/Bucuresti/Magazin de electrocasnice

Altex Bucuresti Anchor Plaza Romania

Bdul. Timisoara, Nr 26, Anchor Plaza Romania, București 061331, România

Altex Bucuresti Anchor Plaza Romania
Magazin de electrocasnice
4.1
1 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C2HP+G6 București, România
+40 21 319 9952
altex.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Valeriu Tomescu
Valeriu Tomescu2 ani în urmă
Am trait o experienta neplacuta privind angajatii. Am cumparat un telefon fix si surpriza, acasa am constatat ca este pe baterii. Oare nu intra in atributiile angajatului sa ma intrebe ce tip de aparat doresc sau sa-mi spuna ca este pe baterii ? Se pare ca-i intereseaza numai vanzarea, restul... Acum o sa trebuiasca sa-l schimb. Alt drum, alta distractie.
Doru
Doru2 ani în urmă
Am cumparat produse de aici, sunt dezamagit de comportamentul unor angajati, e ca un dus scotian, unii sunt ok ,super serviabili,probabil au o educatie foarte buna, altii cum sunt fetele de la casa vomita pe tine, pacat ...altii iti pun produsul in brate si pa ,daca mai ai nevoie de ceva sunt foarte ocupati ...pacat
W. StarrkXs
W. StarrkXs2 ani în urmă
Am intrat să mă uit după un produs, dar în decurs a 5 minute au venit vreo 4 persoane, pe rând, la mine să mă streseze în legătură cu un concurs și să dau share pe Instagram la ceva, deși am specificat clar și ferm că nu sunt interesat. Dacă se fac concursuri măcar nu agasați clienții atât de rău!
Cătălin Mitrea
Cătălin Mitrea2 ani în urmă
Personal amabil in magazin, te ajută cu plăcere, îți oferă detalii despre produse. Dar, dacă ajungi la casă și ai neșansa să sune telefonul, ești lăsat baltă!
FELICIA Badea
FELICIA Badea2 ani în urmă
De fel comand online dar pentru un retur a trebuit sa merg in aceasta sucursala a lor. Am dat de un domn pe care l-am deranjat din vorbitul la telefon cu vecinu de palier despre noua vecina care e buna rau, nu stiu daca chiar este dar citesz ceea ce a spus acest domn. Am dat produsul pentru retur. Un aspirator care nu mai functiona la 3 saptamani de la achiziționarea lui. Domnul foarte competent de fel ma intreaba daca l-am bagat in priza sa vad daca merge , m-am facut ca nu aud, dupa ma intreaba daca am pornit butonul, same story ma abtin si il las sa isi faca numarul demn de teatru intr-o piesa cu prosti. Intr-un final constata domnu ca nu functioneaza. Il deschide si vede ca filtrul este umed( fiind aspirator pentru umed sau uscat) si imi spune cu stupoare ca de aia nu merg ca am spalat aspiratorul in dus🤣🤣. I-am spus ca nu e spalat in dus ci buretele acela este spalat dupa fiecare folosire, se contrazice vreo 5 minute ca nu e aspirator cu care poti trage si apa , cheama un coleg care ii confirma ca nu are habar de capul lui. Dupa acest circ de 2 bani cer altul la schimb ,cauta vreo 10 minute si imi spune ca nu au altul. Ii ceri banii inapoi , imi spune ca nu e o problema ca mi se restituie dar sa ma mai plimb o ora 2 prin mall sa primeasca aprobare de la director. Mai stau sa rezolv ceva prin mall si dupa 20 30 de minute cobor si cu chiu si vai imi da banii inapoi . In concluzie am pierdut cam 2 ore pentru un retur al unui obiect folosit 3 saptamani.
Nadia Nechifor
Nadia Nechifor2 ani în urmă
In data de 23.09.2021 am achizitionat din magazinul Altex Plaza Bucuresti produse in valoare de 20.253 lei, prin care si doua aparate de aer conditionat Bosch cu serviciu de montaj inclus, pe factura 016011221-F0025388.
In data de 27.09.2021 echipa Altex a livrat si montat cele doua aparate de aer conditionat, constatand pe procesul verbal nr SA110922 urmatoarele: traseu rupt in perete, remediere dezvoltator.
Am contactat dezvoltatorul, Cordia Romania, iar pentru verificarea traseului in perete este necesara demontarea aparatului de aer conditionat. Este necesar ca demontarea sa fie facuta de echipa Altex pentru a nu pierde garantia produsului.
In data de 05.10.2021 (adica in a 12- a zi calendaristica, respectiv a 8-a zi lucratoare de la data platii si in a 10-a zi calendaristica, respective a 6-a zi lucratoare de la data montajului) am contactat agentul de vanzari si managerul de raion din magazinul Altex Plaza Romania pentru a solicita interventia echipei Altex pentru demontaj, solutia propusa fiind:
>> Echipa Altex demonteaza aparatul. Echipa Cordia face verificarea traseului in perete de fata cu echipa Altex. Aparatul este montat de echipa Altex, iar daca nu functioneaza corespunzator este schimbat. Fara taxa suplimentara de montaj pentru noi.
Doamna manager de magazin a precizat initial ca deplasarea la locatie este posibila doar cu o noua taxa de montaj, urmand sa discute cu directorii pentru a obtine aprobarea pentru a efectua demontaj si montajul fara taxa suplimentara pentru noi, asa cum este normal.
Neprimind nici un raspuns din partea doamnei manager, in data de 07.10.2021 am revenit noi. In cursul serii de ieri, un domn (nu s-a recomandat) ne-a sunat si ne-a comunicat ca nu ne poate ajuta, indiferent ce si cui am face plangere, ca ar fi putut sa ne schimbe aparatul in 14 zile lucratoare de la data platii (dar, din pacate, nu ne mai incadram in acest termen), singura solutie fiind ca noi sa achitam o noua taxa de montaj.
Avand in vedere ca:
1.Inainte de montaj, echipa Altex nu a masurat cu nici un aparat pentru a constata daca traseul este rupt. Au constatat ca traseul este posibil rupt abia dupa montaj, pe baza unui sunet pe care il facea aparatul de aer conditionat la oprirea acestuia prin telecomanda.
2.Daca ar fi actionat profesionist, echipa Altex ar fi constatat faptul ca traseul este rupt inainte de montaj si ar fi amanat montajul acestui aparat dupa remedierea posibilei probleme. In acest caz, nu am mai fi fost in situatia actuala.
3.Am anuntat situatia inca din a 12-a zi calendaristica, respectiv a 8-a zi lucratoare situatia atat agentului de vanzari, cat si managerului de raion, adica in termen de 14 zile de la data platii. Tergiversarea raspunsului din partea reprezentantilor magazinului Altex Plaza nu ar trebui sa ne afecteze pe noi.
Solicitam direct inlocuirea aparatului de aer conditionat si montarea corecta a noului aparat fara taxa suplimentara sau solutia propusa initial de noi.
Consideram ca am fost mai mult decat rezonabili cu cerintele noastre.
In cazul in care in 3 zile lucratoare de la primirea prezentei nu primim o solutionare favorabila a cererii noastre, vom actiona pe toate caile posibile pentru recuperarea prejudiciului produs de dvs:
-Reclamatie la Protectia Consumatorului;
-Notificare juridica oficiala din partea casei noastre de avocatura;
-Actiune in instanta, cu recuperarea prejudiciului produs si a cheltuielilor juridice.
Astept raspunsul dvs. Sper ca vom putea rezolva amiabil aceasta situatie si sa incheiem discutiile cu concluzia ca am ajuns aici datorita unei nefericite erori de comunicare.

Cu stima!
Iulian Nita
Iulian Nita2 ani în urmă
Lucruri multe, aglomerat, prețul la raft nu prea bate cu produsul de la raft. Preturi pt toate buzunarele. Vânzători relativ atenți la nevoile celor din magazin.
Cosmin Irinciuc
Cosmin Irinciuc2 ani în urmă
Aveti grija la casierie: m-am trezit cu o garanție extinsa pe factura (de 15 lei) fara sa fiu întrebat. In rest, experienta a fost ok.
Locații recomandate