/Suceava/Inchiriere de masini

Romfour Tur

Bulevardul Revoluției 6, Fălticeni 725200, România

Romfour Tur
Inchiriere de masini
3.9
217 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F864+M2 Fălticeni, România
+40 230 540 390
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Nicolae Maftei
Nicolae Maftei2 ani în urmă
Au furat 90%din produsele trimise, pachetul a fost trimis pe data de 17 decembrie 2021 și a ajuns pe 15 ianuarie 2022. Nu merită aprecieri, ar trebui să îl trimitem protecția consumatorului pe cap. Am refuzat pachetul la primire, trebuie să plătească paguba
Vasilica Nicula
Vasilica Nicula2 ani în urmă
Am circulat cu Romfour și pot spune ca sint foarte mulțumită de serviciile lor. Sint mulțumită atit de șoferi cit și de doamna de la Agenția din Mangalia cu care am o colaborare bună.
Ionela Adriana
Ionela Adriana2 ani în urmă
Ajutați mă sa îmi găsesc geanta ,e foarte urgent am acte în ea ,și multe lucrurile principale ,. Va rog cine ,am ajuns sâmbătă seara și am sunat la reclamație și nu se zbate nimeni .. dacă e cine pe aici cu aceiași problemă va rog scrieți mi ,,sau sunați la agenție și anunțați aceiași problemă ...e o geantă micuța de avion , albăstrui închis .
Flavius Petruca
Flavius Petruca2 ani în urmă
Foarte proasta calitate. Isi bat joc de voi cand vreti sa trimiteti un colet. Asteptati-va sa vi se aduca coletul la ore gen 1:30 am cand defapt vi se spune ca ajunge la 12. Sa platesti pentru door-to-door si sa ti se spuna din partea curierului ca "te descurci" cand il intreb daca il caram pana sus.
Samer Saleh
Samer Saleh2 ani în urmă
Am trimis un pachet cu ei si pe pachet era specificat pe o eticheta 'fragil! A se manipula cu grija!'
Cand am primit pachetul, imprimanta care era ambalata corespunzator avea piesa sarite din loc, plasticul era indoit, toate acstea erau semne clare ca pachetul a fost aruncate de la o inaltime fara sa aiba nicio grija de continutul pachetului.
Am facut o plangere si astept sa fie problema rezolvata.
Update:
Am fost anunțat când am trimis mail-ul ca o sa primesc un răspuns… asta a fost acum 3 săptămâni și tot nu am primit nimic și nici nu cred ca o sa primesc.
Gabriela Ghavami
Gabriela Ghavami2 ani în urmă
Nu mai am cuvinte , o firmă ff neserioasa. Mama mea a fost în vizita la mine în Austria și am facut o rezervare pt ea .În ziua în care trebuia sa vina microbuzul după ea a sunat doamna de la agenție și șoferul cu o jumătate de ora înainte de a ajunge ca li sa stricat Microbuzul și nu pot decît a doua zi pe la ora 16 (au venit la 19 ora)sa o ia .A doua zi am aflat ca au mințit nu au vrut sa vină să o ia pe Mama mea !!!A doua zi au mers 20 de ore nu 15 ore cum au zis și nu cu microbuz cum mi sa zis ci cu autocar,au aruncat bagajele fără sa aibă grijă ca pot strica ceva și nici pînâ la destinație nu au dus-o cum a fost programat. Au lăsat-o pe o femeie singura și bătrână in mijlocul drumului cu bagajele sa ia un taxi și sa meargă la destinație!!!Atitudinea șoferilor și a Agenției e de nedescris,atâta obrăznicie și minciuni nu am mai întâlnit. Păcat ca șefii acestui transport sînt ignoranți și nu raspund după cîte am văzut.
Andi Gadris
Andi Gadris2 ani în urmă
Lipsa de seriozitate, le-am folosit serviciile atat pentru colete cat si pentru transport de persoane si aproape de fiecare data nu si-au respectat angajamentele. In afara de intarzieri, livrari la ore imposibile (de exemplu la miezul noptii, ori la 4 dimineata) si mai ales nu-si respecta obligatiile contractuale. In loc sa vina acasa la client, asa cum promit, clientul trebuie sa parcurga zeci de kilometri pana la locul de intalnire ales de soferi. Soferi care sunt total nepofesionisti, previn in ultimul moment, vorbesc la per tu cu clientii, isi lasa clietnii cu ochii in soare fara motiv si fara explicatii si tot asa. Nerecomandabila aceasta firma.
Adrian Gavril
Adrian Gavril2 ani în urmă
Am o parere foarte proasta, confirmata dupa cele 4 experiente cu aceasta firma. Prima si singura oara cand am fost multumit, si-au indeplinit obligatiile contractuale, mi-au livrat direct acasa (in Franta) un colet trimis din Romania. Chiar daca a fost pe undeva pe la 4 dimineata, pot intelege ca serviciile de transport si logistica au si unele dificultati de organizare la care clientul trebuie sa se adapteze.
A doua experienta a fost de fapt a parintilor mei, care au venit in vacanta de vara catre Bordeaux cu un microbuz Romfour. Ii asteptam la Bordeaux la ora 24 (dupa estimarile soferilor), iar pe la 1 noaptea m-au sunat sa-mi spuna ca sunt in pana de cutie de viteze pe autrostada tocmai la Brive, la peste 200km de Bordeaux. A trebuit sa merg cu masina personala timp de 2h30 la dus si un pic mai mult la intors, ca eram obosit. Intr-adevar, i-am gasit parcati pe banda de urgenta a autostrazii, in miezul noptii, fara avarii, fara triunghi... Soferii dormeau linistiti! Nu stiu daca realizati cat de mare e inconstienta acestor soferi asa-zis profesionisti si la ce riscuri i-au supus pe clienti. Bineninteles ca am cerut firmei sa ramburseze o parte din biletul parintilor (eu am avut cheltuieli de peste 100€ ) si desi au promis ca o vor face, parintii nu au vazut niciun leu din cei 50€ promisi de unul din directori.
Precizez totusi ca la intoarcere a fost cat de cat ok, desi n-au prevenit ca ajung in fata casei doar cu vreo jumatate de ora inainte, pe la miezul noptii, asta desi ii asteptam a doua zi dimineata dupa spusele lor.
A treia experienta a fost cat de cat normala, desi nu si-au respectat contractul, adica sa aduca coletul acasa, sub pretextul ca sunt cu un autocar mare. Pe strada pe care locuiesc eu, se parcheaza uneori autocarul de la Atlassib, deci se poate. A trebuit sa merg in locul de intalnire pe care mi l-au dat, dar au fost punctuali si a decurs ok.
A patra experienta a fost sambata seara, pe 24 aprilie 2021. Asteptam pachetul cu cozonaci de la mama si m-au sunat la ora 16 pentru a veni la ora 18h30 la locul de intalnire precedent, asta desi din nou trebuiau sa livreze acasa. I-am facut din nou remarca soferului si mi-a dat acelasi argument, ca sunt cu autocar mare. I-am vorbit frumos si am lasat de la mine, desi mi-a stricat planurile pe toata dupa-amiaza. Am ajuns acolo la 18h15 si am intrat in vorba si cu alte persoane care ii asteptau, in total 5, dintre care 3 care venisera de la 100km pentru a pleca in tara de Pasti. Asta desi #Romfour trebuia sa treaca prin orasul lor sa-i ia. Am asteptat cu totii pana la ora 19h30 si am inceput sa-i sunam pe soferi. Cand intr-un sfarsit au raspuns, ne-au zis sa mai asteptam, ca alimenteaza autocarul intr-o benzinarie la 20km de centrul Bordeaux-ului. Pe la ora 20, oamenii au sunat din nou si unul din soferi (erau 3), nu a fost capabil sa ne spuna la ce ora ajung si ca au o problema tehnica la autocar (ca de obicei la cutia de viteze, mai precis la calculator). Precizez ca de fiecare data vocea soferului era ciudata, ca a cuiva mahmur (de somn sau de la alcool). Pe la ora 22h30 (reamintesc ca unele persoane asteptau de la ora 17, asta dupa ce facusera o ora de drum pentru a veni la Bordeaux) am decis sa mergem noi la benzinaria indicata, pentru ca oamenii sa poata macar sa se adaposteasca in autocar. Era noapte, carantina nocturna din Franta incepe la ora 19 iar noi asteptam ca vitele pe un trotuar din centrul Bordeaux-ului. Asta ca sa intelegeti cum isi trateaza clientii .Am ajuns dupa 20 de minute acolo si ca prin minune, autocarul a inceput sa functioneze! Soferii n-au avut macar bunul simt sa se scuze, ci cu nesimtirea caracteristica ii grabeau pe oameni sa urce mai repede, ca sunt grabiti. Stiu ca meseria de sofer e dificila, dar trebuie sa inceteze sa-i ia pe clienti de prosti.
In concluzie, nu stiu cat de serioasa e firma #RomfourTransportInternational, dar e cert ca o parte din angajatii lor sunt extrem de neprofesionisti si in general dau dovada de mare dezorganizare. Nu ii recomand.
Locații recomandate