/Bucuresti/Magazin de biciclete

SC Wellness Solutions INC Srl

Strada Occidentului Nr. 3, Parter, București 010981, România

SC Wellness Solutions INC Srl
Magazin de biciclete
3.6
59 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C3XM+55 București, România
+40 21 311 5700
kettler.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Constantin Baboi
Constantin Baboi2 ani în urmă
Foarte dezamăgit de interacțiunea cu personalul. Lipsa totala de cunoștințe despre produsele vândute, atitudine sfidătoare, plictisita și lipsita de interes. Dacă puteți alege din alta parte...
Radu alexandru
Radu alexandru2 ani în urmă
O firma mica, condusa de greci, pusi pe capatuiala. Conditii proaste de munca si pretentii mari pe bani putini si platiti cu intarziere. Duplicitari in conversatie. Colectiv pupincurist la dispozitia sefului, unu Alex...
Catalin Sebastian
Catalin Sebastian4 ani în urmă
Din pacate experienta este una total neplacuta. Comanda plasata in data de 03.01.2020 nu a fost livrata nici dupa 17 zile. Problema apare in momentul in care pe site.urile care apartin de sc Wellness produsele apar IN STOC. De fapt produsele sunt in stoc furnizor si durata de livrare se prelungeste de la cateva zile la cateva saptamani. In urma unor sesizari din partea mai multor clienti catre ANPC probabil se va renunta la astfel de practici.

Revin in data de 28.01 cand intr.un final a fost efectuata livrarea. Surpriza a constat in faptul ca lipsesc 3 piese din colet. Cei de la call center au avut niste raspunsuri oarecum socante insa nu am ce face decat sa astept completarea coletului. Intre timp am deschis o sesizare catre ANPC doar in momentul in care am obtinut factura aferenta. Mare atentie factura nu insoteste produsul cum ar fi normal ci trebuie sa faceti demersuri la operatorul economic
Vincent Briot
Vincent Briot4 ani în urmă
Am comandat in Iulie 2018 cel mai scump model de bicicleta eliptica din gama lor (Skylon 10). De atunci am apelat la serviciul postvanzare (care vine greu...) de 3 ori pentru ca aparatul face un zgomot de scartait cand pedalez. O zi dupa interventie reincepe scartaitul. Este inadmisibil acest lucru pentru un aparat de mai bine de 10 000 RON.
Alexandra Sabo
Alexandra Sabo2 ani în urmă
Am cumparat prin intermediul Emag banda de alergare TECHFIT MT300, livrarea fiind facuta in data de 10.12.2021. La o zi dupa livrare, am sunat la centrul service pentru a reclama faptul ca senzorul de puls de pe banda nu functioneaza. Mi s-a spus ca voi fi contactata pentru reparatie, lucru care nu s-a intamplat nici pana in prezent.
In descrierea produsului scrie ca are port USB si se integreaza cu Kinomap, ZWIFT si FitShow, in realitate functionand doar cu Kinomap.
Eu am cumparat banda asta pt ca ziceati ca are:
- zwift
- port usb pt stick ca sa ascult muzica
- senzor de puls

Practic niciunul din aceste lucruri nu exista sau nu functioneaza.
Garantia nu vreti sa o onorati. Practic a fost si reclama mincinoasa si un produs defect pe care nu vreti sa il reparati conform legii.
City Comfort
City Comfort2 ani în urmă
Foarte multumit de Store Manager George Olaru,un profesionist desavarsit cu ajutorul caruia am achizitionat un TORX BRX 100,bicicleta fitness,superba, in urma indicatiilor pretioase primite .Sa speram la mai multe magazine cu produse de calitate si angajati asemeni domnului George Olaru
Sorin Mocanu
Sorin Mocanu2 ani în urmă
O singura stea.Am achizitionat o banda de alergare de la dumnealor pentru uz personal.Un produs scump si slabut calitativ.Nu am folosit-o prea mult.Am sunat pentru garantie si efectuarea unei reparatii eventual ,deoarece mirosea a incins si incepuse sa vibreze.Nici in ziua de astazi nu am fost contactat.Raspund foarte greu la telefoane.In afara de serviciul de vanzari nu raspunde nimeni. Nu recomand.
Ersze Beth
Ersze Beth2 ani în urmă
Incredibila nesimtirea baietilor de la aceasta firma. Amfacut o comanda pe data de 17 martie si pana la aceasta ora nu am primit nici un fel de informare decat o confirmare ca a fost plasata comanda. de atunci nimic, am sunat de 3 ori, mi-au raspuns 2 persoane diferite care m-au jegarit ca pe ultimul om. in final am vorbit cu cineva din conducere care nu mai stia cum sa isi ceara scuze si mi-a explicat detaliat ce s-a intamplat. Rusine, o companie atat de mare sa se faca de ras in asa mod...
Locații recomandate