/Bucuresti/Agentie de turism

Paravion

Palazzo Italia, Strada Nicolae Filipescu Nr. 39-41 etaj 4, București 020961, România

Paravion
Agentie de turism
4.6
180 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C4Q2+JW București, România
+40 372 727 374
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Mihai Andrei
Mihai Andrei5 ani în urmă
Personalul foarte amabil,... Am rezolvat si o problema urgenta,... Informatiile foarte utile, la obiect. Pe site accesul prietenos si usor,... Telefonul util, de asemenea. Am citit recenzii negative,... Constat ca nu se face diferenta intre agentiile de bilete si companiile aeriene. E ca si cum iti versi naduful pe vanzatoarea de bilete de la RATB ca nu circula autobuzele, tramvaiele,... Sau controlorii de bilete ti-au facut probleme. Si eu am avut aventuri prin aeroporturi, dar nu m-am gandit sa dau vina pe agentiile de bilete. De doua ori refuzat la urcarea in avion si redirectionat spre alte curse, o data am pierdut imbarcarea din timpul pierdut la controale prelungite,... Doua suorataxari ptr bagaje, o pierdere de bagaj cu recuperare, doua controale de bagaje cu retinere si imbarcate in curse ulterioare,... Este drept, de doua ori am primit despagubiri legale imediate, pana la imbarcarile cu probleme. Am platit bilete pentru persoane din strainatate, mi-au fost platite bilete de persoane din strainatate,... A fost OK!
Ionut dragut
Ionut dragut6 ani în urmă
as fi dat 0 stele dar nu se poate......
in luna iunie am achitat un bilet de 2 persoane catre thailanda, zbor cu cei de la british. 851 euro
excursia era planuita pentru finele lui nov, inceputul lui decembrie.
prin luna august sunt sunat ca s-a anulat un zbor si ca mi se prelungeste escala cu aprox 12 ore in plus.......
"ori aceptati ori anulati si cereti banii inapoi dar va dura pana va primiti banii!" imi spune doamna simpatica de la paravion......
intreb cum adica poate dura!?
adica asa e procedura, va dura de la 10 la 40 de zile ca sa primesc banii inapoi.
zic ok, astept, nu mi se pare normal sa platesc un zbor si pe urma sa mi se lungeasca escala fara un discount sau ceva.....
incepe distractia, mi se cere deschiderea unui cont in euro si sa confirm in scris pe email ca vreau restituirea sumei.
completez toate cereriile consultatiilor paravion, care apropo m-au pasat de la unul la altul si intr-un final, dupa vreo 2 saptamani de schimb de emailuri, telefoane si nervi intisi la maxim mi se spune sa astept.
trec 10,20,30 de zile,nimic, sun sa-i intreb care-i statusul ca era deja mjlocul lui septembrie si nimic........
mi se spune sec ca nu depinde de ei si ca cei de la british air trebuie sa mi vireze banii inapoi!
mi se pare inacceptabil ca eu client, care am dat banii catre paravion sa fiu pasat catre terti.... in fine, sun si la cei de a british, iara stat la telefoane si explicatii peste explicatii.
ma roaga politicos sa astept si sa-i contactez pe cei care mi-au vandut biletele, in cauza PARAVION deoarece banii nu au fost livrati catre ei.
primesc si emailuri doveditoare din partea celor de la british cum ca banii mei nu au ajuns la dansii deoarece a fost facuta doar o rezervare nu si o achitare de bilete......
sun din nou la paravion, iara se scuza si acuza ba ca-s in reoganizare, ba ca sunt in insolventa, ba ca nush ce .......ma roaga sa astept cele 40 de zile. astept si nimic........

frustrat, si nelamurit ii sun din nou, acelasi raspuns rastit: CEI DE LA BRITISH TREBUIE SA VA RETURNEZE BANII!

cei de la british din nou ca ei nu i-au primit.....
frustrat, incept sa cercetez urma baniilor munciti de mine si achitati catre o firma incopetenta sa-mi spuna unde sunt.

sunt la banca cu care lucrez si aflu cu stupoare ca pot face o asa numita "cerere de refuz plata" daca am platit un serviciu si nu mi-a fost oferit.
intreb ce formulare trebuiesc completate si aplic.

intre timp, dupa aplicare sun din nou la paravion,asta prin luna octombie, unde ghici ce!?
foart indignata, doamna, domnisoara imi raspunde:
"aaaaaaaaaa dl Dragut, dvoastra ati intat in legatura cu banca!
Noi v-am fi restituit banii dar acum nu putem pt ca ati inceput procedura de cerere refuz plata.
Doar daca anulati aceea cerere vom putea relua legatura cu cei de la british!"
pe ea o interesa ca de ce am facut asa ceva deoarece ei isi faceau treaba "exemplar" si se dadeau peste cap sa-mi returneze banii.....

bineinteles ca nu-s atata de batut in cap si nu m-am lasat dus cu zaharelul de o angajata a unei firme intrate pe buna dreptate in insolventa!

am refuzat politicos si am continuat procedura de restituire a banilor din partea bancii.

astazi. 11 dec inca nu mi-am pimit banii dar am sperante mari in executorii bancii si sper sa-mi rezolve problema.

parerea mea despre cei de la paravion?
sper ca noua lege data de guvern referitoare la firmele bagate si tinute in insolventa timp de ani de zile sa-i scoata DEFINITIV de pe piata!

sa se apuce de vandut langosi sau cartofi in piata deoarece ca si servicii sunt 0!

tot ce am declarat mai sus poate fi sustinut cu dovezi scrise, schimburi de emailuri, facturi si tranzactii bancare.
SA VA FIE RUSINE CA VA BATETI JOC DE BANII SI NERVII OAMENIILOR!
Marcel Bartos
Marcel Bartos9 ani în urmă
Colaborare foarte buna - pot spune - cumpar bilete prin Paravion de destula vreme si nu am avut probleme majore.
Am dat doar 4* deoarece mai au de imbunatatit livrarea facturilor in original - dureaza foarte mult !!! ... din Bucuresti pana in Balotesti, Ilfov ... si mai bine de 3 saptamani !
Cristian Stefan Simion
Cristian Stefan Simion9 ani în urmă
Recomand serviciile paravion.ro. Am ajuns sa cumpar bilet de la ei prin intermediul aplicatiei SkyScanner, ce se pare ca ii plasa pe primul loc in ceea ce priveste zborul ce ma interesa: Bucuresti - Viena. Referitor la rapiditatea, promptitudinea si usurinta cu care am cumparat bilete nu am ce reprosa. Nota 10 din partea mea.
Bogdan Tudor
Bogdan Tudor9 ani în urmă
A fost foarte ok. Zbor cu escala la Copenhaga, la un pret bun, trimis de pe Skyscanner. Serviciul de notificare prin SMS a fost util, unul dintre avioane a avut intarziere si mesajul a fost foarte util. Toata rezervarea a fost efectuata online, inclusiv plata, facturare etc. Check-in-urile au fost electronice, tot fara probleme. Multumit.
Geanina G
Geanina G10 ani în urmă
Mi-am facut rezervarea pe site, am fost contactata de catre unul dintre operatorii Paravion foarte repede, am facut transferul bancar si am primit biletele imediat.
Servicii ireprosabile si rapide. Nu am intampinat dificultati nici pe site, nici din partea operatorilor.
Felicitari, ma declar un client multumit!
Cristina Raducan
Cristina Raducan10 ani în urmă
Am aflat pe ultima suta de metri ca trebuie sa plec si am vroiam un bilet cat mai ieftin dar cu care sa nu am probleme. Rezervarea si plata au decurs fara probleme si serviciul de notificare prin SMS face toti banii.
A fost o problema cu bagajul la intoarcere dar asta nu se poate imputa decat companiei aeriene sarbesti.
Alexandra Nicorici
Alexandra Nicorici10 ani în urmă
Am apelat la Paravion datorita preturilor mici pe care le-am gasit in urma cautarilor online pe care le-am facut. Desi pretul nu era cel afisat, mi s-a explicat de ce si mi-a placut modul in care am fost abordata. De asemenea, mi-a placut faptul ca am fost sunata pentru a face confirmarile si pentru a mi se raspunde la alte intrebari. Good job! Multumesc pentru tot :)

Alexandra
Locații recomandate