/Arges/Dealer auto

Amat

Bulevardul Nicolae Bălcescu 204, Pitești 110329, România

Amat
Dealer auto
4.3
786 recenzii
13 comentarii
Indicații de orientare
VRPG+H7 Pitești, România
+40 248 223 555
amat.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cătălin v128 zile în urmă
Ramona Vladu128 zile în urmă
Foarte multumita, oameni competenți și de buna calitate!!!
Liță Anton242 zile în urmă
Am cumparat recent un Duster și am fost mai mult decât mulțumit de agentul cu care am colaborat (Alexandru Mica). Acesta a avut explicit, cunoștea in detaliu toate aspectele tehnice și termenii comerciali și a fost o persoana răbdătoare. Ii mulțumesc pentru colaborare. L-am mai recomandat și altor prieteni
Georgescu Corina Magdalena259 zile în urmă
Servicii de calitate superioara
Iliescu Adrian289 zile în urmă
Am fost cu masina la prima revizie oblogatorie la un an.Sunt incantat de masina un Renault Kadjar recunosc ca cei de la Renault fac masini super din toate punctele de vedere:desing,motorizari,dotari.Dar ce pacat in service la AMAT risti sa pleci cu masina avariata.De ce spun asta au niste tineri ucenici care sunt pusi sa execute lucrari gen schimb de ulei,filtre care nu sunt acompaniati de unul cu experienta (asa e normal ca doar experienta nu e nativa se castiga in timp).La ridicarea masini pe elevator au prins capatul ornamentului de aripa de sub prag (acesta fiind din plastic),apoi la remontarea scutului au constatat ca lipseste un surubel care sper sa nu il am infipt in anvelopa.Binenteles ca nu m-au lasat sa asist langa masina la realizarea lucrarii,sunt sigur ca as fi observat ca masina nu este pozitionata corect pe bratele elevatorului deasemenea si pierderea surubului chiar daca e el micut gen foranta.In concluzie sunt un client total nemultumit,ma interesez sa vad unde mai pot face urmatoarea revizie.Sfatul meu daca nu cunoasteti pe cineva acolo evitati sa lucrati cu AMAT.
Dovleac Manuela1 an în urmă
Profesionalism,seriozitate .Mulțumesc dlui Cornel Cristea ,serviciul Daune, pentru promptitudine!
Gabriela Strafalogea
Gabriela Strafalogea2 ani în urmă
Profesionalism.....ca de fiecare dată. Mulțumiri domnului Valentin Cucoș. Dacă ar fi mai mulți asemenea....poate am învăța ce înseamnă normalitatea respectului pentru clienți.
Constantin Ghita
Constantin Ghita2 ani în urmă
Am fost cu Dusterul meu cel nou 2020, la revizia de 1 an la 19000 km, au schimbat decât ulei și filtru ulei "că așa spune producătorul", zice angajatul uitând să îmi specifice și faptul că la 30000 de km tot producătorul spune că se înlocuiesc bujiile și filtrele instalației gpl, azi am sunat sa întreb dacă merg acum la cei 30000 sa înlocuiesc bujiile și filtrele sau e necesar să aștept până la revizia de 2 ani, răspunsul doamnei operatoare a fost :" pai ar trebui să veniți să le înlocuiți " daca așa scrie in cartea de întreținere!
Curios din fire am întrebat cam cat costa această operațiune 🤔, însă răspunsul a fost uimitor "nu pot sa va ofer aceste date, trebuie să veniți personal sa solicitați aceste informații", sa nu mai menționăm că la prima revizie m-am ales și cu o îndoitură pe ușă șoferului, de la manevrele cu elevatorul. Va doresc succes in continuare !
Cristi Ilie
Cristi Ilie2 ani în urmă
Am comandat o cheie electronica pentru un Renault scenic ca aveam doar una, am plătit pe ea 900 lei (noua milioane vechi) și când mi au setat o mi au anulat o pe cea veche. Asa ca m am ales tot cu o cheie și cu banii luați. Nu am observat atunci cs eu am probat o pe cea noua. Când m am întors la ei au spus ca nu e vina lor ca am stricat eu cheia după aceea.
Edward Sofian
Edward Sofian2 ani în urmă
Am avut placerea de a cumpara o masina recent prin reprezentanta Amat din Bascov, Pitesti.

Agentul cu care am discutat de la intrarea in showroom pana la predarea cheilor a fost Bogdan Moldoveanu. Pe de o parte showroom-ul in sine este atragator, cu destule masini si accesorii la vedere (mentionez si aerul conditionat- important vara), iar pe de alta parte Bogdan cu atitudinea lui binevoitoare si profesionista in ceea ce priveste partea tehnica ne-a ajutat enorm pe parcurs atat la documente cat si la configurare.

Cu ajutorul lui am ales modelul potrivit, am specificat dotarile optionale si accesoriile. Unele dintre dotari nu au fost disponibile la plasarea comenzii astfel ca am tinut legatura cu Bogdan pana in ziua inainte de intrarea in fabricatie pentru a vedea ce altceva mai putem adauga. As dori sa-i multumesc si sa-i cer scuze pe aceasta cale pentru ca desi uneori l-am deranjat si in timpul sau liber, el ne-a raspuns intotdeauna cu amabilitate si ne-a furnizat infomatiile necesare.

Am stabilit data de livrare la data comenzii si masina a fost in showroom excat in ziua in care aveam programat sa o ridicam. Cu numai o zi inainte, masina era inca in reprezentata din Bucuresti, fiind probabil nevoit sa insiste pentru a avea masina verificata tehnic si spalata in ziua stabilita.

Cat despre masina ce pot sa spun, sunt foarte incantat de ea pana acum. Ah, sa nu uit de alarma pe care Bogdan ne-a oferit-o ca bonus, multumim mult!

La livrare, masina ne astepta in fata showroom-ului ca in poza de mai jos.
Mirel Ionut
Mirel Ionut2 ani în urmă
Am cumparat de la aceasta reprezentanta un Renault Master , la care mi-au fost schimbati pivotii la 27,000 de km spunandu-mi-se , tot odata am fost de 3 ori la revizie spunand ca-mi bate ceva pe fata(telescoape sau altceva) tot de atatea ori spunandu-mi ca masina nu are nimic,drept pentru care o sa ma adresez ANPC si organelor abilitate.
PRECIZEZ CA MASINA ESTE IN GARANTIE SI TOT BATE PE FATA.
AVETI GRIJA CUM PROCEDATI SI VOI LA ACEASTA REPREZENTANTA RENAULT. SA NU PATITI CA MINE
Cornea Andrei
Cornea Andrei2 ani în urmă
In ceea ce priveste calitatea lucrarii efectuate, sunt multumit.
Faptul ca de o luna si jumatate sunt in asteptarea unei piese pentru sistemul GPL (care nu mai functioneaza in acest moment), piesa pentru care nici in acest moment nu am un termen de livrare, ma face nemultumit in ceea ce priveste experienta generala in raport cu Dacia.
Georgiana-Veronica Necula
Georgiana-Veronica Necula2 ani în urmă
Mulțumesc din suflet echipei Amat Pitești pentru reparațiile efectuate. Mulțumiri speciale domnului CRISTEA CORNEL pentru profesionalismul, seriozitatea si promptitudinea de care a dat dovadă! Recomand cu încredere serviciile dumnealor ! Felicitări AMAT Pitești !
Loredana Dinca
Loredana Dinca2 ani în urmă
Mulțumesc echipei de la Amat Pitești, începând de la cumpărarea mașinii și reparatia pe dauna, tot personalul a fost foarte amabil și m-au ajutat în tot ce a ținut de dânșii...recomand!
Locații recomandate