/Botosani/Agentie de turism

SC.LYK.SRL

Calea Națională 103, Botoșani 710051, România

SC.LYK.SRL
Agentie de turism
4
284 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
PMV8+4J Botoșani, România
+40 231 514 545
lyk.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–19
Marți: 7–19
Mirecuri: 7–19
Joi: 7–19
Vineri: 7–19
Sâmbătă: 7–12
Duminică: 7–12
Scrie o recenzie
Adriana Lucaci
Adriana Lucaci2 ani în urmă
Astazi pe ruta Mangalia-Botosani am ramas foarte rau impresionata, o caldura de 50 de grade in masina, aerul conditionat nu functiona, am stat ca la incubator toti clientii, pir si simplu ne-am topit, vad ca este ceva obosnuit ca soferii sa vb la telefon in timpul condusului. Microbuzul jalnic, mirosea ingrozitor, toate manerele de la scaune au guma pe ele. Copilul meu a inceput sa planga de bucurie ca s-a vazut acasa. Cu siguranta nu voi mai apela la serviciile acestei firme.
Ramona Andreescu
Ramona Andreescu4 ani în urmă
Azi, 13 decembrie la cursa de 9,45 Miron Costin - Săveni-Botoșani șoferul a vorbit non stop la tlf. S a simțit deranjat când i am spus sa și cumpere căști.. ca sa fie atent la condus. Rog patronul firmei sa le cumpere casti pt tlf, asa conduc șoferii și nu mai exista riscul sa între în șanț la Unteni. Pune in pericol nu numai viata lui.. ci și a celor din microbuz. Noi plătim cât cereți pe bilet... Dar vrem sa fim și respectați!
Adrian CIA
Adrian CIA4 ani în urmă
Din pacate, ca multe din firmele din romania, nu isi respecta clientii.
Cand spun asta ma refer la lipsa de comunicare dintre dispeceri si soferi, si lipsa de training oferit soferilor de catre companie!
In aceasta dimineata am avut neplacerea de a avea o conversatie destul de aprinsa cu unul din "domnii" soferi de la SC LYK.SRL, numitul DAN ROTARU, un "domn" sofer care se crede patron si a uitat ca este doar un simplu angajat! Doamna de la agentie la telefon mi-a spus ca trebuie sa fiu in statie la Ion Banescu la 07:40 iar "domnu" sofer a inceput sa ma certe ca trebuia sa fiu acolo la 07:30, ca el deja e in intarziere, ca ce el e acolo sa ne astepte pe noi? In ideea in care pa site-ul firmei scrie mare, plecare la ora 08:00 din statia Ion Banescu, Mangalia!
Domnule director(patron) va rog respectuos, aveti o discutie cu angajatii, datorita lor o sa pierdeti clientii.
NU UITATI CA MAI SUNT SI ALTE COMPANII CARE PRESTEAZA ACELASI GEN DE SERVICII!
MULTUMESC
O zi buna, si alegeti alta firma !
Cristi Girbea
Cristi Girbea4 ani în urmă
Rușine șoferului, pe un traseu destul de lung, Constanța-Botosani, aerul condiționat dat la maxim, nu sa redus deloc la cererea călătorilor, condus agresiv, șofer fără pic de bun simț, angajați șoferi pentru transport persoane nu șoferi ce au co dus tractoare.
Ghinet Lavinia
Ghinet Lavinia4 ani în urmă
Ma aflu în microbuzul firmei Lyk, pe ruta Mangalia - Botoșani. Interiorul arata a tractor : scaune de pe care aluneci la fiecare curbă, ușa ruginita, probabil, este mascata cu o bucata de ceva albastru, plafonul murdar, perdelele naclaite de praf. Urcam, spunem că avem rezervare, șoferul zice : "Nu contează. Stați aici și aici!". Urca și o domnișoară, care are locul 17." Stai acolo! Ce te-ncingi din prima!" zice conducătorul auto. Fata tace. Pornim. Aflam, din discuțiile cu cineva, ca luni a plouat și ca bagajele din remorca s-au udat. Apoi, auzim ca soția lui e în oraș cu mamaia, ca va cumpăra ardei grași și păstăi. Toate, presărate cu înjurături la adresa participanților la trafic, fără să-i pese că lângă el stau patru minore. Una mănâncă un covrig. Șoferul zice : Da și mie!. Apare și o depășire pe linie continuă. " N-am avut loc..." zice. Între timp, se cearta cu cineva care nu a așteptat unde trebuia. Îl înjura gros și promite că duminica va merge personal să - l pedepsească pe cel al cărui număr se termina cu 003.Toate spuse în gura mare, fără jena, cu aplomb și nonșalanță. Noi, călătorii, fără importanta! Vă dorim" Călătorie plăcută " cu firma Lyk! Ne apropiem de Botoșani. Omul s-a calmat, fumează și fumul plutește lin în spațiul meschin al microbuzului. E fericit, a luat și călători de ici până ici, fără bilete, evident! Nu stim cine este interlocutorul, poate au fost mai mulți. Oricum, la un moment dat, i-a reprosat că nu a spălat geamul: " Porcalane!" Ajungem în curând. Bine că nu a plouatPraful de pe bagajele din remorca e bonus! Poate citește și conducerea firmei Lyk și i se face dor de o călătorie cu microbuzele din dotare! Dar și cu același conducător auto! Să fie de neuitat! Pentru noi - este! Ploua! Praful de pe bagaje va deveni noroi. Umor negru! (text preluat de pe Facebook) Rușine!!!!
StarLord
StarLord5 ani în urmă
Nu merita nici o stea.. preturi foarte mari, autobuze infecte, scaune stricate, oamenii stau inghesuiti ca sacii de cartofi iar daca iti spui neplacerea soferul iti spune imediat ca "eu is doar soferul, daca nu iti place poti sa te dai jos" asta pe o ruta mica Botosani - Costesti unde sunt doar 7km iar pretul unui bilet costa 6 lei comparand cu alte rute si firme este exagerat de mare. La firma la fel intalnesti niste femei acre cu care deabea te intelegi, iar la telefon iti inchid de indata ce aud ca ai o neplacere.. nu exista deloc seriozitate si nici un gram de respect.
Viorica Vacareanu
Viorica Vacareanu5 ani în urmă
Rușine! Pe un traseu asa lung Bt-Mangalia ati trimis o daradaică infecta in care nu se poate respira decât noxe!!! Cea mai mare bătaie de joc fată de călători ! Mai oameni buni, treziți vă ! Respectați-va călătorii, ce mama naibii!
Constantin Hanca
Constantin Hanca2 ani în urmă
Azi 18.09.2020 la cursa de la ora 08.00 din Mangalia Botosani,șofelul a vorbit neadecvat cu călătorii,motivând că face ce vrea,conduce cu ce viteză dorește și dacă nu ne convine putem reclama unde vrem.Stilul de condus al dumnealui,este unul agresiv și te mișcă in toate direcțiile.
La Hanul conache a stat 50minute,este normal?🤔🤔🤔
Locații recomandate