pentru lucruri pe care le doreati. O carte costa mult mai putin. Chiar si doua carti. Si dureaza mult mai mult. Si poti afla pretul de la inceput. Caci este tiparit.
Dupa ceaiurile din Livada nu ramane decat un gust amar. Foarte amar. Al lacomiei si lipsei de respect fata de ceilalti.
Nu am putut lua mai putin de 100 de grame ceea ce m-a deranjat pentru ca produsul sincer nu imi place si are un pret de aproape 100 lei ceea ce este enorm pentru un rooibos macinat, pudra de cocos si niste arome. Dintre toate magazinele de ceai pe care le-am incercat recomand cu caldura Teahugs.