/Bucuresti/Agent de catering

Studio U RedBed Self-Catering Apartments

Strada Ion Nistor 2, București 030167, România

Studio U RedBed Self-Catering Apartments
Agent de catering
4.2
6 recenzii
6 comentarii
Indicații de orientare
C4M2+WP București, România
+40 720 502 281
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Десислава Ангелова
Десислава Ангелова5 ani în urmă
(Tradus de Google) Studio curat, frumos, foarte confortabil, în centrul Bucureștiului.

(Original)
Чисто, приятно много уютно студио в центъра на Букурещ.
Andrei Petre
Andrei Petre5 ani în urmă
Димитър Лалов
Димитър Лалов5 ani în urmă
PHILIP BAKER
PHILIP BAKER6 ani în urmă
(Tradus de Google) Un apartament minunat bine decorat în centrul Bucureștiului.
Un pat foarte confortabil și un duș minunat.
Ridicarea micuțului este puțin oprită la început, dar funcționează bine.

(Original)
A lovely well decorated apartment in the centre of Bucharest.
A really comfortable bed & a great shower.
The tiny lift is a bit off putting at first, but works fine.
Guillermo Arroyo Calva
Guillermo Arroyo Calva6 ani în urmă
(Tradus de Google) FIE FĂRĂ ATENȚIE CÂNT REZERVĂ ACEST APARTAMENT. Am rezervat apartamentul prin Booking și am ajuns la 11:30 noaptea (am întrebat proprietarul în avans dacă aceasta ar fi o problemă și el a spus că nu este nicio problemă, dar va trebui să plătim 5 euro suplimentar pentru a plăti taxiul pentru doamna care ne-ar aștepta târziu). A spus atunci că nu va trebui să plătim niciun plus pentru că i-a cerut vecinului său să facă favoarea de a ne da cheile. Când am intrat în apartament, proprietarul mi-a trimis un mesaj care îmi spunea că pot plăti vecinul și va fi 602 RON. Confuz, i-am spus că plata se face prin rezervare și trebuie să existe o modalitate prin care el să ne poată încărca cardul, dar a continuat să insistăm că plătim numerar și că nu acceptă plăți cu cardul ... cardul trebuia doar să „confirme” rezervarea . I-am spus că nu avem numerar și ne-a spus că există o mașină de marcat pe stradă. Vecinul său stătea în apartament în așteptarea banilor și nu arăta semne de plecare fără el. I-am spus gazdei că este mult prea târziu să mergem la o casierită în întuneric (de unde știam că nu este o escrocherie și nu va fi cineva care să aștepte să ne jefuiască?) Și că vom merge mâine. El a refuzat să accepte această afirmație „Chiar nu înțeleg de ce trebuie să complicăm situația”…. Și a spus: „Te rog, anunță-mi ce ai vrea să faci”… ca și cum ai spune: „plătește acum sau pleacă”. A scos la iveală că vecinul său îi făcea o favoare uriașă așteptând să ne dea cheile ... și de fapt ne-am simțit rău să ajungem târziu, că i-am adus dulciurile tipice din orașul nostru pentru a vă mulțumi pentru ne așteaptă ... dar am citit de atunci în alte recenzii că acest „vecin” oferă foarte des cheilor oaspeților. Nu aveam altă opțiune decât să îi oferim vecinului singurii bani pe care îi aveam cu noi, lăsându-ne fără niciun ban.

În ziua în care am plecat, am primit un e-mail de la rezervare pentru a spune că rezervarea mea a fost anulată din cauza unei cărți de credit nevalide ... deci practic proprietarul a folosit rezervarea pentru a primi clienți și ne-a obligat să plătim numerar, astfel că nu va trebui să plătească niciun comision la rezervare. . Așa că pentru rezervare a fost ca și cum nu am fi stat niciodată acolo și, desigur, nu ne-a dat niciun fel de primire. De atunci, am fost în contact cu Booking despre acest comportament neprofesional cu dovada conversațiilor noastre cu gazda.

Apartamentul în sine era mai mult sau mai puțin așa cum se arată în imagini. Intrarea este dingy, mirositoare și murdară. Tapetul din apartament fusese făcut oribil, iar locul are nevoie de unele îngrijite. S-a auzit mult zgomot din piața universității care se află chiar afară și nu am putut dormi până la 4 dimineața din cauza asta.
Foarte dezamăgit de tratamentul pe care l-am primit și nu recomandăm acest apartament nimănui care are în vedere să stea aici în București.

(Original)
BE VERY CAREFUL WHEN BOOKING THIS APARTMENT. We booked the apartment through Booking and we arrived at 11:30 at night (we had asked the owner in advance if this would be a problem and he said that it was no problem but we would have to pay an extra 5euros to pay the taxi for the lady who would wait late for us). He then said we would not have to pay any extra because he had asked his neighbour to do the favour of giving us the keys. As we entered the apartment the owner sent me a message telling me I could pay the neighbour and it would be 602 RON. Confused, we told him that the payment was through booking and there must be a way he could charge our card but he proceeded to insist that we pay cash and that they do not accept card payments… the card was only to “confirm” the booking. We told him we did not have cash and he told us there was a cash machine down the street. His neighbour was standing in the apartment waiting for the money and did not show any signs of leaving without it. We told the host that it was far too late to go to a cash machine in the dark (how did we know it was not a scam and there would not be someone waiting to rob us??) and we would go tomorrow. He refused to accept this saying “I really don’t understand why we need to complicate the situation”…. And said, “please let me know what you would like to do” … as if to say, “pay now, or leave”. He made it out to be a big deal that his neighbour was doing him a huge favour by waiting to give us the keys… and we had actually felt bad about arriving late that we had brought her typical sweets from our city to say thank you for waiting on us … but we have since read in other reviews that this “neighbour” very often gives guests the keys. We had no other choice but to give the neighbour the only money we had with us, leaving us without any money.

The day we left, I received an email from booking to say my reservation was cancelled because of an invalid credit card… so basically the owner had used booking to get customers and made us pay cash so he would not have to pay any commission to booking. So for booking it was as if we had never stayed there, and of course he did not give us any kind of receipt. We have since been in contact with Booking about this unprofessional behaviour with proof of our conversations with the host.

The apartment itself was more or less as shown in the pictures. The entrance is dingy, smelly and dirty. The wallpaper in the apartment had been done horribly and the place needs some looking after. There was lots of noise from the university square which is right outside and we couldn’t sleep until 4am because of this.
Very disappointed with the treatment we received and do not recommend this apartment to anyone who is considering staying here while in Bucharest.
Tibor Vécsei
Tibor Vécsei2 ani în urmă
(Tradus de Google) BINE.

(Original)
Ok.
Locații recomandate