/Cluj/Magazin de electrocasnice

Service Electrocasnice ARCTIC și BEKO

Bloc A8, Strada Jepilor, Brașov 500256, România

Service Electrocasnice ARCTIC și BEKO
Magazin de electrocasnice
3.9
33 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
JJP6+XP Brașov, România
+40 372 015 111
arctic.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–10
Marți: 9–10
Mirecuri: 9–10
Joi: 9–10
Vineri: 9–10
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Carina Pinzaru
Carina Pinzaru3 ani în urmă
De câteva luni a sunat soțul pentru o garnitura pt mașină de spălat vase Beko, au spus din call centre ca vor trimite om sa o monteze, după câteva saptamani a resunat soțul și i s-a spus ca au cazul inchis(rezolvat), l-au redeschis, am așteptat iar câteva săptămâni, ni s-a spus același lucru.... nici în ziua de azi nu a venit nimeni sa schimbe garnitura.... Bătaie de joc.
Anamaria Magdalena Sarsan
Anamaria Magdalena Sarsan4 ani în urmă
Nu recomand. Acum o săptămână am solicitat o echipă pentru un congelator vertical Beko nou (achiziționat pe 15.11.2019) care nu funcționează corespunzător, în sensul că aparatul congelează doar în partea inferioară, în vreme ce în partea superioară nici măcar nu răcește. Deși am revenit cu un telefon după două zile și am completat și formularul de contact de pe site-ul Beko, unde am fost reasigurați în scris că vor trimite echipă în cel mai scurt timp, a trecut fix o săptămână în care nu am fost contactați de nimeni. Nu știu dacă este vorba de prea puțini angajați si prea multe solicitări sau dacă cei de la call-center/suport online nu transmit solicitările către punctul de service, însă stau și mă întreb de ce mai oferă 5 ani garanție în condițiile în care este clar că sunt probleme cu service-ul. Dacă tot am cumpărat un produs nou, mă aștept să îl pot folosi la capacitate normală și nu pe post de mobilier. Sunt tare curioasă ce o să aibă de spus organele abilitate pentru protecția consumatorului despre situațiile de acest tip.
Sorin Grigorescu
Sorin Grigorescu4 ani în urmă
Foarte amabila doamna.
Am luat un set pentru suprapunere uscator/ masina oroginal cu 75 lei.. In conditiilr in care pe emag sau alte magaxine online erau peste 150 lei. Fix același produs.
Catalin Vasiliu
Catalin Vasiliu2 ani în urmă
Cei mai profi din Brasov.
Recomand arctic si beko
Costi
Costi2 ani în urmă
Sistemul service Beko lasă de dorit total. Aștept de o săptămână să fiu sunat pentru o programare dar nimic, deși am sunat de 2 ori la call center. Problema o reprezintă o masina de spălat cu uscare Beko, in garantie, care nu se mai aprinde. Este o bătaie de joc la adresa clienților, mai ales că promit 5 - 10 ani garanție.
Yolo 4Real
Yolo 4Real2 ani în urmă
Super de treaba, electricianul, a venit exact dupa 48 ore de la anuntarea defectiunii! Reparatia a fost efectuata cu succes. In schimb, ar trebui instruit personalul din call center sa informeze corect clientul. Mi-au comunicat ca vin cei de la service a doua zi, mi-am luat liber de la servici si, de fapt, service-ul facuse programare pt a treia zi... nervi intinsi la maxim si telefoane date ca sa primesc apoi instiintare pe email cand vor veni de fapt...
Dekreon Laura
Dekreon Laura2 ani în urmă
Un serviciu care lasa mult de dorit. Incerc sa obtin un banal filtru de aspirator, de aproape o luna, fara succes insa. Dupa telefoane , mailuri catre serviciul de service, toate fara finalizare.
Marian Biț
Marian Biț2 ani în urmă
De o săptămână aștept pe cineva de la service...și nici o reacție.Cum facem?..combina frigorifica este in garanție.
Revin.Este 7 august și încă nimic.Asta deja este bătaie de joc la adresa clienților.
Locații recomandate