Platinum Dent
Strada Cezar Boliac 1, Ploiești 100150, România
3.6
18 recenzii
8 comentarii
W2W8+PH Ploiești, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Este uimitor cat de multa aroganta si neprofesionalism se rageseste in aceasta clinica, ca sa nu mai spun ca lucrare facuta a picat dupa o saptamana, iar dupa ce am pus-o la loc a crapat...
Nu recomand.
Avand nevoie de un anumit tip de tratament ordodontic, explicand situatia mea clar si primind confirmare de la unul dintre medici + 2 receptioniste ca dumnealor executa aceat tip de lucrare intr-o singura sedinta de 3 ore am fost mai mult decat impresionata si dupa plata avansului cerut plus inca 20% am asteptat cu nerabdare ziua tratamentului.
Dupa o sedinta de 2 ore 45 de min m-am trezit fara dinte si doar cu jumatate din lucrare partial facuta. Dupa multa agitatie si scuze peste scuze plus un neprofesionalism rar intalnit singura solutie a fost sa le confirm actiune pe cale legala pentru malpraxis, moment in care mi s-a promis efectuarea imediata a lucrarii deja incepute ( jumatate din ce mi s-a confirmat initial ca poate fi facut) daca semnez un "acord" ca nu ma voi trezi peste 6 luni sa continui cu actiune legala.
Poate dvs dle Tomescu nu sunteti la curent cu ceea ce se intampla in cabinet insa nu va grabiti sa invinovatiti pacientii si sa le mai cereti si consturi suplimentare inainte de a avea toate informatiile. Si sarcasmul e recomandat sa-l pastrati pentru acasa, nu e foarte profesional. La fel si in cazul problemelor personale, faptul ca trebuia la acel moment sa fiti la ziua fiicei dvs sau dlui doctor ii nastea sotia nu eea problema mea si nici o scuza acceptabila pentru ceea ce s-a intamplat.
Este intr-adevar un cabinet bine dotat si profesional in aparenta, dar in cazul de fata aparentele inseala.
Foarte multe de spus, dar sfatul meu ar fi ca in loc sa va axati pe invinovatirea clientilor mai bine v-ati uita putin in ograda proprie la lipsa de comunicare si modul in care se desfasoara activitatea in cabinet in general.
Receptionistele nu ar trebui sa stea sa sopteasca in mica lor ascunzatoare cand au clienti in sala de asteptare, pare ca stau la barfa.
Pacientul nu ar trebui asezat pe scaun cu rugamintea sa astepte pana "pleaca inspectia", asistentele nu ar trebui sa se planga in mod constant de modul in care a decurs inspectia si cata suferinta a adus doamna de la inspectie care a plecat suparata iar ele vor trebui sa stea peste program si, cel mai important, aparatura are nevoie de curatare intensiva pentru ca nu vreau sa fiu nevoita sa vad praful cum cade de pe lentila microscopul care se afla deasupra gurii mele si nici manerele mizerabile ale microscopului care par ca n-au fost curate de luni intregi.
Aveti aparatura si medici buni care se schimba des, dar se pare ca numai preturile sunt la standarde europene.
Si mai cunosc cateva cazuri care nici macar nu se obosesc cu un review, nu vor decat sa uite experienta Platinum Dent dar eu am decis sa fac totusi un efort inainte sa uit de existenta acestui cabinet.
PS: A fost foarte amuzanta primirea unui alt telefon pt confirmarea unei viitoare programari la cateva zile dupa ce v-am spus ca nu vreau sa mai am nimic de-a face cu acest cabinet. Asta spune tot :)
Halal tratament aplicat clienților!!!
Dacă pentru planul de tratament, care e practic rezultatul unui consult de 10 minute, au procedat așa, nici nu vreau să mă gândesc cum ar proceda daca as veni cu o problemă datorată unei intervenții nereușite... Cu siguranță nu ar accepta vina și refacerea intervenției pe costurile lor.