/Gorj/Dealer auto

Altex

Shopping City, str. Termocentralei, nr. 10, Complex Comercial, Târgu Jiu 210233, România

Altex
Dealer auto
4
178 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
27F7+QV Târgu Jiu, România
+40 751 058 378
altex.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 9–22
Duminică: 9–22
Scrie o recenzie
Loredana Caldaruse
Loredana Caldaruse2 ani în urmă
Am cumparat o hota beko, pachetul era desfacut, cu filtru indoit, fara piesa adaptatoare. Am incercat sa contactez Altex dar nimeni nu a raspuns. Dezamagita!!!! Nu mai cumpar niciodata de la Altex
71 Cornel
71 Cornel2 ani în urmă
Personal plictisit .fără dorința de a ajuta clienții. Lipsă stoc produse.
Daniel Dijmărescu
Daniel Dijmărescu2 ani în urmă
Cel mai lipsit de respect personal din toate magazinele Altex în care am fost.
Adelina Ana
Adelina Ana2 ani în urmă
Angajatele de la casa au un grad extrem de mare de nesimtire.
Alin Constantin Ivan
Alin Constantin Ivan2 ani în urmă
Dezinteres total față de clienți. Căștile cumpărate erau pline de praf. Dezamăgitor, păcat ca au prețuri bune
Cosmin Costache
Cosmin Costache2 ani în urmă
Dacă aș putea da 0 stele ,0 as da . Nu mai cumpăr nimic niciodata de la Altex, foarte multi angajati de o nesimțire rara .
Bogdan Staicu
Bogdan Staicu4 ani în urmă
Sunt curios daca va ganditi de ce vanzarile online cresc in fiecare an din ce in ce mai mult?Va spun eu ,pentru ca nu investiti in angajati ,cand in companie nu exista o strategie clara pentru performanta vanzatorilor: nu se fac traininguri, nu exista scripturi predefinite, nu exista bonusuri,clientii resping produsele sau servicile voastre.Cand asculti cu atentie si iti pasa de client, sunt mai putine sanse sa te lovesti de obiectii si de un refuz . Iar daca apar (la urma urmei, stim foarte bine ca oamenii nu cumpara tot timpul), reusesti sa le gestionezi asa incat clientul sa isi doreasca sa revina in viitor.Pe langa atitudine si motivatie, ai nevoie sa stii cum vorbesti si cum sa asculti. Prezentarea produsului sau a serviciului trebuie formulata in asa fel incat sa determine cat mai putine obiectii. Obiectiile sunt exact ca certurile dintr-o relatie – destablizeaza sau intaresc legatura dintre parteneri (in cazul asta dintre client si brand)
Sa revenim cu picioarele pe pamant , in cursul zilei de azi am intrat in magazinul dvs. cu intentia de a cumpara un cablu , am stat cateva minute bune in fata raftului cu gandul ca totusi un consultant ma va baga in seama , in cele din urma vine un tip foarte serviabil care cred ca nu se ocupa de sectorul acela , il intreb de cablu cu pricina se mai consulta cu un coleg si zice ca nu are , plec ,revin la cateva minute cu gandul de a cumpara alt model de cablu , stau tot asa ma uit la raft dupa cablu, nici un consultant disponibil , trece un angajat pe langa mine il abordez striga la colegul care era probabil desemnat la raionul acela, tipul zice sec ca nu are cablul respectiv, in fine, mai arunc cateva priviri ,gasesc cablul respectiv ,ma indrept spre casa sa platesc si ii atrag atentia angajatului ca este cablu , el imi zice ca ca are client ca nu avea cum sa ma serveasca , ii spun ca datoria lui era sa mi zica sa astept pana termina cu clientul nu sa mi zica ca nu are cablul pe stoc, din aceasta cauza ,a lipsei de respect fata de clienti ,o sa pierdeti mult , azi am luat un cablu , data viitoare poate luam un televizor, un frigider sau ceva mai scump care sa merite ca angajatii dvs. sa se poarte cum trebuie .
Ana-Maria Lumînariu
Ana-Maria Lumînariu2 ani în urmă
Ieri am avut parte de o experiență neplăcută!Am mers in magazin cu gândul de a achiziționa o trotineta electrica pentru cel mic,am studiat oferta de pe site-ul lor iar apoi am plecat în magazin.Am constatat că în magazin,produsul respectiv era cu 210 Ron mai scump și singura opțiune ar fi fost să îl comandam,să îl plătim și să așteptăm 2 zile până ce ajunge, deși pe stoc erau 3 produse ...lucru pe care nu l-am făcut.Am întrebat dacă există varianta de a primi produsul la prețul prezentat pe site, bineînțeles că răspunsul a fost...nu!Am mers la magazinul din incinta Romarta si...surpriza...acolo am putut cumpăra produsul la prețul promoțional chiar daca în magazin era la alt preț!Era vorba doar de voință!!!Foarte urât...
Locații recomandate