AUTOPADOVA / Romil | Bacau - dealer multimarca, service
Calea Republicii 179, Bacău 600303, România
4.4
28 recenzii
8 comentarii
GW6G+R5 Bacău, România
Raportare locație
Revendică această locație
Luni: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Cele trei stele de la gradul de multumire reprezinta o medie aritmetica intre o stea - gradul de multumire de la oferta anterioara - si cinci stele pentru interactiunea de acum.
L.L.E. Am fost contactat si de Suzuki Romania privind feed-back. L-eam spus si lor ca dupa ce ne-am "certat", lucrurile au mers foarte bine!
"Daca ma intrebati acum patru ani v-as fi spus ca sunt exceptionali. Astazi...alta poveste.
Am cerut o oferta de auto nou. Domnul de la vanzari a fost exceptional. Ofertat imediat cu detalii si comunicare superba.
Am cerut si o oferta de reparatie pentru masina mea. Aici a inceput "dansul". Mi-a fost ofertata o piesa la un pret de cinci ori mai mare decat cel de pe piata. Erori sunt posibile. Ma intreb insa ce ar fi fost facturat daca as fi acceptat?
Problema cea mai mare insa a intervenit atunci cand am cerut informatii despre cat costa un kit de ambreiaj si - avand in vedere ca l-am schimbat acum 30.000 km - daca se poate schimba doar rulmentul din el. Una din persoanele care stateau langa biroul reprezentantului a intervenit in discutie, nu l-a lasat sa raspunda (presupun ca erau mecanici) si mi-a sugerat sa ma duc eu in oras si sa-mi cumpar un rulment. In momentul in care i-am spus ca raspunsurile in doi peri si/sau ironiile nu isi au rostul intr-o comunicare client-furnizor, mi-a explicat ca biroul "sefului" se afla in spatele meu si ca sunt liber sa ma duc sa ma plang la "sef".
Ca urmare a "minunatei" interactiuni pe care am avut-o cu acesti doi reprezentanti ai companiei (pentru ca daca isi permit sa intervina in discutia intre un client si un reprezentant vanzari, se erijeaza in reprezentant al companiei), cu siguranta ca nu voi mai apela niciodata la Romil. Sincer va spun ca prefer sa platesc suma pe care am bugetat-o unei companii care stie sa respecte clientii."
(Original)
Ok
(Original)
Goodd