/Bucuresti/Banca

Libra Internet Bank - Sucursala Decebal

Bulevardul Decebal 7, București 030962, România

Libra Internet Bank - Sucursala Decebal
Banca
3.4
16 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C4HJ+8Q București, România
+40 374 203 386
librabank.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Marius Costache
Marius Costache4 ani în urmă
Nimic de reprosar pana acum, in privinta acestei banci. Din nicinun punct de vedere, de la timpiu de asteptare si pana la serviciile disponibile. Recomand!
Adrian Ghita (SkorPion)
Adrian Ghita (SkorPion)4 ani în urmă
👍🏻
CLOROX BLEACH
CLOROX BLEACH4 ani în urmă
(Tradus de Google) O înșelătorie. Mi-a spus această bancă este o bancă americană. Această bancă nu a existat în America. Această bancă nu există în afara României.

Nimeni nu vorbește corect limba engleză. Rasistă. Nepoliticos.

Toți angajații sunt neîncrezători.

(Original)
A scam. Told me this bank is an American bank. This bank didn’t exist in America. This bank doesn’t exist outside of Romania.

No one speaks English properly. Racist. Rude.

All the employees are clueless.
Mihai Ionut Georgescu
Mihai Ionut Georgescu5 ani în urmă
Timpul de asteptare foarte mare! Nu sunt profesionisti!
Ilia Bortnikov
Ilia Bortnikov5 ani în urmă
(Tradus de Google) Serviciu oribil, taxe mari și îngrijire redusă a clienților. Nimic nu este digitalizat, iar serviciile online sunt foarte ieftine. Pierdere de timp.

(Original)
Horrible service, high fees and low customer care. Nothing is digitalise and the online services are very cheap. Waste of time.
Iulia Buneci
Iulia Buneci7 ani în urmă
Radu Nicolescu
Radu Nicolescu2 ani în urmă
Aplicatia de mobil este discriminatorie. La contul de persoane fizice nu poti salva op-uri pentru autorizare ulterioara, poti doar sa le validezi imediat presupunandu-se ca ai bani incont, comparativ cu aplicatia pentru persoane juridice unde este posibil. Ni se raspunde.. ridicand din umeri. Se pare ca nu tin cont de dorintele clientilor in imbunatatirea tehnologiei.
Ammar Manasra
Ammar Manasra2 ani în urmă
Locații recomandate