/Cluj/Magazin de electrocasnice

ISTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj

Strada Alexandru Vaida Voevod 53B, Cluj-Napoca 400436, România

ISTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj
Magazin de electrocasnice
3.3
19 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJCG+HQ Cluj-Napoca, România
+40 364 881 303
istyle.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
CTX
CTX2 ani în urmă
1.Telefon dus pentru servisare
2.Primesc telefon zgariat,nu acceptprimirea si il trimit inapoi la service.
3.Raspunsul lor este ca nu tine de garantie ca a lucrat dorel sil-a zgariat.
4.Sun la apple romania le explic situatia si mi-au recomandat sa nu mai colaborez cu istyle. Produsele se pot comanda de pe orice site si pentru service au telefon special pe apple romania.
5.Nemernici neporfesionisti
Muresan andrei
Muresan andrei2 ani în urmă
Nu cumparati de aici mai bine de la oricine altcineva. Nu se pot returna produsele desii legal e dreptul tau. Niste hoti.
Sorin Dolha
Sorin Dolha2 ani în urmă
N-am cumpărat de multe ori din iStyle Iulius Mall, dar de fiecare dată a fost totul OK sau chiar mai bine: pentru că la un moment dat nu "intrau punctele" din vina sistemului de la București, mi-au făcut discount altfel, ca să pot obține ce voiam suplimentar, rapid, ca și cum aș fi avut deja punctele alea de fidelitate pe card.

PS: comanda făcută la ei în martie pentru un MacBook Air cu configurație diferită de ceea ce era pe stoc a venit în mai puțin timp decât ziceau (30 zile), cam cu o săptămână!
Lucian Muresan
Lucian Muresan2 ani în urmă
Imi pare rau ca nu se poate da zero stele pentru ca era mai relevant.

Experienta mea cu iSTYLE incepe in 8 februarie cand am comandat un laptop configurabil de la ei. Am sunat la mijlocul lunii februarie sa intreb cand ajunge si mi-au spus ca cel tarziu in 13 Martie e la mine. In 16 Martie, fiind tot fara produs, am decis sa revin cu un telefon explicand cum ca pe data de 18 Marie este ultma zi in care pot sa-l livreze conform estimarii de pe site-ul lor, informatie la care mi-a spus sec ca nu-l au si a urmat un fel de "aia e... nu este si gata". I-am rugat sa revina cu un raspuns concret pentru ca mai au 2 zile sa se incadreze in termenul dat si laptopul a fost platit integral. Au revenit totusi a doua zi si mi-au spus ca mai dureaza 30 de zile pana vine. Absolut dezamagitor.

Am totusi doua rugaminti la voi:
#1. Daca nu va puteti tine de termenul prezentat pe site, poate-l actualizati si spuneti direct ca aveti termen de livrare de 60 de zile lucratoare (sau chiar mai mult) pentru ca altfel este considerat "false ad" si OPC-ul o sa intervina.
#2. Cealalta rugamine este simpla, anuntati-va voi clientii din timp daca nu va incadrati in termenul de livrare, nu-i lasati cu banii blocati si speranta ca poate-l primesc. Nu este absolut deloc placut sa treci prin asa ceva in special cand ai nevoie de produs pentru a putea sa-ti castigi painea.

Am ajuns ulterior pe un alt site unde am gasit exact produsul pe care am incercat sa-l cumpar de la iSTYLE si cum era pe stoc, l-am comandat si a ajuns 2 zile mai tarziu.

Later edit: Comanda a fost facuta online, nu in unul din magazinele fizice iSTYLE.
Irina Ama
Irina Ama2 ani în urmă
Am cumpărat des de la ei și mereu au fost prietenoși și prompți.
Andrei Neamtu
Andrei Neamtu2 ani în urmă
Foarte dezamagit. Am vrut sa returnez o husa de ipad a doua zi, nu era ceea ce isi dorea sotia. Am aflat cu stupoare ca 'nu avem politica de retur', adica nu poti returna produsul, odata cumparat din magazinul fizic. Daca luam online, 14 zile fara nici o problema. Nu credeam ca in 2022 mai sunt asa atitudini, mai ales la reselleri de branduri asa mari.. Pentru o husa am ajuns sa ma enervez si sa umblu, nu merita.. Sunt convins ca ieseau si ei si eu mult mai castigati in timp daca nu ar fi avut atitudinea asta opaca si 'speriata'. Ulterior am aflat ca e o problema cunoscuta la iStyle cu retururile. Nici o problema, mai sunt si altii care vand Apple, bine ca stiu cum se pune problema.. (mi s-a explicat ca 'printr-un favor ma lasa sa iau altceva in locul produsului returnat'.. nu bon valoric, nu ulterior in termen de, ci pe loc, daca vreau altceva. nu, nu vreau fix acum)
Stefan Vacareanu
Stefan Vacareanu2 ani în urmă
Dupa 4 luni mi s-a stricat complet incarcatorul. Cat timp este trimis in service, nu primesti unul la schimb. Nici de cumparat unul temporar nu se poate fiindca nu il poti returna ulterior. Ar fi trebuit din prima sa ma duc spre alta companie, cu cei de la iStyle nu faci treaba
Demian Florin
Demian Florin2 ani în urmă
Într-un final m-am plictisit sa aștept ca angajată sa termine de flirtat cu clientul.
Eu așteptam să termine și ăștia făcea schimb de numere.
Lipsa de profesionalism.
Locații recomandate