/Bucuresti/Magazin de computere

EvoMAG.ro

Splaiul Unirii nr. 257-259, București 030137, România

EvoMAG.ro
Magazin de computere
4
5 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C45G+7H București, România
+40 372 173 600
evomag.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–19
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Costin Vladimir
Costin Vladimir2 ani în urmă
Tastatura "noua" comandata de la ei, un Logitech Craft avea deja un profil activ "Stefan's MacBook pro".
Inclusiv sigiliul s-a desfăcut prea ușor, dar am ignorat inițial.

Păcat, aveau preturi bune. Poate de-aia :))
Catalin Mihaita
Catalin Mihaita2 ani în urmă
Am comandat un card microSD Samsung pe care l-am ridicat din showroom-ul Splaiul Unirii. Am achitat si am fost redirectionat catre preluare comenzi. Acolo, colega blonda s-a uitat la mine fara sa zica nimic si a plecat catre unul dintre colegii de la biroul de unde tocmai venisem sa stea de vorba. S-a intors dupa 5 minute a inceput sa stearga biroul cu sanitarizant, a luat o ciocolata de pe birou si a dat sa plece... si-a adus aminte de mine, si-a intors capul si mi-a aruncat un "vine colegul imediat". Am mai asteptat 10 minute timp in care s-a facut coada in spatele meu iar colega blonda impreuna cu alt angajat se tot plimbau pe usa care dadea in depozit. N-am mai rezistat si am intrebat-o cat mai dureaza pentru ca ma grabesc si am si copil mic in masina. Nu mi-a raspuns nimic, doar s-a intors si a strigat la colegul din depozit care trebuia chipurile sa vina cu cardul meu. Dupa cateva minute s-a dus personal in depozit si a venit insotita de colegul responsabil... insa.. surpriza... a chemat alte doua persoane care ajunsesera ultimele la coada si le-a dat produsele inainte mea, desi eu eram primul care astepta. Cardul tot ea mi l-a dat, nu colegul pe care il asteptam. Fara scuze sau explicatii. Concluzia: angajati fara chef de munca... customer focus = zero.
Anca V
Anca V2 ani în urmă
Nu recomand cumpararea telefoanelor de la ei. Am cumpărat prima data un samsung S8 .. s a defecta in perioada garanție... service ul samsung nu mi l a reparat din motiv ca telefonul era adus din emiratele arabe . Intradevar după nervi și insistence mi am luat banii pe el înapoi. Mi am luat tot de la ei un Samsung S10... îl am de 3 ani ( noroc ca e adus din Italia) și îl pot repara la Centrele service Samsung. Dar după 3 ani eu încă am android 9 pt ca nu și poate face update decât dacă merg cu telefonul in Italia. Ar trebui sa aiba specificat in descrierile produselor ca telefoanele sunt luat de prin alte Tari, alte continente , alte planete 😄 și ca o sa avem probleme cu ele . Sau poate sa mi dea evomag o excursie gratuita in Italia sa pot face update la telefon ( am sunat și la samsung .. am cerut update la service .. fără rezolvare .. doar in Italia se poate face update de soft ca de acolo a fost cumpărat telefonul de care evomag )
Silviu Agoston
Silviu Agoston2 ani în urmă
O surpriza foarte placuta! Am fost ieri sa vad in showroom o banda de alergare, oamenii foarte profi, imediat mi-au arata produsul, m-au lasat sa il testez, mi-au oferit toate informatiile. Chiar daca nu am cumparat si am zis ca revin azi si cu sotia, au ramas la fel de amabili si cu zambetul pe buze. Astazi am fost si am achizitionat produsul. Totul a durat putin, am fost invitati sa ne servim cu o ciocolata si o bere fara alcool pana cand se aduce produsul din depozit, am fost ajutati pana la masina (banda are cam 35 de kg). O experienta foarte placuta! Multumesc evomag!
Adrian Florin Popescu
Adrian Florin Popescu2 ani în urmă
Am comandat un TV Led prin ei cu aceasta Comanda numarul 2505701.
Am avut campul disponibil de a scrie comentarii suplimentare despre comanda. Am scris ca sunt disponibil dupa orele 15 de luni pana vineri, chiar si sambata.
Au livrat comanda prin aceeasi firma de curierat de proaste serviciiiiiiii SAMEdAY.. Mi-a sosit curierul la orele 12 a.m. eu nefiind acasa.
Am avut o mica cearta cu soferul care neintelegator fiind puteam sa mi spuna din start , ca exista colegi care livreaza "pordusele preferential"!! ( adica in ROMANIA de cand este pandemie toti trebuie sa fim acasa la dispozitia curierilor , sau sa avem servicii de gravide sa putem fugi cand apar curieri zeiiii.. Nu pricep de ce nu-si fac un program dupa cum sunt oameni acasa. unii sunt toata ziua, alti juma de zi , alti in anumite intervale orare!!). Imi pare rau ca m-am rastit la sofer!
Am trimis si email , pentru ca persoana care se ocupa de comanda era Marcel Ciuca, nimic zero nici un raspuns sau sa vorbeasca cu mine!!!

Concluzia este ca va doare la basca de ceea ce scriem noi ca si clienti in acele rubrici , mai bine scoateti-le oamenilor ! si facem fiecare dupa legea sa!!!! Noi respingem comenziile , le returnam constant si vorbim mereu la ANPC ul dragut!
Serban Vlaic
Serban Vlaic2 ani în urmă
Comanda mea #2492688 a fost preluata in 10.01.2022 si nici pana astazi 22.02.2022 nu am primit produsul cumparat.
Serviciul Customer Care este inexistent pentru ca apelul se deconecteaza automat dupa 5 minute de asteptare, pierzand prioritatea in preluarea apelului de fiecare data.
Nu exista o modalitate de a anula comanda.
Pana si cele mai obscure site-uri de e-commerce din Romania isi onoreaza comenzile intr-un interval mai rezonabil. Probabil voi fi nevoit sa apelez la protectia consumatorului.
*update: 22.02.2022 inca nu am primit comanda.
Ionuț B.
Ionuț B.2 ani în urmă
Achiziționat de la ei de pe site, un Samsung S21 ultra, mi a sosit prin easybox, cu sigiliul rupt și cu accesorii lipsa, i am contactat, am făcut retur ca un om de bună credință, am solicitat înlocuirea produsului cu unul identig sigilat, răspunsul lor :"NU SE POATE, TREBUIE ALTA COMANDA CA AM FĂCUT STORNO LA FACTURA?"
și ce vroiați bai incompetenților sa vin eu sa facturez din nou și sa scanez o cutie în locul vostru ca să trimiteți un produs sigilat?
Am achiziționat mai multe produse de la ei recent pe care le voi returna cu toată dragostea după care ma voi adresa cu o sesizare și ANPC ului pentru ca unele chestii de pe site nu corespund cu realitatea
Iar pentru banii blocați eu trebuie sa stau o luna de zile pentru returul contravalorii, inadmisibil asa ceva
Dacă vedeți reclame Evomagnici sa nu va uitati, sa nu confundați cu Emag(foarte serioși)
EXPERIENTA TOTAL NEPLĂCUTĂ, ANGAJAȚI CARE NU ȚI OFERA SOLUȚII CI DAU DIN UMERI!
RUȘINE EVOMAG!
Nilatac
Nilatac2 ani în urmă
Doamne sfinte, am cumpărat de pe site-ul evoMag un smartphone care figura ca NOU, nu resigilat, si m-am trezit cu unul resigilat. Ambalajul exterior si interior prezenta urme de deterioare, telefonul in sine avea praf la portul de încărcare si la difuzor si urme fine de utilizare pe spate, un telefon de 3600 lei. In caz ca vreti sa cumpărați ceva va recomand sa il ridicati direct din showroom si sa il desfaceti acolo, asa cum am si facut, l-am returnat de îndată, altfel cine stie care ar fi fost procedura. Dau 1 stea pentru ca nu au avut nicio obiecție la retur. Foarte dezamagit.
Locații recomandate