/Arges/Doctor

Direcția Sănătate Publică Argeș

Str. Exercitiu, 39bis, Pitesti, Arges, Pitești, România

Direcția Sănătate Publică Argeș
Doctor
1.7
61 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
VV39+9F Pitești, România
+40 248 220 425
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Apostu Vlad Ioan
Apostu Vlad Ioan2 ani în urmă
O institutie publica de 2 bani !
Am sunat zile intregi pentru informatii legate de izolare / carantina si nu au stiut sa-mi dea noi informatii . In momentul de fata s-a bagat noua lege cu izolre / carantina redusa . Ei ma pun sa sun de la o zii la alta si ma plaseaza de la un numar lamaltul .
Va trebuie nervi de ptel sa puteti discuta cu o doamna de pe numarul lor de telefon, voebeste foarte urat si nerespectuos fata de cetateni !
Theodora Georgescu
Theodora Georgescu2 ani în urmă
Aștept de peste 24h să băgați rezultatul testului meu pe platforma națională. Îmi expiră mâine și nu-mi pot genera Certificatul Verde din cauza voastră! Rușine.
Lucian Constantin
Lucian Constantin2 ani în urmă
Mama mea a primit amenda 2000 lei cum ca nu a completat un formular online la intrarea in Romania, in conditiile in care eu m-am ocupat sa il completez pentru a avea actele in regula. Am sunat la DSP sa informam ca avem formularul completat si ni s-a spus sa contestam procesul verbal in instanta. Asta inseamna timp si bani pierduti fara rost.

In afara de amenzi abuzive si sa adauge persoane pozitive in baza de date nu vad nicio implicare concreta a DSP in gestionarea pandemiei.

Este necesara o reformare din temelii a acestei institutii.
Ion-Cristian Diman
Ion-Cristian Diman2 ani în urmă
Am participat ca voluntar la centralizarea datelor COVID19 si clasarea dosarelor. Personal foarte amabil, oameni de treaba. Inainte de a incepe centralizarea datelor, am fost instruit cum se completeaza dosare in sistemul medical de catre Doamna dr. Sorina Hontaru si Doamna Inf. Carmen Bocea. Apoi am lucrat la tableta si la clasarea dosarelor scrise pe hartie. Speram sa scapam de pandemie cat mai curand posibil.
ELWIS ELWIS
ELWIS ELWIS2 ani în urmă
Trimiteți o ambulanță ,ceva pentu că am impresia că toți de acolo sunt morți. Nu răspunde absolut nimeni? Halal conducere( în situația de față trebuiau suplimentate luniile telefonice, dar timpul trece leafa merge) . Noi ne plătim cu sfințenie contribuțiile ,ar trebui un pic de respect față de nii
Paul Cristian
Paul Cristian2 ani în urmă
Am sunat la nr de call center,cu probleme în legătură cu documentația de izolare /carantină, deoarece nu îmi ajunge mailul cu decizia respectiva și nu pot sa ma justific la servici deoarece nu am medic de familie și doamna care mia răspuns, dupa o așteptare de 40 de minute, a avut bunăvoința să-mi închidă telefonul în nas!
Vorba aia,.. :eu acum ce fac?
Oana Zimbroianu
Oana Zimbroianu2 ani în urmă
Nu va mai pierdeti timpul sunand la nr afisat pe site. Nu raspunde nimeni, in conditiile in care am sunat 5 zile la rand…Institutie de stat care nu lucreaza pentru persoane, probabil merg dupa premiza… Luna trece, leafa merge!
12 21
12 212 ani în urmă
Chiar în plina pandemie, sa nu existe soluție sa putem comunica,deși suntem covidati... nu se răspunde la telefon pentru a putea fii luați în evidenta ca și pacienți covid/respectiv carantinati
Locații recomandate