/Bucuresti/Dealer auto

Rădăcini Motors Brasov

Calea București 124-126, Brașov 500299, România

Rădăcini Motors Brasov
Dealer auto
4.5
505 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
JJJP+JF Brașov, România
+40 737 600 600
radacini.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dragos Homoceanu
Dragos Homoceanu2 ani în urmă
In data de 30.10.2021, am avut programare la 08.00 AM, pentru revizia de 20.000 de km la masina pe care o detin, o Honda Civic. Am apreciat faptul ca reprezentanta din Brasov are program de service sambata, la alti dealeri Honda din Bucuresti, sambata nu se lucreaza la service. Serviciul oferit a fost impecabil. In 75 de minute masina era gata. Zona de asteptare este foarte bine orientata, cu priveliste in service unde poti urmari daca se lucreaza la masina ta. Personalul a fost foarte amabil si civilizat. S-a simtit profesionalismul si corectitudinea.Costul reviziei a fost sub cel estimat initial de mine. In concluzie, recomand cu caldura Radacini Motors.
Ioan Moasca
Ioan Moasca2 ani în urmă
Servicii de nota zece, consilierii sunt foarte amabili, dupa reparatii mi-au prezentat piesele defecte inlocuite. Meseriasii sunt operativi si profesionisti. Fapt pentru care am doua automobile pe care le intretin la service-ul Radacini Motors Brasov.
Lorena Viorela
Lorena Viorela2 ani în urmă
Am achizitionat in anul 2019 un autoturism Opel Crossland X de la dealer-ul Radacini Motors Brasov si cele 2 revizii le-am efectuat in aceeasi locatie . Ca impresie generala: programarea reviziilor si reparatiilor se face , pe cat este posibil, la data si ora pe care am solicitat-o, dau dovada de seriozitate , profesionalism si amabilitate si ce e foarte important se lucreaza cu huse de protectie scaun si volan. Ca un minus, preturile sunt putin cam ridicate.
Gabriel duk
Gabriel duk2 ani în urmă
Locația este foarte tare,ca și țara, minunată, dar păcat că-i locuită!!! Însă oamenii sunt praf profesional: practic mi-au distrus mașina ,m-au ținut acolo șase ore auirea ,ca pe urmă să-mi spună că ei nu sunt autorizați să lucreze la acest tio de Opel!!! O NENOROCIRE: am facut cu aceiași mașină drumyl Petroșani-Brașov in patru ore,uar returul in OPT ORE,că nu mai merge nici pe gaz ,nici pe benzină!!!! Abia aștept să vorbesc cu cei de la Bucureștii să le zic.Oricum,ca sfat prietenesc: cine are PPEL AMPERA nu are ce căuta la Rădăcini-Brașov!!!!!@
Anca bajan
Anca bajan2 ani în urmă
Personal respectuos si amabil, care își dau interesul sa fii mulțumit. Mi s-au explicat problemele pe care le are mașina, si mi s-a recomandat ce este de facut pentru repararea acesteia. O experienta, per total, foarte buna!
Bosneagu Liliana
Bosneagu Liliana2 ani în urmă
Am programat masina pentru o constatare tehnica. Masina a stat in service conform estimarii domnului de la receptie. Mi s-a explicat pe intelesul unei persoane neavizate ce probleme are masina. Preturile sunt comparabile cu cele ale unui service fara renume. Personalul cu care am interferat a fost amabil.
Sorin Concăl
Sorin Concăl2 ani în urmă
Am avut programata o revizie din august pt 10 septembrie. Pe drum spre Brasov, am intampinat o problema cu masina- nu mai accelera. Mentionez ca masina este in garantie. Am considerat ca daca tot ma duc la revizie, o sa rezolv problema aceasta imediat ( ma gandeam ca ar fi de schimbat bujiile). De cand am intrat in cladire, domnul Bija de la receptie a avut o atitudine negativa. Vorbea cu un coleg si a trebuit sa astept, cu toate ca am venit la ora exacta a programarii. Dupa ce a terminat cafea, i-am spus ca am venit la revizie, dar am o problema cu masina. Mi-a spus ca nu crede ca are timp sa se ocupe de problema, doar de revizie. Dupa ce am insistat, a spus ca va conecta masina la tester sa vada despre ce e vorba. Am lasat masina la service si am asteptat telefonul dansului pana la 16.30 cand am decis sa sun, ca la 17 inchid service-ul. Am vb cu D-na Mirela (singur personaj care s-a purtat profesionist) care m-a informat ca masina este gata si ca pot veni sa o iau. Cand am ajuns la service, m-a informat ca revizia nu a fost facuta total ( cu toate ca aveam programare de vreo 3 sapt, nu au avut filtre- profesionalism 100%), iar eroare din bord a fost stearsa si ca nu s-a mai aprins niciun martor in bord. Am intrebat daca pot pleca la Bucuresti cu masina fara probleme, iar domnul Bija mi-a spus ca nu recomanda., dar nici nu are nicio solutie pt mine. Programare in service se putea face dupa data de 22 septembrie. Ar fi trebuit sa imi las masina in BV vreo 2 -3 sapt (fara masina de schimb) pe a prinde un loc la mecanic si atunci bineinteles ca nu imi garanta nimeni ca se rezolva (nici dupa atata timp). Cand i-am spus ca nu mi se pare normal, domnul de care am mentionat s-a aratat profund iritat de faptul ca nu vreau sa plec din service si tot insist cu gasirea unei solutii pt rezolvarea rapida a situatiei. Mai mult, s-a dus in spate (a plecat de la birou fara sa imi spuna unde se duce) si s-a intors dupa 2-3 minute sa imi spuna ca nu are nicio solutie.
Sambata am dat telefon in call center Radacini sa le povestesc ce s-a intamplat. Nicio solutie, evident. Luni m-a sunat managerul locatiei (probabil cel la care s-a dus D Bija, dar care nu a putut sa isi rupa 2 minute din timpul pretios si sa vina sa stea de vb cu mine vineri cand eram in service). M-a intrebat cum ma poate ajuta, i-am spus de problema cu revizia incompleta, mi-a spus doar ca se mai intampla. Apoi, cu problema cea mai importanta- acceleratia masina- m-a intrebat cand pot veni in service. I-am spus ca pot veni chiar atunci. Raspunsul clasic : nu se poate. Abia peste 2 saptamani se putea, ca dureaza foarte mult, ca o sa fie o lucrare pe garantie, hratogarie, foarte complciat. Practic, m-a sunat degeaba.
Ca sa vezi, Marti am prins loc la Honda Asko Chiajna la ora 8.00 (m-a ajutat corespondentul D Bija ) cu toate ca avea service-ul full. A inteles ca este o urgenta si m-a ajutat. Au pornit verificarile, dar pe bordul masinii nu era nicio eroare. Doar se auzea un zgomot ciudat la acceleratie. Nu avea ce sa faca fara codul de eroare aparut celor din BV.
Am sunat din nou la call center- ul Radacini, mi-au facut legatura in service-ul din Brasov. Acelasi incantator D Bija la telefon. L-am rugat frumos sa imi dea codul de eroare (pt ca a pastrat el foaia cu aceasta eroare). Mi-a spus ca nu are timp, am insistat, i-am spus ca sunt la Honda si am nevoie urgent de aceea eroare (tot ce trebuia sa faca era sa imi dea un sms cu codul sau o poza dupa constatare). Nu a putut. Am asteptat vreo 20-30 minute, am primit de la D Mirela documentul respectiv.
Dupa ce le-am dat codul erorii celor de la Honda, in 5 minute mi-au si dat diagnosticul- schimbat motor + turbina. (nu a durat ore cat preconiza d-nul manager).
Felicitari Radicini Motors pentru profesionalism! Nu o sa mai calc pe acolo vreodata!!!
Catalin Banica
Catalin Banica2 ani în urmă
Foarte multumit!
Azi 31.01.2022 am avit programare la ei pt a-mi monta un kit Carplay pe masina, pt Android Auto si Apple Carplay. A durat vreo trei ore, oamenii au fost profesionisti, aparatul merge ok!
Locații recomandate