/Bucuresti/Agentie de turism

Interra Travel

Bulevardul Ferdinand I 83, București 030167, România

Interra Travel
Agentie de turism
4.1
144 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
C4RG+X9 București, România
+40 21 312 3775
interra.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Octavian Ghizdavu234 zile în urmă
Ne-am intors de cateva zile din circuitul organizat de Interra pe Coasta de Vest a Statelor Unite ale Americii. A fost o experienta extraordinara, iar amintirile minunate din aceasta vacanta ne vor ramane in suflet pentru toata viata. Multumim ghidului nostru, Doamnei Maria Cojocaru, pentru ca ne-a purtat de grija pe tot parcursul sejurului, pentru ca ne-a plimbat prin locuri minunate si pentru ca ne-a impartasit o multime de informatii despre locurile pe unde am umblat ! Multumim Mia pentru ca esti un OM minunat !
John T
John T2 ani în urmă
Trasee interesante,organizare eficientă ,e singura agenție cu care fac vacantele de 20 de ani!
Putin mai multă atenție în alegerea hotelurilor dar mai ales a ghizilor!!
Violeta Antochi
Violeta Antochi2 ani în urmă
Buna ziua,am fost in 6 excursii cu aceasta firma eu cu sotul,totul a fost bine pana cand am fost obligati sa plecam intr-o excursie in plina pandemie motiv pentru care am fost repatriati dupa 3 zile ,iar ca si contravaloare a serviciilor neefectuate ni s-au eliberat 2 vouchere in valoare de 200 €.In mai 2021 am solicitat doar, o excursie in Franta .Deoarece nu mai puteam onora aceasta excursie din motive personale am anuntat firma si nu am mai semnat contractul trimis.Nu am mai fost contactati de ei pana inainte cu 2 zile de a se pleca in excursie ca ni se anuleaza vouchelere deoarece nu placam.Le-am explicat ca nu am semnat nici un contract ca nu am mai fost contactati .Am trimis mai multe e-mailuri dar fara nici un raspuns.Desi am citit mai multe review-uri negative nu am crezut,acuma m-am convins si sper ca cei ce citesc sa creada sa nu pateasca la fel pentru ca au devenit neseriosi.Nu recomand aceasta firma.
GEORGE GRAMA
GEORGE GRAMA2 ani în urmă
Circuitul Turcia-Marele Tur cu remarcabilul ghid Romy Vișan și echipa (șoferii Florin, Nicu) a fost impecabil organizat. Transferul a fost asigurat și el fără cusur. O vacanță foarte reușită.!
Mulțumesc, Romy/ Interra
Bogdan Florea
Bogdan Florea2 ani în urmă
O experienta unica și plăcută. Dna Delia, ghidul nostru, a făcut tot ce se poate pentru a ne oferi un sejur cât mai placut. Mulțumim!
Daniel pop
Daniel pop4 ani în urmă
Nevasta-mea a achizitionat excursie China cu plecare 06 iunie, pentru ea si pt mine. S-a depus cerere de renuntare, cu penalizari 10% in 26 februarie. Cf legii in maxim 14 zile (10 martie) trebuia sa vedem banii, travel agentul lor, a emis factura de storno abia in 11 martie, batandu-si joc si crezand ca nu are raspundere, dupa care, ne-a mintit in fel si chip, inclusiv pe email, iar de azi, dupa ce mi-a spus telefonic ca nu stie daca si cand vedem banii, a refuzat sa ne comunice si in scris acest lucru. M-am adresat conducerii Interra la [email protected], solicitand punctul de vedere al acesteia si nu primesc nici raspuns, nici banii. Mentionez ca Interra a desfasurat activitate in tot acest timp, trimitand grupuri noi de turisti in excursii, deci a functionat normal. Imediat ce inceteaza starea de urgenta, care se pare ca a devenit un fel de acoperire pentru manevre cu iz evident de escrocherie, voi actiona cu celeritate in instanta, inclusiv pe travel agent, in solidar cu Interra. Am postat aceasta comunicare pentru a fi, eventual, de folos si altora care se afla in aceeasi situatie ca aceea in care ne aflam noi.
Viola Maria Popov
Viola Maria Popov2 ani în urmă
Am revenit la aprecierea pentru aceasta agentie. Am fost foarte multumita de serviciile oferite fiind fidela acestora de peste 10 ani. Am fost in foarte multe circuite si ghizii Mia Cojocaru, Andreea sau Manuela Istrate, Dl Dima au ridicat la inaltime calitatea circuitelor oferite. Pana in anul 2018 cand am constatat cat de neseriosi sunt la rambursarea unor servicii neoferite. Concret, daca in contract se scrie ca trebuie sa ajute turistul aflat in dificultate, Interra nu a facut-o. S-a anulat zborul de intoarcere. Grupul a fost impartit in minigrupe si nu s-a tinut cont de urgente de familie. Mai mult decat atat ghidul a fost ajutat sa plece primul pentru ca il astepta un alt grup a doua zi lasandu-ne singuri. Am reusit sa imi platesc singura un alt bilet. Am solicitat rambursarea biletului neutilizat si m-am izbit de refuzul agentiei. Pana la urma mi s-a restituit suma platita dar au decis sa ma scoata din circuitul urmator desi le-am spus ca nu doresc acest lucru. Mai mult decat atat au blocat telefoanele si adresele de email. Stimati Domni. Nu asa se procedeaza atunci cand aveti probleme de organizare. Nu asa pastrati turistii. Trebuie sa aveti o buna comunicare. V-am ales pentru ca ofereati servicii de calitate care in ultimii ani aveau de suferit la capitolul cazari, in Georgia fiind pe punctul de avea nevoie de internare datorita cazarii proaste. Calitatea ghizilor m-a facut sa inchid ochii pentru ca realmente sunt foarte buni. Aveti insa probleme si cu comunicarea si cu aerele de superioritate cu care ne tratati. Din fericire exista pe piata si alte agentii care trateaza turistii asa cum trebuie.
V V
V V2 ani în urmă
Am platit o excurise care a fost anulata din cauza pandemiei. Acum sunt 7 luni de cand cu ajutorul ANPC-ului au cerut contul sa imi bage banii care dupa 7 luni nu au ajuns inca! Mare grija pe viitor pentru ca sunt in categoria tzeparilor.
Ionel Stoica
Ionel Stoica2 ani în urmă
La începutul anului 2020 am cerut oferta pt circuitul din Rusia. Oferta pentru 3 adulți ( defapt 2 adulți din copil de 13 ani) am cerut camera de familie doar după ce am verificat pe siteul hotelurilor menționate în oferta lor că există astfel de cazare. Am vorbit la telefon,am explicat ceea ce doresc,mi au spus sa trimit un email cu solicitarea...după 2 săptămâni nu am primit răspuns.. am sunat SI au spus că nu poate sa răspundă pozitiv la solicitarea mea pe motiv că ... hotelurile nu dețin camere de familie.in ultima perioada s-a simțit o scădere a calității oferite de aceasta firma de travel. vara anului 2019 am avut circuit cumpărat de la ei... condițiile de cazare oribile la un așa zis hotel din Franța. Sper Intr o revenire la ceea ce a fost aceasta firma. ..
Locații recomandate