Casa Auto Sebeș
Strada Călărași 84, Sebeș 515800, România
4.6
276 recenzii
8 comentarii
XH6M+V8 Sebeș, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–12
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–12
Duminică: Închis
Nu este greu să achiziționezi o mașină nouă...greul apare abia când duci mașina în service, pentru eventuale probleme tehnice!
În data de 16 iulie 2021, aflându-ne la un eveniment public organizat în localitatea Câmpeni, am fost surprinși de o ploaie torențială, iar în 15 minute întreaga logistică a instituției se afla sub apă.
În urma acestui nefericit incident, la data de 21 iulie 2021, am deplasat autoutilitara Mercedes Sprinter (cumpărată nouă de la ,,Casa Auto Sebeș” în anul 2019) la Agenția Omniasig din Alba Iulia, în vederea deschiderii dosarului de daună (având o poliță încheiată de tip CASCO la această companie).
În aceeași zi, am deplasat autoutilitara la ,,Casa Auto Sebeș”. Menționez că mașina a fost deplasabilă, neavând niciun martor aprins în bord și nici alt mesaj care să avertizeze eventuale defecțiuni tehnice. Autoutilitara a fost preluată de către șeful de service, urmând a mi se aduce la cunoștință, după constatare, eventualele defecțiuni și ce anume necesită a fi schimbat. Din păcate, din acel moment, comunicarea cu reprezentanții acestui service a devenit extrem de greoaie, iar după aproape 2 luni, în urma unei solicitări făcute în scris, am primit un răspuns evaziv, dar nimic concret. Nu cunosc care sunt procedurile firmei Mercedes în aceste situații, dar din ceea ce am discutat la alte reprezentanțe, pentru o astfel de speță se oferea o mașină la schimb, iar în cel mai scurt timp posibil, după o analiză profesională și amănunțită era întocmită o listă cu piesele ce necesită a fi schimbate, precum și contravaloarea acestora și a orelor de manoperă.
Cu regret, vă aduc la cunoștință că după 84 (OPTZECI ȘI PATRU) de zile de la predarea autoutilitarei, cu doar 17.000 km efectuați, instituția noastră nu are mașina reparată, dar nicio soluție concretă și transmisă.
Mulțumiri Mercedes și mai ales ,,Casa Auto Sebeș”!
Servicii impecabile
Dacă mai și îndrăznești să faci si schimbul de consumabile, remarci ca tubulatura de la filtrul de aer iti va fi prinsă în coliere (Bine ca nu o leagă cu sârmă)
Dacă spui ceva in legatura cu deficiențele constatate la masina la care ei au intervenit , sa te ferească Dumnezeu , ca pentru orice solicitare iti trebuie programare.
Si surpriza - vezi ca la telefonul tau nici nu iti mai raspund. Ai deranjat !!!