EvoMAG.ro
Splaiul Unirii nr. 257-259, București 030137, România
4
5 recenzii
8 comentarii
C45G+7H București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–19
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Inclusiv sigiliul s-a desfăcut prea ușor, dar am ignorat inițial.
Păcat, aveau preturi bune. Poate de-aia :))
Am avut campul disponibil de a scrie comentarii suplimentare despre comanda. Am scris ca sunt disponibil dupa orele 15 de luni pana vineri, chiar si sambata.
Au livrat comanda prin aceeasi firma de curierat de proaste serviciiiiiiii SAMEdAY.. Mi-a sosit curierul la orele 12 a.m. eu nefiind acasa.
Am avut o mica cearta cu soferul care neintelegator fiind puteam sa mi spuna din start , ca exista colegi care livreaza "pordusele preferential"!! ( adica in ROMANIA de cand este pandemie toti trebuie sa fim acasa la dispozitia curierilor , sau sa avem servicii de gravide sa putem fugi cand apar curieri zeiiii.. Nu pricep de ce nu-si fac un program dupa cum sunt oameni acasa. unii sunt toata ziua, alti juma de zi , alti in anumite intervale orare!!). Imi pare rau ca m-am rastit la sofer!
Am trimis si email , pentru ca persoana care se ocupa de comanda era Marcel Ciuca, nimic zero nici un raspuns sau sa vorbeasca cu mine!!!
Concluzia este ca va doare la basca de ceea ce scriem noi ca si clienti in acele rubrici , mai bine scoateti-le oamenilor ! si facem fiecare dupa legea sa!!!! Noi respingem comenziile , le returnam constant si vorbim mereu la ANPC ul dragut!
Serviciul Customer Care este inexistent pentru ca apelul se deconecteaza automat dupa 5 minute de asteptare, pierzand prioritatea in preluarea apelului de fiecare data.
Nu exista o modalitate de a anula comanda.
Pana si cele mai obscure site-uri de e-commerce din Romania isi onoreaza comenzile intr-un interval mai rezonabil. Probabil voi fi nevoit sa apelez la protectia consumatorului.
*update: 22.02.2022 inca nu am primit comanda.
și ce vroiați bai incompetenților sa vin eu sa facturez din nou și sa scanez o cutie în locul vostru ca să trimiteți un produs sigilat?
Am achiziționat mai multe produse de la ei recent pe care le voi returna cu toată dragostea după care ma voi adresa cu o sesizare și ANPC ului pentru ca unele chestii de pe site nu corespund cu realitatea
Iar pentru banii blocați eu trebuie sa stau o luna de zile pentru returul contravalorii, inadmisibil asa ceva
Dacă vedeți reclame Evomag
EXPERIENTA TOTAL NEPLĂCUTĂ, ANGAJAȚI CARE NU ȚI OFERA SOLUȚII CI DAU DIN UMERI!
RUȘINE EVOMAG!