/Brasov/Banca

Raiffeisen Bank

Strada Hărmanului 24, Brașov 500222, România

Raiffeisen Bank
Banca
2.4
47 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
MJ27+X2 Brașov, România
+40 268 703 500
raiffeisen.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Sergiu Robe
Sergiu Robe2 ani în urmă
O nebunie totala.
In tot orasul Brasov ai doar 2 caserii ptr depunere numerar.
Nuna Cuca
Nuna Cuca2 ani în urmă
In 2 zile consecutive este coada pentru a intra in banca indiferent daca astepti pentru operatiuni, plati la caserie sau lamurit diverse chestiuni.
La telefon nu se raspunde nici dupa insistente iar programari nu se pot face.
Marika Csegezi
Marika Csegezi2 ani în urmă
Voi mai și raspundeti la telefon sau e doar de decor? Încerc de o luna de zile sa iau legătura cu voi. Bine ca taxele stiti sa le incasati. De toată jena!
Liviu Totoescu
Liviu Totoescu2 ani în urmă
Haos total, am stat 2 doua ori la coada pt un card pe care probabil ca Raiffeisen nu l-a trimis niciodată pe posta.
A doua oară 30 minute.
S iakab
S iakab2 ani în urmă
Trebuia sa fac o poza astazi. Imi pare rau, dar mi se pare ca nu am mai vazut asa cozi de pe vremea comunista. Era o coada la usa pana in parcare pe doua randuri, azi pe la 11.00. Aceasta banca isi bate joc de clienti. In tot Brasovul nu cred ca este normal sa ai o singura casierie, la agentia de la Biserica de lemn. Rusine!
Lili Pila
Lili Pila2 ani în urmă
Aștept de 20 minute sa imi rezolv problema. Este o singur consultant pentru operațiuni persoane fizice. Si 3 ghisee pe consultanta, din care doar unul aer un client. Poate veți gafi soluții in acest sens. Nu este prima data cand vin la această sucursala.
Silvia Souca Cabinet individual psihologie
Silvia Souca Cabinet individual psihologie2 ani în urmă
Produsele bancare sunt comparabile cu ale altor banci. Am decis sa inchei colaborarea cu ei datorită nemultumirilor acumulate in timp. Dintre acestea pot enumera: 1. Dificultatea de a face o programare online; 2. Comunicarea dificilă si lipsa transparenței client-angajat front-office; 3. Diferența mare intre clintii premium ai bancii si ceilaltii obișnuiți (am trecut prin ambele categorii in cei aproximativ 15 ani de colaborare); 4. Am răspuns la 4 cereri de evaluare a relației personale cu banca, in decursul perioadei de colaborare si nu s-a schimbat nimic. Concluzia personala este ca NU sunt analizate si NU produc schimbari. Totul s-a schimbat în momentul în care nu am mai avut 40.000 euro in banca, suma care ma plasa in categoria clientilor Premium si in momentul in care am realizat cuantumul extrem de ridicat al cumulului COMISIOANELOR bancare. Ca atare am decis sa renunț la colaborarea cu aceasta banca.
Schwartz Mann
Schwartz Mann2 ani în urmă
Foarte prost serviciul...staff-ul se misca parca nu au chef de munca.
Stai prea mult la coada din cauza ca mulți dintre ei stau la povesti. Daca intrebi de informatii multi dintre ei te paseaza de la unu la altu...trist
Locații recomandate