Floraria Secret Garden (secretgarden.ro)
Strada Drumea Rădulescu 54, (stradal pe Bulevardul Dimitrie Cantemir), București 040336, România
4.5
515 recenzii
8 comentarii
C483+XR București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–19
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
3 dintre comenzi însă m-au dezamăgit (nu sunt crescătoare profesionistă de orhidee, dar pentru că am și din alte surse, 2 salvându-le personal pe baza unei documentaţii serioase în prealabil, mi-am dat seama ca ori cele 3 exemplare erau deja cu afecțiuni când au sosit de la furnizor și s-au agravat între timp, ori nu au fost îngrijite corespunzător până la vânzarea lor pe piața de aici).
1. Evarise Blue
Ultimul astfel de exemplar comandat avea deja de la achiziționare rădăcini deshidratate la suprafața recipientului, zone negre la baza rădăcinilor, pe pivot...). Doar am menținut muşchiul uşor umed la suprafaţă, rădăcinile din interior având destulă umezeală (sunt verzi și acum), nu am intervenit cu nimic altceva, ca să văd cum evoluează. Nu dă semne că va supravieţui.
2. Treviso (orhideea în cea mai proastă stare - rădăcini înnegrite și casante la suprafaţă, frunze de un verde foarte închis cu pete albe de la pulverizarea unei substanţe de întreţinere sau tratament cred, dar care nu dăduse rezultate). Ar fi trebuit să o returnez imediat dar am sperat că pot să-i mai dau o şansă. Am mutat-o la distanţă de 1 săptămână in alt ghiveci, fără să o ud înainte. Am descoperit că rădăcinile care nu erau vizibile erau deja compromise (cvasi moarte, ca și pivotul central). A murit bineînțeles, deși am încercat să o salvez.
3. Summersong (când am scos-o din pachet am găsit: rădăcini deshidratate la suprafaţă, substratul uscat complet (părea că nu mai fusese udată de ceva timp), frunze pline de praf, lipsă scoarţă suficientă la suprafaţă - am mai adaugat eu).
Nu spun că nu există și riscuri pe care și le asumă și cumpărătorul (mai ales ca e vorba de plante), independente de vânzător, dar dacă un exemplar (precum Treviso achiziționat de mine) nu este suficient de sănătos ca să fie vândut și totuși este livrat atunci e vorba de alt tip de comerț (cantitatea vândută contează, şi nu calitatea).
Pentru mine este clar: nu voi mai comanda online orhidee (mai ales). Trebuie verificate cu atenţie la fața locului (rădăcini, pivot, frunze etc).
Nu este nevoie să fiu contactată sau să primesc lămuriri aici. Puțină atenție la starea produselor comercializate e mai indicată.
LE: Am sters cele 2 stele acordate initial, deoarece situatia in care am fost pusa facand o recenzie sincera pare desprinsa dintr-o epoca pe care o credeam apusa (am fost trecuta pe lista neagra Secret Garden).Din nefericire, incidentul meu confirma afirmatiile anterioare ale altor clienti. (Dl) Cosmin RC, in schimbul de mail-uri pe care l-am avut, ulterior acestei recenzii si-a pastrat tonul si atitudinea neadecvate, agresive. Faptul ca am reclamat public modul de comunicare brut, lipsit de respect si consideratie a condus la excluderea mea (unilaterala) de catre (dl) Cosmin RC din universul Secret Garden. Asa cum i-am comunicat, sper din suflet sa nu fie patronul Secret Garden - asa ar mai fi o speranta de vindecare a comertului romanesc. Pastrez schimbul de mail-uri pentru a le impartasi cu persoane educate.
___________________________________________________________
Sunt un client fidel (dar nefidelizat) Secret Garden, daca ar fi sa ne luam dupa numarul de comenzi. Recenzia vine dupa aroganta raspunsului primit in urma sesizarii unor probleme la doua din plantele primite (eticheta atasata de ramura fragila a plantei care a dus la ruperea crengutei la despachetare si naivitatea mea de-a comanda plante cu tija florala, avand in vedere cum au ajuns la destinatie). Ma asteptam la un raspuns putin mai elaborat: regret/scuze pentru situatia semnalata si eventuale explicatii pertinente. Complet fals! Vina este in totalitate a cumparatorului (mea) si-mi merit soarta.
Cele 2 stele SE REFERA STRICT LA MODUL DE RELATIONARE CU CLIENTII. 2 stele pentru ca am primit raspuns in mai putin de 24h si 3 stele lipsa pentru "textul" raspunsului.
Las proprietarul sa citeze din propriul raspuns.