Ford Proleasing Motors Ploiești
DN1B 505, 107072, România
4.3
372 recenzii
8 comentarii
X354+W2 Ploiești, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–6
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–6
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Customer service.... glumiti!
Scurt istoric:
Am cumparat un ford fiesta din 2008 pentru sotie, fiind incepatoare consider ca masina este ok la inceput.
Am fost la ei pentru cateva probleme:
1. montaj senzori parcare
2. schimb ulei + filtre ( revizie )
3. schimb distributie
4. montaj alarma ( s-a ajuns la alarma pentru ca ei au zis ca nu exista doar inchidere centralizata cu telecomanda si ca pot monta doar alarma, masina are inchidere centralizata pe cheie).
5. usa de la sofer are o problema, in sensul ca se incuie doar daca o incui pe ea, daca incui masina de la pasager usa soferului ramane descuiata.
Miercuri pe 11.08.2021 ora 8 am lasat masina in service pentru efectuarea celor de mai sus.
Joi pe 12.08.2021 in jur de ora 15 am fost sunat ca masina este gata si ca pot sa vin s-o iau.
La telefon mi-au zis ca nu au putut monta alarma pentru ca ce au comandat ei nu se potriveste la masina si ca o sa incerce sa-mi gaseasca o alarma care se potriveste. Am zis ok, asta e, se mai intampla.
Am intrebat daca problema cu usa s-a rezolvat si mi s-a comunicat ca da, usa este rezolvata.
Practic m-au mintit in fata, usa nu s-a rezolvat, acelasi comportament il are, cand am incercat sa sun reprezentantul service sa-i spun ca problema nu s-a rezolvat nu mi-a mai raspuns la telefon.
Acum eu trebuie sa-i cred ca pe cuvant ca mi-au schimbat uleiul si distributia? Dupa ce esti mintit in fata ca o problema a fost rezolvata, cum sa-i mai crezi pe cuvant ?
Cred ca e bine sa dai 5100 lei si sa te intrebi daca chiar au schimbat uleiul si distributia.