/Bucuresti/Brutarie

Platforma de Morărit şi Panificaţie Băneasa

Bulevardul Aerogării, București, România

Platforma de Morărit şi Panificaţie Băneasa
Brutarie
4.4
227 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F3QV+8M București, România
+40 21 232 1289
pastebaneasa.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Florin Marian
Florin Marian2 ani în urmă
Această locație nu mai există de 10-15 ani! În locul ei e un magazin Lidl și blocuri de locuințe.
Aa Romeo Florin
Aa Romeo Florin2 ani în urmă
Apreciez faptul că există un automat de reciclare care recompenseaza clienții.
Anghel Bedros
Anghel Bedros2 ani în urmă
Sper că în următoarelor săptămâni la Lidl o sa apară și scule de prelucrat metale ,lemn și multe alte scule de interes .
A D
A D2 ani în urmă
Am fost azi 27.05, dimineata. Ecranul de la casa (cel dinspre client) nu functiona, eu nu vedeam ce pret va fi 'facturat'. Am atras atentia casierei... a mormait ceva drept scuza. Am intrebat de ce deschid o casa defecta atata vreme cat nu erau toate deschise. Puteau deschide alta care functiona cum trebuie. Fara raspuns. Casele Self care erau toate ocupate... m-as fi dus acolo cu siguranta. Am remarcat dupa aceea ca bonul nu este inregistrat in aplicatia Lidl Plus. M-am intors si am intrebat de ce? Mi s-a raspuns ca mai sunt intarzieri in sistem. Bonul de aseara 26.05 apare in aplicatie cu 27.05 (data pe bon e 26.05). Cel de azi nu apare deloc. Cardul Lidl Plus s-a scanat.. aveam un produs cu cupon si s-a aplicat reducerea. In partea din spate a magazinului (stanga, spate de tot) nu puteam accesa aplicatia ca sa vad lista de cumparaturi. A trebuit sa merg mai spre mijloc. Un produs care ma interesa nu avea pret la raft. Am cautat un scanner, am scanat si... mesajul aparut pe ecran a fost sa intreb un reprezentant... ceea ce am si facut... l-am urmat pana la casa, am aflat pretul, l-am cumparat. Am asteptat la casa fiindca persoana din fata mea avea un produs care nu avea pretul in sistem. Am asteptat 3 minute sa vina cineva sa ii aduca eticheta de la raft. Nu a venit nimeni. A scanat, casiera, niste servetele pentru ochelari si a modificat manual pretul cu cat a spus clientul ca costa borcanul respectiv, i-a dat borcanul si a inchis bonul. Deplorabila experienta. Din pacate nu e prima... peste trei negative, fara exagerare. Ocolesc acest magazin cat pot... insa sa nu uitam ca sediul lor central se afla la 50 de metri distanta de el. E flagship-ul lor, magazinul asta.
Daniel Moldoveanu
Daniel Moldoveanu2 ani în urmă
Ce pot spune: produse pe toate gusturile si pentru toată buzunarele. ÎNCÂNTAT 😊
Constantin Ungureanu
Constantin Ungureanu2 ani în urmă
Personalul aflat in serviciu, la data respectiva foarte slab pregătit în raport cu clienții!?! La alte magazine din rețea nu se întâmplă asta!!!
Radu Neagu
Radu Neagu2 ani în urmă
Am fost la market Lidl , unde sunt unele promotii saptamanale in baza cardului Lidl (aplicatie instalata pe telefon ). Acolo este fosta "Platforma de Morarit si Panificatie Baneasa , actualmente blocuri de locuinte si market Lidl , Mega Image , Ferma Gruiu (cu produse naturale )
Cristian marinescu
Cristian marinescu2 ani în urmă
Preparate la raport calitate preț foarte bun, cu doua exceptii:
1. Din păcate, șervețelele umede pentru menaj W5 sunt penibile: se rup la scoaterea din pachet si lasă scame pe suprafețele șterse. Schimbarea făcută de fabricant duce acest produs la nota 2 din 10, unde 10 este foarte bun.
2. În aceeași categorie întra și șervețele umede pentru bebeluși. Sortimentul comercializat acum nu are ieșire continua din pachet, iar textura este foarte rara.
Doua schimbări de marketing catastrofale. Cum este posibil?
Locații recomandate