Casa Auto Timisoara - Ford
Calea Șagului 199, Timișoara 307221, România
4.1
413 recenzii
8 comentarii
P57V+VM Timișoara, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Am reparat o la D l Zoli în Voiteg, cu 150 lei.!!!! În 3 ore..
Ei vând,, RABLE,, nu rulate. Urmează sa fac o expertiza autorizata, pt a știi cu adevărat ce am achiziționat.
Evitați aceasta locație!!!
Îmi pare rău că nu pot acorda mai puțin de 1 stea.
La vizita în service de săptămâna trecută paznicul însărcinat cu dirijarea prin parcare m-a întrebat câți km are masina. Am făcut o poza la kilometraj și i-am spus 74170. După care masina a întrat în service. Astazi la intrare in service (in parcare) același paznic ma întreabă câți km are masina . Ii spun aprox 74400. La recepție service angajatul care preia cheia și masina ,constata!! faptul ca pe prima fisa era trecut 74800 km. Deci, km mai mulți decât aveam astăzi. Ma întreabă revoltat cum adică are masina acum mai putini km. Pai, cu toată dragostea cine a scris pe fisa numărul de km? După ce a fost trecut nr de km pe fisa masina a întrat în service. Nimeni nu a observat faptul ca este o discrepanta între km reali și ce a trecut paznicul în fisa? Mai și se sugerează indirect ca ceva nu e ok, evident din vina mea.
Ps: dacă doriți ca cei care vin cu mașinile în service sa parcheze intr-un anumit loc, montați niște direcționale, amenajați un loc special și nu plimbați oamenii prin curte. Chiar și fără aceste lucruri, învățați paznicul sa fie amabil. E cel mai important lucru.
Mai mult, când predasem mașina în service-ul Casei Auto Ford dimineața la ora 8:30 și mecanicii erau afară la cafea și țigară, toți se întorseseră spre mine când auziseră sunetele scoase de mașină în timpul manevrelor efectuate în vederea parcării mașinii. Când îl întrebasem pe Costel, șeful de atelier, de la ce provenise acel sunet când virasem la maxim stânga-dreapta cu roțile pe loc, acesta nu-mi spusese nimic, reacționând ciudat, zâmbind rușinat și pur și simplu întorcându-se și plecând, ignorându-mă astfel, ca mai apoi să aflu la un alt service că sunetul era produs de pompa de servodirecție, care cică, cu mașina neaccelerată, ar fi fost moartă.
Revenit la Casa Auto Ford în urma constatărilor făcute în alte service-uri, l-am confruntat pe Răzvan, directorul de service, cu privire la constatările făcute în alte service-uri, care însă a desconsiderat jocul din casetă ca fiind unul pur „funcțional”. Luându-l însă în mașină pentru a-l întreba de sunetul scos la rotirea roților pe loc, recunoscuse rușinat că acele sunete erau produse de pompa de servo, moment în care, făcându-mi-se rușine de rușinea lui, nu l-am mai întrebat nimic.
Întrebarea mea este următoarea: De când erau desprinse burdufurile de pe caseta de direcție și de ce nu a fost specificată această problemă în fișa de control a calității? Cu siguranță că problemele mecanice și nenumăratele complicații personale cu care am ajuns să mă confrunt ar fi putut fi evitate dacă problemele la acele burdufuri ar fi fost semnalate și remediate din timp.
Observ că ați mai primit recent o recenzie de o stea privind protocolul de verificare.