Doua Roti
Strada Ady Endre 45/A, Oradea 410002, România
4.4
69 recenzii
8 comentarii
3W6H+82 Oradea, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–13
Duminică: Închis
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–13
Duminică: Închis
Era noua, costa aprox 600 de lei.
Dupa 2 zile, cand am iesit sa ma plimb cu ea, am cazut din cauza ca nu era reglat volanul cum trebuie.
De atunci s-ar putea sa fi schimbat lucrurile ,dar eu tot intamplarea asta voi avea in memorie.
V-am pupat
Este de departe cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu vreun magazin. Extrem de neseriosi. Sunt specialisti in dus cu vorba!
Pe scurt, am facut un retur in luna octombrie al unei biciclete pe care mi-au vandut-o in stare tehnica necorespunzatoare si neconforma descrierii. De atunci si pana la sfarsitul lui ianuarie nu mi-au returnat banii si ii contactez periodic si de fiecare data imi spun ca nu au reusit sau au uitat si ca ii pun in curand. Trei luni mai tarziu, nu au catadicsit sa returneze banii. Este o bataie de joc greu de imaginat pe timpul si banii mei. Daca asa se poarta cu mine, sunt convinsa ca o fac si cu multi alti clienti, indiferent ca e vorba de garantii la produse noi sau utilizate sau orice altceva.
Pe lung:
Mi-au vandut pe 30.08.2021 o bicicleta de copii Kellys, utilizata, la un pret destul de ridicat pentru o bicicleta utilizata, pe care au descris-o ca fiind impecabila din punct de vedere tehnic, doar cu niste urme cosmetice pe aparatoarea de lant si anvelopa spate uzata pe care au spus ca o schimba ei inainte de vanzare.
Am primit o bicicleta cu rotile descentrate serios, cu probleme la sistemul de franare si la care cotul franei v-brake pur si simplu s-a rupt la sub doua luni de la cumparare. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi putut intampla copilului daca frana ar fi cedat in panta pe o strada circulata. Am platit aproape 100 de lei pe reparatii si am conchis ca achizitia bicicletei de la ei a fost o greseala, asa ca am discutat pentru un retur. Initial au incercat sa refuze, dar avand in vedere neconcordantele intre descrierea produsului si toate problemele intampinate cu bicicleta, am insistat si au acceptat returul. Asta s-a intamplat in octombrie. De atunci si pana la sfarsitul lui ianuarie ii sun periodic sa le solicit returul contravalorii si imi spun cu nonsalanta ca nu au apucat, nu au avut timp, nu au fost la magazin, au uitat, etc. Am pierdut multe ore datorita nesimtirii lor si ceva bani pentru reparatii si nu pot decat sa ma bucur ca nu a fost mai grav. Avand in vedere ca toate solicitarile mele de pana acum au ramas fara raspuns, am decis sa nu mai consum si mai mult timp rugandu-i periodic sa returneze suma pe care o pastreaza in mod ilegal in urma inselaciunii practicate, ci sa avertizez alti oameni sa evite genul asta de magazin care isi bate joc de clienti. De asta am alocat un timp considerabil ca sa scriu aceasta recenzie. Pentru solutionare situatiei si sanctionarea practicilor inselatoare, m-am adresez ANPC, avand in vedere ca timpul consumat pana acum in raport cu comerciantul a fost irosit. Incurajez calduros orice persoane au avut experiente similare cu ei sa se adreseze ANPC - dureaza 10 minute completarea formularului pe siteul ANPC.
Si pentru persoanele care inca nu au avut asemenea experiente cu ei, Evitati cu orice pret!