Total neseriosi. Preiau comenzi prin Glovo stiind ca nu le pot onora. Rusinos! Dadusem comanda cu livrare a doua zi, m-am trezit cu ea anulata, fara nicio explicatie. Daca stiti ca nu activati intr-o anumita zi, de ce permiteti plasarea comenzilor? Fiti siguri ca veti avea parte de reclama pe masura serviciilor oferite. Pacat de brand-ul cu nume pompos, nu justificati serviciile.
Eugen Mitran2 ani în urmă
Patroane, pune bărbați la casă. Femeile te cam fură !Scuze, dar azi ați uitat să ne dați racii, deși îi plătisem. Am consumat destule în această zi la masă, dar... Ghinion! Una din casierițe a uitat pe lângă zacusca de pește, scrumbiile afumate și păstrăvul afumat, alături de lufar să pună și racii în pungă. Un fleac 143 lei, din care subțire a tras cam 35 lei. De ocolit! Verificați bonul, banii și marfa... Păcat. Venisem cu drag a treia oara. PA!
Dalida Nenu2 ani în urmă
Am comandat o porție de fructe de mare - calamar, creveți și midii - în realitate, fără midii, iar mai mult de jumătate din porție era compusă din capetele creveților, iar cei câțiva creveți existenți (3-4) nici nu erau curățați corespunzător. În plus, peștele - dorada- a fost uscat și fără niciun gust. Păcat, credeam că e un loc de bun-gust. Nu doar că nu voi mai reveni, dar nu recomand o astfel de bătaie de joc într-un loc din Piața Obor, la prețuri de Herestrau (aprox. 90 lei kg dorada gătită în Piața Obor, pe bune?).
Andrei Tatomir2 ani în urmă
O porție de cartofi prăjiți 7 lei, din resturi. Sa înțeleg ca ditamai restaurantul "cu renume" stă intr-o friteoza? Proasta experienta, am mâncat pana la urma branza cu mămăligă, branza cumpărată de la un magazin adiacent. Nu voi mai merge niciodată la "taverna "
Luis Magdo2 ani în urmă
Convins fiind de reclama pe care o face patronul locației, am făcut o vizită magazinului, cu intenția de a cumpăra câte ceva, ceva care nu găsești oriunde. Ajuns acolo, am fost profund dezamăgit de faptul că nu era marfă și de faptul că, un angajat de culoare, se încheia la șliț în fața noastră, fără nicio jenă. După ce i s-a atras atenția, tot el a fost cel revoltat și nervos, după care, a început să pregătească grătarul. Cu siguranță nu o să mă mai duc la acest magazin și după experiența avută cu angajatul, nu o să merg nici la locația din Herăstrău. Dacă în fața clienților se procedează așa, mă gândesc cum se lucrează atunci când angajații nu sunt văzuți?
Daniel Anca2 ani în urmă
Jale cu personalul, foarte aroganta bucatareasa romanca, nu a vrut sa gateasca 3 kg de scoici, va servim ce avem gatit calamar si creveti scoici nu a vrut sa gateasca casiera a spus ca da desigur dar a venit bucatareasa si a zis ca nu se poate ca nu gatim doar 3 kg scoici. Noi nu cumparam doar scoici, 3 kg creveti 2kg calamar si 3 kg scoici dar asta e aroganta. Nea spus bucatareasa ca aaa numai este personalul de altadata sa schimbat, noi suntem o familie de 7 persoane si cumparam de mult timp, am servit masa si la restaurant in herastrau de multe ori. Gata ati pierdut 7 clienti din cauza arogantei si taranismelor care habar nu au cu servirea si politete.👎👎👎
Dobre Nicolae2 ani în urmă
Nici măcar o stea pt creveți lăsați cu intestin în frito misto și cele 4 drumuri de pomana ca nu ați respectat programul vostru.
Vrinceanu Andrei2 ani în urmă
Am vazut reclama pe fb mi s-a parut interesant arata bine
Comandat pe food panda platou - Calamari, creveți, midii, caracatiță, file de pește, cartofi prăjiți - 1.2kg
File de peste inexistent a innotat probabil prin alta parte. Mancarea buna, pacat, as fi dat 5 stele, mai multa atentie la comenzi 😉
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Taverna Racilor Obor - peste si fructe de mare, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Sa înțeleg ca ditamai restaurantul "cu renume" stă intr-o friteoza?
Proasta experienta, am mâncat pana la urma branza cu mămăligă, branza cumpărată de la un magazin adiacent.
Nu voi mai merge niciodată la "taverna "
Cu siguranță nu o să mă mai duc la acest magazin și după experiența avută cu angajatul, nu o să merg nici la locația din Herăstrău. Dacă în fața clienților se procedează așa, mă gândesc cum se lucrează atunci când angajații nu sunt văzuți?
Comandat pe food panda platou
- Calamari, creveți, midii, caracatiță, file de pește, cartofi prăjiți - 1.2kg
File de peste inexistent a innotat probabil prin alta parte.
Mancarea buna, pacat, as fi dat 5 stele, mai multa atentie la comenzi 😉