Scrie o recenzie
Johnson
Johnson2 ani în urmă
Am fost la spiderman dar nu cred ca o sa mai merg vreodată în Tg Jiu la cinema, efectiv tot rându din spate numa melteni și bombardieri...... Tot filmu au comentat.
GHOST t
GHOST t2 ani în urmă
Prea tare sonorul!!! iti bubuie capul nu poti fi atent deloc la film din cauza sonorului pot fi doar 5 persoane dar ei dau sonorul cat pe 40....i-aș fi dat 5 stele dar din cauza sonorului i dau o stea,reduceți sonorul!!
Mihaela Mitu
Mihaela Mitu2 ani în urmă
A fost o dimineață foarte frumoasă, am vizionat împreună cu nepoțelul meu Andrei filmul "Ron o ia razna "...iar el a fost foarte încântat
Irineu Tataru
Irineu Tataru2 ani în urmă
Reguli interne de toată jena: după ce ca se comanda de la bar destule produse, ți se confisca "alte alimente cumpărate din alta parte" - în cazul de față porumbul luat de vis-a-vis. Având in vedere ca ieșirea din sala se face pe o parte totala opusa biroului unde a fost "confiscata" mâncarea "cumpărată din afara cinemaului", trebuie sa te întorci pentru recuperarea acesteia. Urmează OPC.
Mady71 mady
Mady71 mady4 ani în urmă
E ok, curățenie, vizionare și audiție buna, merita .
Andrei- Denis Bosoncea
Andrei- Denis Bosoncea4 ani în urmă
Un loc bine amenajat, cu standuri de popcorn, nachos, băuturi răcoritoare din cele mai bune și gustoase. Filmele sunt de asemenea alese cu mare grijă pentru a oferi atât o experiență frumoasă și captivantă dar și relaxare... Scaunele sunt de foarte bună calitate și bine amplasate astfel încât să nu stânjenească pe nimeni și să ofere confortul necesar... E foarte frumos!
Lucian Pupazan
Lucian Pupazan5 ani în urmă
Este o locatie confortabila si placuta unde revin cu placere si as veni cu o mai mare placere daca nu as primi inclusa, in biletul platit, si 15 - 20 de minute de publicitate. Unul sau dou trailere sunt binevenite dar uneori primesti mai multe reclame ca la televizorul de acasa.
Addytza lungu
Addytza lungu6 ani în urmă
Totul ok până la terminarea filmului. Dacă ai ales o oră mai târzie de vizionare, de exemplu un film care începe la ora 20:30, vei avea o surpriză neplăcută atunci când vrei sa ajungi la masina care este in parcarea subterană. De ce? Pentru că scările rulante nu mai funcționează, cobori pe niste scări de crezi că ai ajuns pe altă lume, care nici măcar nu te duc in parcarea subterană, ci in cea supraterana, obligându - te să ocolesti pentru a ajunge la intrarea mașinilor in parcare si de acolo să mergi să cauți masina. DEZAMĂGITOR un oraș . Hello!!!...Nu mi se pare deloc interesant să te trezești direct in ploaie sau in ninsoare când iesi de la un film, când de fapt ar trebui să rămânem cu incantarea acțiunii si comment-urile după vizionare.
Locații recomandate