/Bacau/Dealer auto

AUTOPADOVA / Romil | Bacau - dealer multimarca, service

Calea Republicii 179, Bacău 600303, România

AUTOPADOVA / Romil | Bacau - dealer multimarca, service
Dealer auto
4.4
28 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
GW6G+R5 Bacău, România
+40 747 036 635
autopadova-bacau.business.site
Raportare locație
Revendică această locație
Share
Google maps AUTOPADOVA / Romil | Bacau - dealer multimarca, service
Luni: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Marius Dorel Bursuc
Marius Dorel Bursuc1 an în urmă
Promti, corecți.
Adrian Mocanu
Adrian Mocanu1 an în urmă
L.E. Dupa toate "aventurile" descrise mai jos, dupa ce am trimis e-mail-uri cu plingeri intregii echipe (de la Suzuki Romania pana la managerul din Bacau) am fost contactat de managerul din Bacau. Dumnealui a fost extrem de civilizat, si-a cerut scuze in numele echipei si a dorit sa ne intanim. Au revazut masina, au facut o constatare si au facut o oferta foarte buna de pret. deoarece reparatia a durat o saptamana, mi-a fost pusa la dispozitie o masina de inlocuire noua. Acum pot spune din nou "Jos palaria!" la adresa lor.
Cele trei stele de la gradul de multumire reprezinta o medie aritmetica intre o stea - gradul de multumire de la oferta anterioara - si cinci stele pentru interactiunea de acum.
L.L.E. Am fost contactat si de Suzuki Romania privind feed-back. L-eam spus si lor ca dupa ce ne-am "certat", lucrurile au mers foarte bine!

"Daca ma intrebati acum patru ani v-as fi spus ca sunt exceptionali. Astazi...alta poveste.
Am cerut o oferta de auto nou. Domnul de la vanzari a fost exceptional. Ofertat imediat cu detalii si comunicare superba.
Am cerut si o oferta de reparatie pentru masina mea. Aici a inceput "dansul". Mi-a fost ofertata o piesa la un pret de cinci ori mai mare decat cel de pe piata. Erori sunt posibile. Ma intreb insa ce ar fi fost facturat daca as fi acceptat?
Problema cea mai mare insa a intervenit atunci cand am cerut informatii despre cat costa un kit de ambreiaj si - avand in vedere ca l-am schimbat acum 30.000 km - daca se poate schimba doar rulmentul din el. Una din persoanele care stateau langa biroul reprezentantului a intervenit in discutie, nu l-a lasat sa raspunda (presupun ca erau mecanici) si mi-a sugerat sa ma duc eu in oras si sa-mi cumpar un rulment. In momentul in care i-am spus ca raspunsurile in doi peri si/sau ironiile nu isi au rostul intr-o comunicare client-furnizor, mi-a explicat ca biroul "sefului" se afla in spatele meu si ca sunt liber sa ma duc sa ma plang la "sef".

Ca urmare a "minunatei" interactiuni pe care am avut-o cu acesti doi reprezentanti ai companiei (pentru ca daca isi permit sa intervina in discutia intre un client si un reprezentant vanzari, se erijeaza in reprezentant al companiei), cu siguranta ca nu voi mai apela niciodata la Romil. Sincer va spun ca prefer sa platesc suma pe care am bugetat-o unei companii care stie sa respecte clientii."
Lupu Dragos
Lupu Dragos2 ani în urmă
Tre sa fii debil sa ti aduci mașina aici.
Alex Allex
Alex Allex2 ani în urmă
Totul ok
Gogu Negura
Gogu Negura2 ani în urmă
Personal slab pregătit!
Dumitru Dorobat
Dumitru Dorobat3 ani în urmă
(Tradus de Google) Bine

(Original)
Ok
Mihai V
Mihai V2 ani în urmă
Amabili
GABRIEL AUGUSTIN OBREJA
GABRIEL AUGUSTIN OBREJA2 ani în urmă
(Tradus de Google) Goodd

(Original)
Goodd
Locații recomandate