/Brasov/Hotel

Orizont

Strada Trei Brazi 6, Predeal 505300, România

Orizont
Hotel
4.1
2 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
GH6C+J8 Predeal, România
+40 734 458 554
hotelorizont.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Cristi dragan
Cristi dragan2 ani în urmă
Servicii hoteliere foarte proaste raport preț calitate . Comunicarea între angajați este zero, nimeni nu răspunde de nimic si toata lumea se fereste de îndatoriri. Daca nu faci rezervare prin booking si suni direct la ei, la sfârșitul sejurului riști să fii suprataxat pentru neîndemânarea angajaților care nu-si fac treaba cum trebuie. Camerele de hotel nu au instalație de iluminat, au niste veioze "chioare" bagate în priza, alegi ori sa ti încarci telefonul ori sa ai lumina, penibil pentru secolul 21 sa nu ai un tu un bec in camera....Panoul de la dus este defect si merge doar "para" de la dus . Patul este foarte mic si incomod, tv ul nu mai zic, mai mare am telefonul. Dacă au un grup cazat (fie el cat de mic) închid restaurantul si tu ca simpla familie nu mai contezi pentru ei, toată atenția este asupra grupului si nu poti mânca nimic, ne-au dat afară din restaurant pentru ca "avem grup". Raspunsurile si ajutorul pe care ti l oferă doamna Andra de la receptie este zero, în loc să te ajute mai mult te pune in dificultate si parca intenționat vrea să te facă să te simți jalnic, nu da doi bani pe orice i-ai spune. #Te salut dl. Andrei
Tony Lupu
Tony Lupu2 ani în urmă
Hotelul lasa de dorit din multe perspective. Personalul nu este deloc
prietenos. Sunt super vulcanici si agitați. I-am rugat sa ne împrumute 2 pahare cu picior in camera, cu condiția ca le plătim daca se intampla ceva. Ne-au trimis de la unul la altu pana la un moment dat cand mi-a spus un ospătar de la restaurant ca se pot da numai daca cumparam de la ei ceva. Tot băteau apropo de șpaga si am reusit sa obținem intr-un final 2 pahare cu picior dupa 2 ore si 20 de lei tips. Raportul calitate pret nu este deloc la limita așteptărilor. La piscina stai lipit de oameni si in jacuzzi la fel. Dupa ce ca te lasa sa stai doar o ora la piscina si Sauna, stai si in aglomerație. A doua zi, cand am venit in camera, cameristele nu ai schimbat absolut nimic si camera era exact la fel cum am lasat o, au lasat in plus o singura hârtie igienica (tot daca mai erau vreo 2). Concluzie: Nu recomand.
Viorel cheles
Viorel cheles2 ani în urmă
1.Personalul se comporta de parca iti platesc ei tie sa stai acolo.
2. Liftul e vai de el, innebunesti cat stai sa astepti
3. Mare mizerie, in camera in dulap am gasit o pereche de boxeri, am anuntat la receptie si nu a venit nimeni, dupa cateva ore bune am sunat din nou si au trimis pe cineva si i-au luat de acolo, motivand “camerista e mica de inaltime si nu i-a vazut”
In baie pur si simplu cred ca nu a intrat camerista dupa ce au facut check out clientii dinaintea noastra.era mare jeg, nu era dat cu mopul pe jos, zoaie pe pereti si dus, oglinda.

Am 2 chestii bune de zis:
1. Restaurantul
2. Zona de spa( cu toate ca nu prinzi jacuzzi, zona de piscina , sauna arata ok)
Norberth szilard
Norberth szilard2 ani în urmă
Dupa ce vine omu 400 km pentru p rezervare de 2 notpi sta 40 de minute pentru check-in dupa care ajungi la spa si spune ca maxim 1 ora pe zi :))) plus ca inauntru full deci stai pe jumate de metru patrat nemiscat in bazin sa nu vorbim de jacuzzi .. asa ceva doar cu gandu in inervalul de o ora fiindca cine il ocupa nu mai elibereaza . Am inteles ca cu covidu funcioneaza pe alta capacitate dar puteau spune la telefon ca se foloseste doar o ora centrul spa . Plus ca din camera de 3 ori am sunat la receptie si nimeni Nu raspunde . Nu recomand la nimeni !!!!!
Ristea Marian
Ristea Marian2 ani în urmă
2 stele pentru ca in pofida straduintei de care dau dovada angajatii din restaurant (ei merita 5 stele), serviciile oferite de front office sunt deplorabile. 2 camere absolut similare, rezervate in acelasi timp, au preturi zilnice diferite, iar doamna de la receptie nu a fost capabila sa explice de ce. La momentul rezervarii se comunica un pret pe sejur, iar la fata locului, surpriza, acest pret este diferit. Pe site se specifica accesul la spa, dar nu si faptul ca este limitat la max 1h per zi. Desi se mentioneaza faptul ca spa-ul functioneaza la capacitate redusa, in acest weekend absolut toate locurile erau ocupate. Aceleiasi doamne receptioner, mentionata mai sus, diferenta dintre 1444ron si 1192ron, ii da 425ron si iar nu stie sa explice de ce. Mai mult, la receptie nu sunt afisate preturile camerelor si nici certificatul de inregistrare. Sunt extrem de tentat sa fac sesizare la OPC, pentru un comportament deplorabil, incompetenta si bataie de joc la adresa clientilor. Mare pacat!!! Locul are foarte mult potential.
Dan ovidiu Tuca
Dan ovidiu Tuca2 ani în urmă
In primul rand la restaurant ni s-a spus sa mancam in alta parte pentru ca nu mai iau comenzi dupa ora 20.30 desi erau mese libere iar in program se specifica ca ultima comanda se ia la ora 21.00.Au fost si persoane cu copii care au avut aceeasi problemă. In al doilea rand la micul dejun nu am gasit masă unde sa mâncăm pentru ca au cazat mai multi oameni decat capacitatea restaurantului. Au 2 restaurante dar unul era inchis desi hotelul era plin.Asa ca am mancat la o pensiune din apropiere. Este prima oară cand sunt cazat la un hotel si mi se spune sa mancam in alta parte!
Bogdan Barbu
Bogdan Barbu2 ani în urmă
Am sa incep cu aspectele negative, din moment ce sunt predominante:

CURATENIE:
- Curatenie din camera nu este demna de un hotel de 4 stele, praf asternut pe mobilier, pe jos...
- Camera nu a fost curatata nici dupa ce am solicitat la receptie (a fost invocat motivul de "lipsa de personal" - total in dezacord cu un hotel de 4 stele

SPA & PISCINA:
- Cu toate ca aveam programare facuta pt cate 3 ore, inca din momentul rezervarii pt spa si piscina, ni s-a spus ca nu putem sta mai mult de 1h datorita nr. ului mare de turisti.

RESTAURANT:
- In restaurant mi s-a intamplat in 2 zile sa NU mi se aduca comanda completa, dar sa fie taxata integral, cu rugamintea ca "reglam maine"; totodata am avut si supriza sa comandam un desert, si sa primim altceva in schimb, la un pret mai mic (pe nota am fost taxati pentru ce am comandat initial)
- Atitudine neprotrivita pentru o parte din personalul restaurantului (iti lasa impresia ca mananci pe banii lui, nervos, agitat)
- Espressorul de cafea din camera fiind nefunctional, am coborat in restaurant (ce-i drept dupa ora de program de mic-dejun cu aprox 10 min) pentru o cafea, am fost refuzat categoric, pt ca s-a inchis programul (n-a contat ca doar de 10 min, nici ca am cerut doar o cafea).

ASPECTE POZITIVE:

- Apa foarte calda in piscina, potrivita chiar si pentru cei mici.
- Mancarea gustoasa, portii generoase, bucatarul sef foarte ok.
Maria Petruta
Maria Petruta2 ani în urmă
Check in-ul se face la ora 16.00 dar ne au primit la 15 ( e un plus), însă a durat destul de mult verificarea rezervării. Camera ok, cu excepția luminii slabe, fără becuri, doar lampa cu lumina slaba. Nu au existat pahare in camera, iar halat era doar unul, deși am plătit camera dubla. Restaurantul Orizont era singurul deschis pentru cina. La ora 20.00 era totul pe graba, ospătari neprofesioniști, au repezit o doamna care voia sa ii încălzească mancarea copilului pretinzand ca nu e loc în bucatarie și nu are cum sa o ajute. După 30 min au venit cu meniurile, după alte 30 cu băutura. Meniu cam slab, dar mancare gustoasa. Compensează curățenia, calitatea din zona SPA și peisajul camerei 422.
Locații recomandate