Altex Bucuresti Anchor Plaza Romania
Bdul. Timisoara, Nr 26, Anchor Plaza Romania, București 061331, România
4.1
1 recenzii
8 comentarii
C2HP+G6 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
In data de 27.09.2021 echipa Altex a livrat si montat cele doua aparate de aer conditionat, constatand pe procesul verbal nr SA110922 urmatoarele: traseu rupt in perete, remediere dezvoltator.
Am contactat dezvoltatorul, Cordia Romania, iar pentru verificarea traseului in perete este necesara demontarea aparatului de aer conditionat. Este necesar ca demontarea sa fie facuta de echipa Altex pentru a nu pierde garantia produsului.
In data de 05.10.2021 (adica in a 12- a zi calendaristica, respectiv a 8-a zi lucratoare de la data platii si in a 10-a zi calendaristica, respective a 6-a zi lucratoare de la data montajului) am contactat agentul de vanzari si managerul de raion din magazinul Altex Plaza Romania pentru a solicita interventia echipei Altex pentru demontaj, solutia propusa fiind:
>> Echipa Altex demonteaza aparatul. Echipa Cordia face verificarea traseului in perete de fata cu echipa Altex. Aparatul este montat de echipa Altex, iar daca nu functioneaza corespunzator este schimbat. Fara taxa suplimentara de montaj pentru noi.
Doamna manager de magazin a precizat initial ca deplasarea la locatie este posibila doar cu o noua taxa de montaj, urmand sa discute cu directorii pentru a obtine aprobarea pentru a efectua demontaj si montajul fara taxa suplimentara pentru noi, asa cum este normal.
Neprimind nici un raspuns din partea doamnei manager, in data de 07.10.2021 am revenit noi. In cursul serii de ieri, un domn (nu s-a recomandat) ne-a sunat si ne-a comunicat ca nu ne poate ajuta, indiferent ce si cui am face plangere, ca ar fi putut sa ne schimbe aparatul in 14 zile lucratoare de la data platii (dar, din pacate, nu ne mai incadram in acest termen), singura solutie fiind ca noi sa achitam o noua taxa de montaj.
Avand in vedere ca:
1.Inainte de montaj, echipa Altex nu a masurat cu nici un aparat pentru a constata daca traseul este rupt. Au constatat ca traseul este posibil rupt abia dupa montaj, pe baza unui sunet pe care il facea aparatul de aer conditionat la oprirea acestuia prin telecomanda.
2.Daca ar fi actionat profesionist, echipa Altex ar fi constatat faptul ca traseul este rupt inainte de montaj si ar fi amanat montajul acestui aparat dupa remedierea posibilei probleme. In acest caz, nu am mai fi fost in situatia actuala.
3.Am anuntat situatia inca din a 12-a zi calendaristica, respectiv a 8-a zi lucratoare situatia atat agentului de vanzari, cat si managerului de raion, adica in termen de 14 zile de la data platii. Tergiversarea raspunsului din partea reprezentantilor magazinului Altex Plaza nu ar trebui sa ne afecteze pe noi.
Solicitam direct inlocuirea aparatului de aer conditionat si montarea corecta a noului aparat fara taxa suplimentara sau solutia propusa initial de noi.
Consideram ca am fost mai mult decat rezonabili cu cerintele noastre.
In cazul in care in 3 zile lucratoare de la primirea prezentei nu primim o solutionare favorabila a cererii noastre, vom actiona pe toate caile posibile pentru recuperarea prejudiciului produs de dvs:
-Reclamatie la Protectia Consumatorului;
-Notificare juridica oficiala din partea casei noastre de avocatura;
-Actiune in instanta, cu recuperarea prejudiciului produs si a cheltuielilor juridice.
Astept raspunsul dvs. Sper ca vom putea rezolva amiabil aceasta situatie si sa incheiem discutiile cu concluzia ca am ajuns aici datorita unei nefericite erori de comunicare.
Cu stima!