/Cluj/Hotel

Hotel Beta

Strada Giordano Bruno 1-3, Cluj-Napoca 400243, România

Hotel Beta
Hotel
3.4
268 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QHPJ+9F Cluj-Napoca, România
+40 264 455 290
hotelbeta-cluj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Dan Voicu
Dan Voicu2 ani în urmă
Nu este un hotel de lux dar la prețurile practicate îl recomand
Muzica de petrecere Florica Corlaci
Muzica de petrecere Florica Corlaci2 ani în urmă
Este plăcut, camere curate, aerisite, apă caldă, baie curata
Gabriela Gratiela
Gabriela Gratiela2 ani în urmă
Personal amabil. Condiții proaste. Cearceafuri și prosoape găurite și mucegai la baie.Pozele nu corespund cu realitatea. Nu au aer conditionat nici frigider, geamul nu îl poți deschide deoarece vine un miros urât de la aparatele de aer conditionat de la magazine sau autogara.
Ionut j
Ionut j2 ani în urmă
Hotel decent. Preț/calitate satisfăcător.
2 stele sunt prea multe. Salteaua confortabila. Mult praf. Mobilier ieftin.
Cu o renovare substanțiala s-ar schimba mult. Sunt multe 4 stele date, dar am dormit bine pe saltea….
Cristian Bobocioiu
Cristian Bobocioiu2 ani în urmă
Modest dar curat, cu tot ce trebuie. Ideal pentru cei în tranzit care folosesc mijloace de transport în comun. Servicii bune dar cei cu fițe, ca să zic așa, nu prea au ce căuta... Preț corect, chiar foarte bun ținând cont ca e în Cluj..
Dana Pop
Dana Pop4 ani în urmă
Chiar daca are 2 stele , aceleasi condiții le-am avut si intr-un alt hotel de 3 stele si la preț mult mai mare. Camera curată, lenjeria de pat schimbată, prosoape curate. NU am găsit nici praf, nici gândaci, nici păianjeni.
Doamnele de la recepție foarte drăguțe si amabile.
La restaurant mâncarea este foarte bună
Gheorghe Corbeanu
Gheorghe Corbeanu2 ani în urmă
Ptr.pretul respectiv, ce a ce ofera (conditii si amabilitate personal) consider ca ester fff bine. Mentionez ca nu sunt la prima cazare aici. Tineti-o tot asa chiar DACA tinpurile sunt nefavorabile.Felicitari!
Mirela Lungu
Mirela Lungu2 ani în urmă
Fiica mea si-a rezervat in ianuarie pentru august o camera impreuna cu prietenele! Ca urmare a pandemiei, dar si a anuntului facut de hotel, conform caruia rezervarile sunt suspendate pe perioada nedeterminata (dupa ce am mentionat in cerere acest aspect, anuntul a disparut!), au hotarat sa anuleze rezervarea. La sfarsitul lunii aprilie, dupa repetate incercari nereusite de a lua legatura cu managerul hotelului, am solicitat in scris anularea rezervarii si returnarea sumei. Raspunsul hotelului a fost ca vor astepta data de 15 mai pentru a da un raspuns clientului. Pentru ce sa astepte data de 15 mai? Clientul nu mai vrea sa vina si gata! Iar acum, dupa cum se comporta managerul, clientul n-o sa mai vrea sa vina oricum niciodata! Vom face demersurile necesare catre toate autoritatile competente pentru a ne recupera banii! Aviz celor care vor dori sa se cazeze la acest hotel! Oare cum se numesc cei care iți iau banii şi nu ti-i returneaza?
Locații recomandate