Paravion
Palazzo Italia, Strada Nicolae Filipescu Nr. 39-41 etaj 4, București 020961, România
4.6
180 recenzii
8 comentarii
C4Q2+JW București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
in luna iunie am achitat un bilet de 2 persoane catre thailanda, zbor cu cei de la british. 851 euro
excursia era planuita pentru finele lui nov, inceputul lui decembrie.
prin luna august sunt sunat ca s-a anulat un zbor si ca mi se prelungeste escala cu aprox 12 ore in plus.......
"ori aceptati ori anulati si cereti banii inapoi dar va dura pana va primiti banii!" imi spune doamna simpatica de la paravion......
intreb cum adica poate dura!?
adica asa e procedura, va dura de la 10 la 40 de zile ca sa primesc banii inapoi.
zic ok, astept, nu mi se pare normal sa platesc un zbor si pe urma sa mi se lungeasca escala fara un discount sau ceva.....
incepe distractia, mi se cere deschiderea unui cont in euro si sa confirm in scris pe email ca vreau restituirea sumei.
completez toate cereriile consultatiilor paravion, care apropo m-au pasat de la unul la altul si intr-un final, dupa vreo 2 saptamani de schimb de emailuri, telefoane si nervi intisi la maxim mi se spune sa astept.
trec 10,20,30 de zile,nimic, sun sa-i intreb care-i statusul ca era deja mjlocul lui septembrie si nimic........
mi se spune sec ca nu depinde de ei si ca cei de la british air trebuie sa mi vireze banii inapoi!
mi se pare inacceptabil ca eu client, care am dat banii catre paravion sa fiu pasat catre terti.... in fine, sun si la cei de a british, iara stat la telefoane si explicatii peste explicatii.
ma roaga politicos sa astept si sa-i contactez pe cei care mi-au vandut biletele, in cauza PARAVION deoarece banii nu au fost livrati catre ei.
primesc si emailuri doveditoare din partea celor de la british cum ca banii mei nu au ajuns la dansii deoarece a fost facuta doar o rezervare nu si o achitare de bilete......
sun din nou la paravion, iara se scuza si acuza ba ca-s in reoganizare, ba ca sunt in insolventa, ba ca nush ce .......ma roaga sa astept cele 40 de zile. astept si nimic........
frustrat, si nelamurit ii sun din nou, acelasi raspuns rastit: CEI DE LA BRITISH TREBUIE SA VA RETURNEZE BANII!
cei de la british din nou ca ei nu i-au primit.....
frustrat, incept sa cercetez urma baniilor munciti de mine si achitati catre o firma incopetenta sa-mi spuna unde sunt.
sunt la banca cu care lucrez si aflu cu stupoare ca pot face o asa numita "cerere de refuz plata" daca am platit un serviciu si nu mi-a fost oferit.
intreb ce formulare trebuiesc completate si aplic.
intre timp, dupa aplicare sun din nou la paravion,asta prin luna octombie, unde ghici ce!?
foart indignata, doamna, domnisoara imi raspunde:
"aaaaaaaaaa dl Dragut, dvoastra ati intat in legatura cu banca!
Noi v-am fi restituit banii dar acum nu putem pt ca ati inceput procedura de cerere refuz plata.
Doar daca anulati aceea cerere vom putea relua legatura cu cei de la british!"
pe ea o interesa ca de ce am facut asa ceva deoarece ei isi faceau treaba "exemplar" si se dadeau peste cap sa-mi returneze banii.....
bineinteles ca nu-s atata de batut in cap si nu m-am lasat dus cu zaharelul de o angajata a unei firme intrate pe buna dreptate in insolventa!
am refuzat politicos si am continuat procedura de restituire a banilor din partea bancii.
astazi. 11 dec inca nu mi-am pimit banii dar am sperante mari in executorii bancii si sper sa-mi rezolve problema.
parerea mea despre cei de la paravion?
sper ca noua lege data de guvern referitoare la firmele bagate si tinute in insolventa timp de ani de zile sa-i scoata DEFINITIV de pe piata!
sa se apuce de vandut langosi sau cartofi in piata deoarece ca si servicii sunt 0!
tot ce am declarat mai sus poate fi sustinut cu dovezi scrise, schimburi de emailuri, facturi si tranzactii bancare.
SA VA FIE RUSINE CA VA BATETI JOC DE BANII SI NERVII OAMENIILOR!
Am dat doar 4* deoarece mai au de imbunatatit livrarea facturilor in original - dureaza foarte mult !!! ... din Bucuresti pana in Balotesti, Ilfov ... si mai bine de 3 saptamani !
Servicii ireprosabile si rapide. Nu am intampinat dificultati nici pe site, nici din partea operatorilor.
Felicitari, ma declar un client multumit!
A fost o problema cu bagajul la intoarcere dar asta nu se poate imputa decat companiei aeriene sarbesti.
Alexandra