/Vrancea/Dealer auto

Auto Tivoli

Calea Munteniei 11, Focșani 620157, România

Auto Tivoli
Dealer auto
4.1
65 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M5MW+P9 Focșani, România
+40 237 235 500
autotivoli.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Nicolae Proca
Nicolae Proca2 ani în urmă
Dealer auto noi și second-hand peugeot, au întreaga gamă de vehicule.
Gicu Mihai
Gicu Mihai2 ani în urmă
Super profi si f amabil
Craciun Andrei
Craciun Andrei4 ani în urmă
Un service foarte prost nu recomand. Oameni slab pregatiti repara pe o parte si strica pe alta, timpi de asteptare mari. Am fost cu un jeep, am schimbat la ei brate spate de directie in urma schimbarii acesora nu au facut si geometria dupa 6 luni anvelopelele spate tocite inegal la nivelul de sunt inutilizabile , am fost la ei au zis ca fac geometria cu programare am stat de la ora 1 pana la ora 5 la inchidere iar aparatul de geometrie nu a mers si au zis sa vin a doua zi. Foarte neseriosi lipsa de profesionalism in service nu recoand!!
Nicu Decianu
Nicu Decianu6 ani în urmă
Dl Marius Berdei nu cred că ați înțeles mesajul meu. Ca service de cartier este ok, dar repet nu poți face calitate și să te numesti reprezentanta cu sculele cu care se lucrează și cu 2 oameni.Va dau un exemplu concret,dacă vin cu un Jeep voi nici nu puteți înlocui o anvelopă,nu mai vb de alte lucrări mai complexe.
Service de calitate proasta nu are nici o legătură cu standardele de reprezentanta
MICU D.
MICU D.6 ani în urmă
Foarte multumit, mai ales de preturile pieselor originale - mi-au dat 20% reducere la toata factura (masina mea Peugeot avand peste 4 ani) .
Emil bobocea
Emil bobocea2 ani în urmă
Înainte de a consemna părerea mea vreau să fac un comentariu în urma lecturării recenziilor făcute de alți clienți ai acestui operator economic. Nu înțeleg ce standarde au avut în vedere cei care au acordat 1* și care critică atitudine, profesionalism și punctualitate.
Pentru cei care au avut ocazia să folosească serviciile ATU din DEU eu am să le folosesc drept etalon.
Atitudine: 5*. Deviza domnului Sima este "totul pentru satisfacția clientului"; cu alte cuvinte Customer oriented policy.
Punctualitate: 5*. Cei care compară acest criteriu cu timpul de așteptare la stomatolog sau într-o gară din JPN trebuie să înțeleagă complexitatea procesului de diagnosticare tehnică, funcționarea echipamentelor specifice șamd. În cazul meu am predat cheia autovehiculului unui angajat al operatorului economic, a făcut o evaluare preliminară, iar atunci când mi-a explicat că testarea funcționării propulsorului și remedierea defecțiunilor durează câteva ore am stabilit să revin a doua zi, după ce voi fi contactat telefonic de un angajat al Auto Tivoli.
Profesionalism: neevaluat deocamdată.
Nu am nici o îndoială că voi acorda aceeași notă dar aștept până mâine.
Recomand cu încredere acest operator economic!
Mulțumesc frumos pentru atitudine!
Mocanu Bogdan
Mocanu Bogdan2 ani în urmă
Cei mai prosti mecanici și cele mai proaste servicii. Mi-au distrus mașina. Fugiți de ei!
Silviu Mintuta
Silviu Mintuta2 ani în urmă
La prima achizitie de Fiat...Foarte prompți după prima contactare, totul s-a derulat perfect până la final.
Locații recomandate